Stelling van de dag

DeletedUser

Guest
Wie staat er dan in top 20 zonder 1 intern?

Zonder 1 is wel heel lastig, maar enkele spelers hebben wel nagenoeg geen interns.
GetSetGo, Isidorus, La Reina, BSRK, Satanreleased, ankertjes, Doctor Spencer, Roze Koek en Mr Love zien er zo toch redelijk uit.
(als ik even snel door de overnamelijstjes ga)
 

DeletedUser63286

Guest
GetSetGo verdient eerste plaats. Nr. 1 ODA en 8ste qua punten. Zeer nette prestatie
 

DeletedUser22224

Guest
'Wat' geïnternt zeg je?

Interns Complexity:

  • Complex (beginfase, rond de 10 dorpen) -> 8 dorpen intern (bijna 100% van je dorpen internen!)
  • Smooth Temptation -> 37 dorpen internen, alweer bijna 100% van je dorpen gewoon 'verdubbelen' door intern.
  • Mission48 -> 9 dorpen extra intern.
  • JeffRevenge -> 8 dorpen intern.
=> 2x je puntenaantal verdubbelt door interns.
Totaal: 62 dorpen intern. Van de 190 => bijna 1 op die dorpen intern!

Zeker heel wat interns, maar hij heeft wel motivatie genoeg. Volgens mij bewijst hij dat keer op keer weer met het vele farmen.
Verder was Smooth Tmptation een fusie ookal is deze speler een tijdje later wel alsnog gestopt.
Verder mag hij best wel blij zijn met de eerst plek. Het is door de interns misschien een niet helemaal verdiende plek, maar voor zijn inzet verdient hij hem zeker wel.

Dan een korte schets van Redbull:
  • Gabber-Mafia -> 1 dorpje beginfase, niet echt spannend.
  • Arthur Haviksvleugel -> gewoon 64 dorpen intern (!). Gewoon een verdubbeling van de punten, door internen.
  • 11 barbarendorpjes, waarvan de meeste <5 k.
=> Dat zijn dus totaal alweer gewoon 76 interndorpjes, van de 180. Deze jongen haalt gewoon de 40/50% aan interndorpjes (!).

En dan heb ik niet eens meegetelt, de 'verborgen' interns. Dan spreek ik over iemand als Argamemdonn, die Facta 'leaved', dan 80k ODD krijgt (= 'dode' clears), en dat voor een dorpje of 15. Zeker geen intern/gestopte speler idd.

Conclusie: Ze hebben inderdaad 'wat' geïnternd.

De dorpen die Redbull van Arthur heeft is een fusie. Dat zijn nog steeds interns maar ik dacht dat dit wel een puntje is waar op gewezen mag worden ;)

Die "MB" Argamemdonn, waar je het over hebt, is echter geen stille intern. Hij was een MB voorheen, hij was echter al een maand inactief en reageerde niet op PM's. Hem edelen was dus een logische optie.
 

DeletedUser26046

Guest
Zeker heel wat interns, maar hij heeft wel motivatie genoeg. Volgens mij bewijst hij dat keer op keer weer met het vele farmen.
Verder was Smooth Tmptation een fusie ookal is deze speler een tijdje later wel alsnog gestopt.
Verder mag hij best wel blij zijn met de eerst plek. Het is door de interns misschien een niet helemaal verdiende plek, maar voor zijn inzet verdient hij hem zeker wel.

Inderdaad, de rest van w24 heeft geen inzet en verdient die #1 spot dus niet hè :rolleyes:.
Komop zeg, dat je 'inzet' nu al moet aandragen om de plek van Complexity te verdedigen zegt eigenlijk al genoeg.

De dorpen die Redbull van Arthur heeft is een fusie. Dat zijn nog steeds interns maar ik dacht dat dit wel een puntje is waar op gewezen mag worden ;)

Die "MB" Argamemdonn, waar je het over hebt, is echter geen stille intern. Hij was een MB voorheen, hij was echter al een maand inactief en reageerde niet op PM's. Hem edelen was dus een logische optie.

Dus? Fusie is intern. Ik heb ook te maken gehad met stoppende co's, maar heb niet eens overwogen om met bv Tai-Pan te fuseren. Ik mag hopen dat mensen die in 'de top' willen spelen ook zelf hun co's kunnen regelen, en niet IG een speler van hun eigen grootte moeten gaan internen om een co'tje erbij te hebben.

