Stelling van de dag

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Hahaha dan ben ik je co:D
Wat een naam:p
 

DeletedUser63354

Guest
Volgens mij is al gebleken dat in Finity wel degelijk gebruik werd gemaakt van bots, in ieder geval een dikke vette karma dan.

'fairplay' :eek:
 

DeletedUser75798

Guest
Bonaya of twan, stuur mij keer uitleg op skype? :p kreeg opeens bericht van Cas en versta er niets van... ben om 17:00 thuis.
 

DeletedUser72576

Guest
Ik heb in ieder geval geen screens gezien hier op w43 van onwaarschijnlijke timings, jammer dat er geen extra uitleg kan worden verkregen ivm type misbruik.

Twan stuurde me wel eens screens van goeie timingen. Misschien Amber Heard maar bannen??
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Niks daarvan Amber is clean:cool:
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij is al gebleken dat in Finity wel degelijk gebruik werd gemaakt van bots, in ieder geval een dikke vette karma dan.

'fairplay' :eek:

T lijkt me eerder duidelijk dat er weer een volslagen idioot binnen het team een actie op touw heeft gezet om de community nog harder te verpesten... :eek: :eek: :eek:

Als je een supportje opent sluiten ze het zonder te antwoorden. Ze weigeren vrij te geven om welk script (om zelfs maar wat voor soort script) het gaat. Sterker nog, nadat ze je supportje sluiten maken ze van die 7 dagen ban maar gelijk een perma ban. Echt top dit! :eek:

Als jullie van tw1 af willen kunnen jullie het ook gewoon melden hoor mods, ipv de hele community weg te jagen met dit soort bezopen acties.
 

DeletedUser63354

Guest
Het is ook te *censuur* voor woorden wat Duckje & zn assistente nu weer ten uitvoer brengen. De laatste 10 werelden naar de klote helpen, ook voor de onschuldigen.

En bedankt hé.
 

DeletedUser72922

Guest
...
f9809d09a16eba998d01cb3db903f1b1.jpg
 
Bovenaan