DeletedUser75778
Guest
Fuseren is enkel winstgevend als je dat doet vóórdat er ook maar één enkele munt geslagen is. Daarna verlies je er enkel op
Fuseren is enkel winstgevend als je dat doet vóórdat er ook maar één enkele munt geslagen is. Daarna verlies je er enkel op
Dit was ook mijn gedachtegang, maar dan is dus het ideale moment de early-early game, niet?
Je verliest dan ook troepen, die juist early-game een doorslaggevende factor kunnen zijn, dus je zal er altijd op achteruit gaan.
Je verliest dan ook troepen, die juist early-game een doorslaggevende factor kunnen zijn, dus je zal er altijd op achteruit gaan.
In theorie zou een boost account optimaal gebruikt kunnen worden door deze full offense te maken, en hier dan vervolgens nog volgende edeltargets mee leeg te zetten voordat de fusie daadwerkelijk begint.
Ik ga dan ook niet uit van een boostaccount (gezien je dat in de stelling er ook niet bij hebt vermeldt), maar van een fusie die pas ter sprake komt wanneer de start al in volle gang is. Daarnaast ben ik sowieso geen voorstander van fuseren. Dat heeft pas mijn voorkeur als er echt geen andere mogelijkheid is. Early-game zijn deze er echter in 90% van de gevallen nog genoeg, en schort het gewoon aan het gebrek aan doorzettingsvermogen bij desbetreffende speler(s).In theorie zou een boost account optimaal gebruikt kunnen worden door deze full offense te maken, en hier dan vervolgens nog volgende edeltargets mee leeg te zetten voordat de fusie daadwerkelijk begint.
Zoals in vorige post al gezegd ging het niet om een boost-acc. Als we die dan voor het gemak even doorstrepen gaat het al niet meer op. Lang niet elke geplande fusie bestaat uit 2 offensief ingedeelde accounts. Of gooi je ook gewoon defftroepen als troependump op een defensieve target? In dat geval komen we weer bij het feit dat je dan beter de fusie beter niet early-game had kunnen doen. Je gebruikt de troepen wel 100%. Maar efficiënt? Neen. Ook wordt het moraal onnodig sneller lager als je fuseert (wat early-game een wezenlijk verschil kan maken), iets wat ook voorkomen kan worden.Scherpe opmerking ja. Toch gaat dat niet per definitie op. Eenboost-account kan zijn troepen zeer nuttig besteden alvorens geëdeld te worden. Denk aan een troependump op een defensieve PP-abuser. Je wil zo'n vent weghebben, maar je eigen troepen zijn te kostbaar om even zo'n pikkie te gaan clearen. In dat geval kan een fusie winstgevend uitpakken, omdat de troepen van het andere account 100% gebruikt zijn.
EDIT: Natalie Dormer legt het beknopter en misschien nog wel duidelijker uit dan ik:
Zoals in vorige post al gezegd ging het niet om een boost-acc. Als we die dan voor het gemak even doorstrepen gaat het al niet meer op. Lang niet elke geplande fusie bestaat uit 2 offensief ingedeelde accounts. Of gooi je ook gewoon defftroepen als troependump op een defensieve target? In dat geval komen we weer bij het feit dat je dan beter de fusie beter niet early-game had kunnen doen. Je gebruikt de troepen wel 100%. Maar efficiënt? Neen. Ook wordt het moraal onnodig sneller lager als je fuseert (wat early-game een wezenlijk verschil kan maken), iets wat ook voorkomen kan worden.
Handige stelling want ik wist niet eens dat er een uitkijktoren bestond!
Stelling: Tw pakt stilaan je leven over als je je top 10 plaats wil behouden!
Ik weet echt dat ik daar vroeger dag en nacht mee bezig was, maar dat probeer ik nu te vermijden!