Stelling van de dag

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser26931

Guest
Volgens mij gaat door het oprichten van de stam Salut, door de wat actievere leden van I., de stam I. ten onder. Volgens mij gaat hier dus ook (hoe begrijpelijk dan ook) het eigen belang boven het stam belang.
 

DeletedUser67973

Guest
Of je ziet het anders,

Mogelijk ging er zoveel tijd zitten in onbeheerde accounts te beheren dat hun rl eronder leed. Als dat gebeurd gaat ook de stam er mogelijk op achteruit. Dus vanuit dat perspectief is het een stap achteruit zetten om met de stam een stap vooruit te kunnen zetten.
 

DeletedUser

Guest
Eerlijk gezegd had ik het ook gedaan als de situatie zo als door hun geschetst wordt echt is.
 

DeletedUser66258

Guest
Het niveauverschil was gewoon te groot tussen de 2 kampen in I. dat was ons al veeeel langer duidelijk. Alleen hebben ze er nu een noobje bijgenomen, god mag weten waarom :rolleyes:
 

DeletedUser26931

Guest
Stelling: Goede leiding is belangrijker dan pro-spelers.
 

DeletedUser

Guest
Je hebt beide nodig om een succesvolle stam te ontwikkelen, maar goeie spelers op zich kunnen nooit een stam succesvol maken. Goeie leiding maakt een heel wat betere kans, want iedereen "kan" een goeie speler worden.
 
Reactiescore
2.039
In mijn mening is een goede leiding van ervaren spelers die goed vv'en en begeleiding bieden aan de minder goede spelers beter dan een stel pro's met een zeer uitgesproken mening, die te vaak clashen. Zoals we in het begin hebben gezien met bijvoorbeeld het kleine draakje, een speler met een enorm ego dat zichzelf zo goed vond, dat hij niet eens om hulp vroeg wanneer het eigenlijk wel nodig was.

Wat ik in de jaren heb gezien dat ik nu speel, is het geen ramp om noobjes in je stam te hebben, zolang je frontaccounts maar goed bemand zijn en je maar je safeaccounts gemotiveerd kunt houden, zodat iedereen netjes zijn clears en defjes blijft sturen. Als je dit voor elkaar krijgt als leiding ben je eigenlijk al 75% klaar. Voor de verdere 25% moet je als leiding het goede voorbeeld te geven door op de momenten dat het nodig is, te vv'en (al heb je daar misschien geen zin in), en ook veel tijd te steken in het opleiden van de noobjes. Zodra je merkt dat deze goed ontwikkelen, biedt je ze een stukje front aan en zo blijven ze goed gemotiveerd! :)
 

DeletedUser

Guest
Totaal eens met bovenstaande .

Nieuwe stelling : Het W29 AF is een leuk en actie AF.
 

DeletedUser

Guest
Als je even naar de stats kijkt zitten wij al aan meer comments dan vorige werelden.
Ook heb je hier steeds meer (x lezers) dan op sommige recentere werelden.

Enkel spijtig dat we zo weinig nog horen van de lw. kant. Al was digimat1 niet echt een plezier om te lezen.
 

DeletedUser66258

Guest
Leuk soms, actief wel. Al wordt er niet echt aan propaganda gedaan, want er zijn altijd weer mensen die dan onozel gaan doen (ik ook soms). Misschien tijd om dit eens om te draaien?
 

DeletedUser

Guest
Leuk soms, actief wel. Al wordt er niet echt aan propaganda gedaan, want er zijn altijd weer mensen die dan onozel gaan doen (ik ook soms). Misschien tijd om dit eens om te draaien?

Hier ben ik het volledig mee eens :) Actief is het zeker wel , vaak wel 15-20 lezers. Deze wereld is ook al wel een tijdje bezig en toch nog erg actief al is het merendeel spam. Maar er zit dus zeker wel potentie nog in . Ik wil namelijk best een soort van ' Blog van W29 ' starten . Hier komen dan verhalen van over 29 om wat discussies los te kweken . Maar dit kan ik spijtig genoeg niet alleen en heb dus hulp nodig met artikelen . Dus wie zou willen helpen ?

Dan tegen alle stamleiders van I, MT , Lw . Plaats gewoon een verzoekje op het forum met de vraag of ze ook op het AF willen komen . Vooral het volk van Lw is hier nauwelijks te zoeken . Van I zijn hier gelukkig nog wel actieve poster terug te vinden maar is het ook niet veel. Bijna 4/5 van het volk hier op het AF komt van de kant van Para & Mt & Ctrl. :)
 

DeletedUser

Guest
Ik ga eens een blogartikeltje over deze wereld maken na de examens[/QUOTE]

Leuk dat je het doet hoor maar maak dan gewoon een speciaal topic aan op dit AF ? :) Het blog word echt niet goed gelezen en lijkt me toch leuker hier ?:p
 

DeletedUser35027

Guest
Een blog lijkt me ook wel een erg leuk idee. Ik zou het zeker gaan lezen :)
 
Bovenaan