Stelling van de Dag.

DeletedUser28445

Guest
Tsja, ik speel nog geen jaar en dan al S1 zijn... ;)

En Tide was echt een leuk moment:rolleyes::rolleyes::rolleyes::cool::cool::cool::cool:
Maar er viel echt wel iets tegen ons te doen, alleen deed niemand dat :p

Ja, zeker netjes. Ik zat in Gold V toen ik S4 had afgesloten. Alleen nu had ik geen tijd om platinum nog te halen helaas, of ik moet nog even een kleine winstreak hebben. :p

Yep, dat was op zekere hoogte de grootste klap in het gezicht geweest voor Story. Ondanks dat we winsten aan het boeken waren op Beun was ons noorden zo gigantisch verzwakt en niet iedereen was even actief ook, helaas. Maakte het er allemaal niet beter op tijdens massa's.

Wat ga jij doen als W37 over is dan, Danny? Ook stoppen?
 
Reactiescore
1.075
wat is s1,s4 en die shit?????
 

Deleted User - 487936070

Guest
Ja, zeker netjes. Ik zat in Gold V toen ik S4 had afgesloten. Alleen nu had ik geen tijd om platinum nog te halen helaas, of ik moet nog even een kleine winstreak hebben. :p

Yep, dat was op zekere hoogte de grootste klap in het gezicht geweest voor Story. Ondanks dat we winsten aan het boeken waren op Beun was ons noorden zo gigantisch verzwakt en niet iedereen was even actief ook, helaas. Maakte het er allemaal niet beter op tijdens massa's.

Wat ga jij doen als W37 over is dan, Danny? Ook stoppen?

Ollies was weer eens beslissend in die hoek:cool:

Hey Daniel:D
 
Reactiescore
1.367
Ik blijf gewoon spelen, aangezien ik W42 ook speel :p
 

DeletedUser72524

Guest
Ik wil ook appjes ontvangen :(, ik krijg nu alleen appjes van mijn moeder (alhoewel daar niets mis mee is, mijn moeder is een geweldig persoon)
 
Reactiescore
1.367
Altijd leuk als er accounts gehacked en op delete worden gezet...?
 
Reactiescore
1.075
ja, moet m'n concurrentie toch uitschakelen!
 

DeletedUser72524

Guest
Dan moet je zo maar eens op je mobiel kijken.

Tot, ik was hem kwijt :(

Altijd leuk als er accounts gehacked en op delete worden gezet...?

Internet houden graag:p. Er is nog niks bewezen al is het wel te concluderen. Plus kunnen front spelers hiervan profiteren.

Wat is er aan de hand?

Een account binnen Mental is vermoedelijk gehacked en wordt het account op delete gezet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Vraag me af wie het in zijn hoofd zou halen om nu nog eens een account te hacken, maar goed we komen er vanzelf achter wat er aan de hand is.. Voor nu is het een kwestie van speculeren.
 

DeletedUser69389

Guest
Menen jullie dat? Dat zou werkelijk waar schandalig zijn en diegene die hier achter zit heeft behoorlijk wat draadjes los. Wereld is per slot van rekening gespeeld.
 
Reactiescore
1.367
Ik reageer er morgen op. Aangezien ik nu met twee mobielen een rare constructie heb en mijn whapp niet altijd bij me draag :p



Internet houden graag:p. Er is nog niks bewezen al is het wel te concluderen. Plus kunnen front spelers hiervan profiteren.



Een account binnen Mental is vermoedelijk gehacked en wordt het account op delete gezet.

Vraag me af wie het in zijn hoofd zou halen om nu nog eens een account te hacken, maar goed we komen er vanzelf achter wat er aan de hand is.. Voor nu is het een kwestie van speculeren.



Kijk maar even op ons stammenforum :)
 

DeletedUser

Guest
Heb het zojuist gelezen inderdaad.. Gelukkig is het opgelost. Vraag me nog wel af wie hier achter zit, maar wie weet komen we daar nog achter.
 
Bovenaan