- Reactiescore
- 117
Is BB edelen een tactische zet of juist een verkeerde zet om je edels weg te gooien?
Hoe vaak wil je nog hetzelfde onderwerp aan snijden? Of is dit gewoon een vorm van acute dementie?
T zit blijkbaar wel heel erg diep he....
Is BB edelen een tactische zet of juist een verkeerde zet om je edels weg te gooien?
De echte pro's kata'en eerst de gs van 100en bb's in iemand zijn cluster en gaan daarna clusterfucken
Gebeurde bij mij op W40
Ik doe gewoon een wanhopige poging om het AF weer wat levendiger te maken. En het edelen van 20 tal BB dorpen door Schoppen was wel een verassing, helemaal omdat ze aan het front liggen.Hoe vaak wil je nog hetzelfde onderwerp aan snijden? Of is dit gewoon een vorm van acute dementie?
T zit blijkbaar wel heel erg diep he....
Ik doe gewoon een wanhopige poging om het AF weer wat levendiger te maken. En het edelen van 20 tal BB dorpen door Schoppen was wel een verassing, helemaal omdat ze aan het front liggen.
Dus ze namen allemaal dorpen over zonder GS?
Beetje onnodige moeite dan
Mjah, we hadden iets van 20/25 rovers per maand dus mensen dachten dat als ze van 100/300 bb's de gs gingen slopen dat we minder zouden roven ofzo, uiteindelijk dag erna ons wereld farm record dik verbroken
En uiteindelijk waren enkel de mensen die clusterfuckten bij mij de spelers die wij of mijn stam hadden weg geedeld.
Hadden denk ik iets teveel bb's in ons cluster