Stelling van de Dag

Reactiescore
1.367
Reactiescore
2.064
Stelling: Wanneer je nu nog in de rim start op w65, heb je kans om mee te doen met de 'grote jongens' in de late game.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Met goed gebruik makend van pp en actief farmend zou je nog een kans maken. Enkel aansluiting bij de absolute top zal lastig zijn. Impact in de late game zou nog mogelijk kunnen zijn.
 
Reactiescore
1.478
Mee eens. De rim is vaak makkelijker dan de core, en als je een sterk rimacc weet te krijgen kun je best in een goede stam komen.
 
Reactiescore
2.386
Akkoord. Wat Potje zegt :)
 
Reactiescore
1.278
Stelling: Wanneer je nu nog in de rim start op w65, heb je kans om mee te doen met de 'grote jongens' in de late game.

Hangt puur van je geluk, motivatie en connecties af. Al is de kans er natuurlijk zeker, de groeimogelijkheden zijn in de rim over het algemeen ruimschoots, al is het natuurlijk altijd een kwestie van geluk/connecties om de beginfase door te komen in de rim na een late start.. beetje afhankelijk of spelers/stammen die eerder gestart zijn op de rim focussen of de fout maken om een dreiging achter zich te laten ontstaan. Bij goede connecties ben je over het algemeen wel binnen, welke stam wil dat nou niet een snelgroeiend rim account, waardoor de stamfocus meer gericht kan worden op het vergroten van het cluster in plaats van het safe maken van de rim.
 

DeletedUser80044

Guest
Zal ermee te maken hebben dat het 2 uur snachts is. Ik wil je wel wat fakes sturen als je je verveeld?

Ben eig een beetje erg stoned dan krijg je dat he hahaha

En als je mij fakes stuurt dan weet ik dat het fakes zijn! Dat moet je niet vertellen joh

#Tipvandedag
 

DeletedUser79458

Guest
Stelling:

Mystery Men zal binnen een maand weggespeeld zijn.
 
Reactiescore
1.478
Stelling:

Mystery Men zal binnen een maand weggespeeld zijn.
Het zou kunnen. Als bonken en Ima op hetzelfde moment aanvallen, vraag ik me af hoelang mystery men het uithoud. Als 1 van beide stammen alleen aanvalt, betwijfel ik of ze het binnen een maand redden, als ze er al doorheen komen. Ima heeft een duidelijke phalanx, alleen The american sniper en siegbarste zouden gemakkelijk mystery men kunnen edelen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Met 3 dorpen per dag moet dat wel lukken
 

DeletedUser73636

Guest
Het zou kunnen. Als bonken en Ima op hetzelfde moment aanvallen, vraag ik me af hoelang mystery men het uithoud. Als 1 van beide stammen alleen aanvalt, betwijfel ik of ze het binnen een maand redden, als ze er al doorheen komen. Ima heeft een duidelijke phalanx, alleen The american sniper en siegbarste zouden gemakkelijk mystery men kunnen edelen.

Hij is er toch al 5 kwijt momenteel :p
 
Bovenaan