Stelling van de dag

DeletedUser

Guest
Jaja, ook hier is die weer (topicgeil)

Stelling van de dag hoe werkt het?

Nou het is simpel, de eerste van de dag noemt een stelling, met goed onderbouwde argumenten. Hier reageer je op tot 00:00 en daarna gaan we over op de volgende stelling.
 

DeletedUser55647

Guest
Vanwege het vele topicgeilen bij iedere nieuwe wereld krijg je er elke wereld meer haat tegen, na 24 werelden begin je er een trauma van te krijgen... vandaar dat mijn doktor me ook had aanbevolen vandaag nog niet naar het forum te kijken, echter kon ik de verleiding naar tribalwars.nl niet weerstaan waarna mijn vingers als vanouds en ook geheel vanzelf naar forum gingen waar w24 al snel werd aangeklikt, het was te laat. Vandaar dat ik er nu zo op reageer.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk niet dat er al veel goede stellingen kunnen worden verzonnen.

Maar om toch even een serieuze te geven:

De meeste premades gaan weer vallen na x dagen/maanden deze wereld.
 

Deleted User - 487957951

Guest
Ik denk niet dat er al veel goede stellingen kunnen worden verzonnen.

Maar om toch even een serieuze te geven:

De meeste premades gaan weer vallen na x dagen/maanden deze wereld.

Is het niet zo dat de stammen na een pre made ook vallen en die erna ook? Het is allemaal een kwestie van tijd toch? :cool:
 

DeletedUser

Guest
mwah van premades weet je het bijna altijd zeker terwijl normale stammen het toch redelijk lang kunnen uithouden ;)
 

DeletedUser19379

Guest
Vanwege het vele topicgeilen bij iedere nieuwe wereld krijg je er elke wereld meer haat tegen, na 24 werelden begin je er een trauma van te krijgen... vandaar dat mijn doktor me ook had aanbevolen vandaag nog niet naar het forum te kijken, echter kon ik de verleiding naar tribalwars.nl niet weerstaan waarna mijn vingers als vanouds en ook geheel vanzelf naar forum gingen waar w24 al snel werd aangeklikt, het was te laat. Vandaar dat ik er nu zo op reageer.

Vanaf morgen kun je misschien wel langs bij 'de dokter' -.- ( hint ) :p
 

DeletedUser48278

Guest
mwah van premades weet je het bijna altijd zeker terwijl normale stammen het toch redelijk lang kunnen uithouden ;)

Dat is vrij logisch eigenlijk. Premades kunnen hun ligging niet bepalen, en dat is een groot voordeel voor stammen die IG recruiten. Ook blijven de 'latere' stammen langer bestaan omdat ze leden krijgen die niet zijn gefailed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19379

Guest
Dat is vrij logisch eigenlijk. Premades kunnen hun ligging niet bepalen, en dat is een groot voordeel voor stammen die IG recruiten. Ook biljven de 'latere' stammen langer bestaan omdat ze leden krijgen die niet zijn gefailed.

Of niet weten dat ze gefailt hebben:p
 

DeletedUser

Guest
Dat is vrij logisch eigenlijk. Premades kunnen hun ligging niet bepalen, en dat is een groot voordeel voor stammen die IG recruiten. Ook blijven de 'latere' stammen langer bestaan omdat ze leden krijgen die niet zijn gefailed.

Kijk eens naar /Dome op W20 ;).
 

DeletedUser

Guest
W20 is op 25 augustus gestart net als W19. En het eerste lid van /Dome is 'gejoined' op 8 september...

oeps
msn_shy.gif
 
Bovenaan