Stelling van de dag

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
1 per dag he, hou je aan je eigen regels :D

In principe wel inderdaad :) Maar dit is eigenlijk een vrijwel nutteloze stelling... Er gebeuren op dit moment veel belangrijke dingen op deze wereld .. Daar kan nu een mooie stelling over worden bedacht ;)
 

DeletedUser3166

Guest
Dat was inderdaad een vraag.

En zo'n stelling is ook nutteloos, hoe kun je dat al weten?
Je weet nog niet eens de definitieve vormgeving van die nieuwe stam. :rolleyes:
 

DeletedUser65921

Guest
Ik denk ook wel dat de oprichting van Salut een grote verandering is :D
 

DeletedUser68367

Guest
Stelling: 'Er moet een aanvalsstop komen op zondagen voor degene die ongelooflijk brak zijn en niet kunnen presteren onder deze omstandigheden'
 

DeletedUser68367

Guest
Ik denk dat dat er meer zijn dan je denkt BarmSam.

En anders moet er een optie: Brakmodus komen :D.
 

DeletedUser65921

Guest
Zal afhangen van hoe de andere stammen gaan reageren denk ik
 
Reactiescore
2.039
Ik betwijfel het eerlijk gezegd. Salut behoudt hoogstwaarschijnlijk dezelfde vijanden als I., maar verliest een enorme defbuffer.
Kunnen snipen is leuk en handig, maar zonder stamdef redt je het niet eeuwig..

Het hangt er dus volledig vanaf hoe hard er nu gepusht gaat worden van de Alliantie.
 

DeletedUser26931

Guest
Tja, wat valt er van te zeggen van een stam die 2 dagen bestaat.
 

DeletedUser26931

Guest
Stelling: Eigen belang gaat voor het belang van de stam.
 

DeletedUser

Guest
Stelling: Eigen belang gaat voor het belang van de stam.

Spreekt voor zich :) Stambelang gaat eigenlijk altijd boven het belang van jezelf. Al hebben sommige mensen daar een andere mening over :eek:
 

DeletedUser62448

Guest
Stambelang gaat altijd boven eigenbelang.
Als spelers zich niet op hun plek voelt binnen een stam. ( meestal vertrouwen)
zie je vaak dat zij voor eigen belang gaan:)
 

DeletedUser26931

Guest
Indien mijn eigen belang niet op een of andere wijze gediend wordt dan ben ik ook niet goed in staat om het stambelang te dienen.
Neem een ondersteuningsaanvraag. Het eerste wat ik doe is kijken of ik wat kan missen en zend dan wat resteert. Maar er word zelden of nooit alles gestuurd omdat me altijd aan het eigen belang denkt en dat is in dit geval ik moet mezelf kunnen verdedigen, ook al lig je geehl safe.
 

DeletedUser62448

Guest
Indien mijn eigen belang niet op een of andere wijze gediend wordt dan ben ik ook niet goed in staat om het stambelang te dienen.
Neem een ondersteuningsaanvraag. Het eerste wat ik doe is kijken of ik wat kan missen en zend dan wat resteert. Maar er word zelden of nooit alles gestuurd omdat me altijd aan het eigen belang denkt en dat is in dit geval ik moet mezelf kunnen verdedigen, ook al lig je geehl safe.

Dat kun je ook vanuit een ander perspectief bekijken.
Je kunt wel alles geven, maar als jij zelf dan plots word aangevallen, & daardoor dorpen verliest.
Ofwel, de ondersteunde speler verliest tijdens de massa defense, maak je het hem knap lastig & heeft hij geen zekerheid:)

Dus uit stambelang geef je niet alles:D
 
Bovenaan