Stelling van de dag

DeletedUser45033

Guest
Mm cruiseman was gewoon gestop en heb vaak op geen legen dorpen gelopen ;)
Heb enkel het Front tegen ourway is gestacked en de OS Zelf teruggetrokken zodat ik het kon edelen.

Volgensmij was Blobje ook gestopt. Is dan ook een intern van La Reine ?
Tjah ik vind het toch een prestatie om via internen de nummer 1 te worden. Heb veel dorpjes gekregen. En zal er velen meer zelf nog veroveren.



we zullen maar zwijgen over cruiseman zekers :mad:

Ik heb die op twee dagen volledig gecleard ( tweemaal aanvaller van de dag)en toen is hij naar je gekomen met het aanbod dat je hem mag internen. Je blij natuurlijk en stackt zijn frontdorpen met mij vol (ik had natuurlijk 4/5 van mijn clears erdoor gejaagd. Vond/vind het een lage streek en een nummer één onwaardig maarja ieder zijn taktiek hé.
 

DeletedUser62448

Guest
we zullen maar zwijgen over cruiseman zekers :mad:

Ik heb die op twee dagen volledig gecleard ( tweemaal aanvaller van de dag)en toen is hij naar je gekomen met het aanbod dat je hem mag internen. Je blij natuurlijk en stackt zijn frontdorpen met mij vol (ik had natuurlijk 4/5 van mijn clears erdoor gejaagd. Vond/vind het een lage streek en een nummer één onwaardig maarja ieder zijn taktiek hé.

Slim spelen noemt men dat;)
 

DeletedUser45033

Guest
Mm cruiseman was gewoon gestop en heb vaak op geen legen dorpen gelopen ;)
Heb enkel het Front tegen ourway is gestacked en de OS Zelf teruggetrokken zodat ik het kon edelen.

niet liegen hé ;)

.Ourway op 04.03. om 02:49 uur
joh,

ben je aan het profiteren van mijn 2 x aanvaller van de dag :)

geen probleem hé, [player]cruiseman56[/player] moet toch van de kaart.


--------------------------
mvg.
.Ourway - Sweet 16
Philip

.Ourway op 04.03. om 03:13 uur
of heb je er een dealtje met afgesloten :)
--------------------------
mvg.
.Ourway - Sweet 16
Philip

Complexity op 04.03. om 06:04 uur
Hmm heb al tijdje contact met cruiseman. En had je 2x aanvaller op hem ? :eek:
En er loopt een treintje op me ? Of het zijn fake's maar wel echt belabbert getimed :eek:

.Ourway op 04.03. om 07:57 uur
tja, op een leeg dorp ging ik niet timen hé. was nog op cruiseman en niet op u.
--------------------------
mvg.
.Ourway - Sweet 16
Philip

Complexity op 04.03. om 08:05 uur
Beste

Okee helaas ;(
Cruiseman heb ik al een tijdje contact :)
Hoe gaat het daar ?

___________________________________________________
Met vriendelijke groet van,
Jony | Complexity
Msn : Jony_schats@hotmail.com

Peace is Eternal, until the next war[[ally]Facta[/ally]]

.Ourway op 04.03. om 08:27 uur
wel mooi getimed van je om die dorpen van cruise over te nemen net nadat ze me aanvallen. Had al zo een vermoeden dus veel schade hebben ze niet aangericht hoor.

--------------------------
mvg.
.Ourway - Sweet 16
Philip

Complexity op 04.03. om 08:32 uur
Ah hij zei tegen mij dat de dorpen leegstonden.
Veel contact heb ik niet met hem.

En tjah farmverslaafd valt mee. Ik doe 2-4 runs per dag samen met co's :)

.Ourway op 04.03. om 08:36 uur
:) speel het spel iets te lang om tweemaal in het toeval te geloven hé. Dus me niet behandelen als een noobje hé :)
--------------------------
mvg.
.Ourway - Sweet 16
Philip

Complexity op 04.03. om 08:57 uur
Ik lieg niet ;)
Hij zei dat jij die dorpen van hem al gecleart had.
Maarja wat hij doet met de troepen moet die zelf weten daar kies ik niet voor ;)

___________________________________________________
Met vriendelijke groet van,
Jony | Complexity
Msn : Jony_schats@hotmail.com

Peace is Eternal, until the next war[[ally]Facta[/ally]]

.Ourway op 04.03. om 09:07 uur
en dan kom jij even profiteren natuurlijk :)
--------------------------
mvg.
.Ourway - Sweet 16
Philip

Complexity op 04.03. om 09:25 uur
Waar hij de troepen dumpt profiteer ik niet echt van.
Maar de dorpjes wel ;)

___________________________________________________
Met vriendelijke groet van,
Jony | Complexity
Msn : Jony_schats@hotmail.com

Peace is Eternal, until the next war[[ally]Facta[/ally]]

--------------------------
mvg.
.Ourway
Philip

Deze mededelingen werden door .Ourway doorgestuurd.
 

