Opener: "Spionage, backstabben en manipulatie is part of the game."
Backstabben is het enige waar ik tegen ben in dit rijtje
Backstabben straf je alleen niet met een ban zoals andere overtredingen maar met een massa op het betreffende acc.'
Manipulatie sowieso ok, is gewoon een slimme manier van praten, wat ook een sterkte is. Spionage en backstabben niet, het is en blijft een spel, laten we het leuk houden voor iedereen.
Spionage vind ik ook ok, het geeft een extra tactische dimensie aan het spel. Echte oorlogsvoering is ook iets waar spionage gewoon bijhoort, het is onderdeel van oorlog en je moet gewoon uitkijken met info verspreiden. Soms is spionage ook een backstab maar in dat geval is degene die de info doorgeeft 100% fout bezig niet degene die het krijgt en er gebruik van maakt. En als je voormalige leden uit vijandige stammen uitnodigt dan ben je naif als je er geen rekening mee houdt.
En dit is juist een spel wat niet voor iedereen leuk gehouden kan worden he, wat denk je van die talloze noobs die altijd hun dorp verliezen voor hun is het spel ook niet leuk. De hele opzet is juist zo dat het niet voor iedereen leuk kan zijn, en dat maakt dit juist een leuk spel in mijn ogen.
Je moet je antwoord wel onderbouwen met minsten 1 argument
Mijn mening :
Spionage vind ik nog net horen bij het toelaatbare al is het wel een smerige manier van spelen .. Maar in echte oorlogen worden ze ook genoeg ingezet en daarom vind ik het hier ook kunnen...
Backstabben daarintegen is gewoon een vieze manier van spelen die niet hoort .. Je hoort je aan afspraken te houden en ze na te komen..
Backstabben is ook helemaal niet slim. Je kan het doen maar je krijgt al snel een reputatie als onbetrouwbaar persoon en dan ga je ook geen afspraken met mensen kunnen maken. Dus je hebt ook jezelf ermee, backstabben met behulp van vv vind ik trouwens nog lager dan een gewone backstab, dat is echt het laagste van het laagste wat nog legaal is.
Wel een mooi topic btw Barmhartige, complimenten daarvoor