En een inactieve MB, waar je practisch geen clears op hoeft te gooien, noem jij geen intern? Wat dan wel?
deel was een fusie :p


maar oke..waren gratis dorpen

Och Tai-pan heeft genoeg geïnternd hoor (ondanks dat het echt een toppertje is ;)).
Wie staat er dan in top 20 zonder 1 intern?

Niemand. Maar ik mag hopen dat je het verschil wel ziet tussen 'soms een gratis dorpje', en gewoon 1 op de 3 dorpen (of meer) gewoon gratis gekregen hebben...
 

DeletedUser

Guest
een fusie tussen jou en mij duurd ook veel te lang :p

en ik (tai-pan ;)) edel alleen dorpen die in mijn of bij mijn cluster liggen :)
dus kan er niks aan doen als ze naast mij stoppen of snel opgeven..

en internen hoort bij het spel hoor..

jullie doen net of het een ziekte is


en respect voor Complexity en redbull90 wie zo veel farmt mag van mij eerst staan hoor...
doe ik verder niet moeilijk om...

heb zelf hele gespreken met complex...aardige gozer hoor
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63286

Guest
Natuurlijk weet ik dat verschil. Heb zelf mijn 2 mb geedeld omdat ze stopte met mb zijn. Vond het jammer dat ze stopte want ze hebben me veel geholpen. Daarvoor dank als ze dit lezen.
 

DeletedUser26046

Guest
een fusie tussen jou en mij duurd ook veel te lang :p

en ik (tai-pan ;)) edel alleen dorpen die in mijn of bij mijn cluster liggen :)
dus kan er niks aan doen als mijn naast mij stoppen of snel opgeven..

en internen hoort bij het spel hoor..

jullie doen net of het een ziekte is

Nee hoor, internen mag prima, geen probleem. Maar hetgene waar ik mij persoonlijk dan aan stoor is het 'trots zijn op je prestaties' terwijl het totaal geen prestatie is. Want internen kan elke gek.
Natuurlijk weet ik dat verschil. Heb zelf mijn 2 mb geedeld omdat ze stopte met mb zijn. Vond het jammer dat ze stopte want ze hebben me veel geholpen. Daarvoor dank als ze dit lezen.

Tuurlijk, maar stoppen met mb zijn, en stoppen met op TW zitten is alsnog een verschil :p.
 

DeletedUser63286

Guest
Achja de beste spelers van w24 zitten niet echt op het AF. Ook geen idee of ze het AF lezen.
 

DeletedUser

Guest
nou ja het is van complex ook een hele prestatie hoor ;)
is een maand later als mij begonnen....
ze farmen gewoon ontzettend veel.. petje af.. ik farm maar 30mil per dag... dan vind ik het wel weer best.. moet leuk blijven..

maar of ze goed TW kunnen spelen dat weet niemand nog..
maar farmen zijn ze wel goed in :D
 

DeletedUser

Guest
Nog nooit een drop gratis gekregen? Nouja go on zou ik zeggen.

Niet echt neen. Nuja er zijn er die inactief worden nadat ik ze helemaal gecleard heb, maar dat is dan ook helemaal gecleard dusja :p

Ik ben niet zo voor internen, is vrij saai :rolleyes:
 

DeletedUser63286

Guest
wie vind jij dan de beste spelers ??

Nou heb veel respect voor de prestaties van: La Reina del Muelle en GetSetGo. Natuurlijk zijn er ook (actieve) toppertjes op het AF zoals Isidorus van Sevilla, SatanReleased, Hedzer, Ribeira Grande enz. (geen stomme opmerkingen als ik iemand ben vergeten, want er zijn genoeg toppertjes)
 

DeletedUser

Guest
Nou heb veel respect voor de prestaties van: La Reina del Muelle en GetSetGo. Natuurlijk zijn er ook (actieve) toppertjes op het AF zoals Isidorus van Sevilla, SatanReleased, Hedzer, Ribeira Grande enz. (geen stomme opmerkingen als ik iemand ben vergeten, want er zijn genoeg toppertjes)

Je bent mij vergeten!! :rolleyes:
 

DeletedUser26046

Guest
Nou heb veel respect voor de prestaties van: La Reina del Muelle en GetSetGo. Natuurlijk zijn er ook (actieve) toppertjes op het AF zoals Isidorus van Sevilla, SatanReleased, Hedzer, Ribeira Grande enz. (geen stomme opmerkingen als ik iemand ben vergeten, want er zijn genoeg toppertjes)

La Reina post ook (Double J), en GetSet leest 't volgens mij ook wel.
 
Bovenaan