DeletedUser26046

Guest
Slim spelen noemt men dat;)

L.O.L.!
Noem je dat slim spelen?

Jij zet dus ook graag expres spionnen in andermans stammen, probeert andere account te hacken en deleten, etc? Allemaal omdat het 'kan' en dus slim spel is?

Bah, laag mannetje ben je eigenlijk dan.
 

DeletedUser62448

Guest
L.O.L.!
Noem je dat slim spelen?

Jij zet dus ook graag expres spionnen in andermans stammen, probeert andere account te hacken en deleten, etc? Allemaal omdat het 'kan' en dus slim spel is?

Bah, laag mannetje ben je eigenlijk dan.

WTF?

Hoezzo ook? wie doet dat dan?
ik moei me enkel met mijn eigen account.
houdt mij nooit bezig met spionnen & hack/delete.
komt niet eens in mij op;)
 

DeletedUser26046

Guest
WTF?

Hoezzo ook? wie doet dat dan?
ik moei me enkel met mijn eigen account.
houdt mij nooit bezig met spionnen & hack/delete.
komt niet eens in mij op;)

Gaat om 't principe, zomaar andermans clearwerk gebruiken om te edelen, internen, fusies, al dat soort schaduwzaken waarvan je denkt van 'tja, niet netjes'. En zeker niet het meeliften op clearwerk van andere.
 

DeletedUser62448

Guest
Gaat om 't principe, zomaar andermans clearwerk gebruiken om te edelen, internen, fusies, al dat soort schaduwzaken waarvan je denkt van 'tja, niet netjes'. En zeker niet het meeliften op clearwerk van andere.

het is niet gepast nee, maar hacken/delete zetten/spioneren is toch wel even iets anders!;)
 

DeletedUser58625

Guest
Ik profiteer ook van De Kleine Piraat z'n clearwerk maar die cleart op aanvraag :p:D
 

DeletedUser

Guest
Leuk dat je over jezelf in de 3e persoon praat.
Alleen jammer dat de 'twee' die volgens jou om de #1 positie vechten, allebei het grootste gedeelte van hun dorpen gekregen hebben. En dan praat ik inderdaad over Redbull en Complexity.

Moet je nagaan als bv GetSet of wij ook gewoon 40% van onze dorpen hadden mogen internen, hoeveel de voorsprong dan was geweest ;).

Nou, als je kijkt hoe hard Complexity gaat, dan was het sowieso maar een kwestie van tijd geweest voordat die #1 stond... Ook zonder interns, dan mss paar weekjes later, maar die rank 1 hadden ze wel gepakt...

Ow nee hoor, het gaat ook niet zover komen :p.
Wou alleen hun 'grote' prestatie (zo zet hij het wel neer namelijk) even relativeren. Als je #1 en #2 staat, en niet eens de top 20 ODA bereikt, mag je je kapot schamen en er nergens mee pronken. Want iets presteren behalve farmen doe je dan niet.
Ik pak dorpen van mijn vijanden met 0 troepen verlies aan mijn kant... Dan kom ik ook geen top 20 ODA...
Het idee dat je in dit stadium goed bezig bent als je een enorm hoge ODA hebt, is ridicuul. Je bent veel beter bezig als je met weinig verlies zoveel mogelijk dorpen pakt, daarvoor heb je de scouts ook gekregen... Nu heb ik veel geinternd, maar mijn ODA stijgt ook niet speciaal als ik een vijand aanpak hoor...
(Hoe doe ik dat, nou simpel 4 edels zonder begeleiding of met heel weinig op een dorpje sturen rond een uur of 21 s'avonds, zodat die volgende ochtend 7u aankomt, speler gaat zichzelf OS'en in dat dorp, om 1u alle dorpen scouten, om 6u/7u s'ochtends treintje met begeleiding rondsturen naar een dorp waar heel veel deff als OS ergens anders staat, zo speel je die speler vanzelf kapot. Eventueel kun je ook 4 aanvallen op edelsnelheid doen met niks erbij en 4 op kata-snelheid met genoeg kata's om de boerderij te mollen, die gast blockt zeer waarschijnlijk die edels, maar is de boer in het andere dorp dan kwijt, die edels kan je goedkoop herbouwen dus maakt niets uit hehe!
Staat allemaal in de TeachU TW Textbook :p)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser54745

Guest
Dan lopen ze niet dood dus hoef ik ook niet te betalen.
Anders koop ik wel 9 kata clears die op ze boederij mogen ? :D
 
Bovenaan