Stelling van de dag

DeletedUser54745

Guest
Mm cruiseman was gewoon gestop en heb vaak op geen legen dorpen gelopen ;)
Heb enkel het Front tegen ourway is gestacked en de OS Zelf teruggetrokken zodat ik het kon edelen.

Volgensmij was Blobje ook gestopt. Is dan ook een intern van La Reine ?
Tjah ik vind het toch een prestatie om via internen de nummer 1 te worden. Heb veel dorpjes gekregen. En zal er velen meer zelf nog veroveren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5098

Guest
Mm cruiseman was gewoon gestop en heb vaak op geen legen dorpen gelopen ;)
Heb enkel het Front tegen ourway is gestacked en de OS Zelf teruggetrokken zodat ik het kon edelen.

Volgensmij was Blobje ook gestopt. Is dan ook een intern van La Reine ?
Tjah ik vind het toch een prestatie om via internen de nummer 1 te worden. Heb veel dorpjes gekregen. En zal er velen meer zelf nog veroveren.

Hij speelde nog wel toen ik startte met aanvallen.
Ik kan er weinig aan doen dat hij er zo snel het bijltje erbij neerlegde.
 

DeletedUser63286

Guest
Blobje dacht altijd dat niks hem iets kon doen omdat hij veel top 20 vrienden had :eek:
 

DeletedUser54745

Guest
Ik heb ook veel top 20 vrienden :eek:
Shit.

pff mij heb je niet meer.
Mij een beetje beschuldigen dat ik je enkel PM voor je online tijden.
En me daarna nog is gaan negeren :(
Ik wou je gewoon even wat liefde geven in de harde tijden.
 

DeletedUser

Guest
pff mij heb je niet meer.
Mij een beetje beschuldigen dat ik je enkel PM voor je online tijden.
En me daarna nog is gaan negeren :(
Ik wou je gewoon even wat liefde geven in de harde tijden.

Dat was ik hoor, en ik moest gewoon voorzichtig zijn. :D
 

DeletedUser26046

Guest
Mm cruiseman was gewoon gestop en heb vaak op geen legen dorpen gelopen ;)
Heb enkel het Front tegen ourway is gestacked en de OS Zelf teruggetrokken zodat ik het kon edelen.

Volgensmij was Blobje ook gestopt. Is dan ook een intern van La Reine ?
Tjah ik vind het toch een prestatie om via internen de nummer 1 te worden. Heb veel dorpjes gekregen. En zal er velen meer zelf nog veroveren.

Blobje was geen intern (zoals hierboven vermeld).
En je mag je zien aanpassen. Wat jij doet is geen dorpjes veroveren, dat is dorpjes krijgen. Dat is niet echt het doel van TW, mocht je het gemist hebben. Man wat zal ik het leuk vinden als jij eens een serieuze tegenstander gaat krijgen (Sweet!, ooit bv?).

En dan 'quit' je zeker ivm tijdgebrek, en wordt Complexity opgeëdeld. Klinkt bekend, dat is al veel vaker gebeurt met internkneusjes. Vooral degene die deze attitude hebben, dat ze nog veel voor hun rang gedaan hebben ook :rolleyes:.
 

DeletedUser62448

Guest
Blobje was geen intern (zoals hierboven vermeld).
En je mag je zien aanpassen. Wat jij doet is geen dorpjes veroveren, dat is dorpjes krijgen. Dat is niet echt het doel van TW, mocht je het gemist hebben. Man wat zal ik het leuk vinden als jij eens een serieuze tegenstander gaat krijgen (Sweet!, ooit bv?).

En dan 'quit' je zeker ivm tijdgebrek, en wordt Complexity opgeëdeld. Klinkt bekend, dat is al veel vaker gebeurt met internkneusjes. Vooral degene die deze attitude hebben, dat ze nog veel voor hun rang gedaan hebben ook :rolleyes:.

Compexity heeft oeroude tw skills, mensen geven al op voordat hij begint met aanvallen.
Gok dat facta morgen de nummer 1 & 2 in handen heeft:p
 

DeletedUser26046

Guest
Compexity heeft oeroude tw skills, mensen geven al op voordat hij begint met aanvallen.
Gok dat facta morgen de nummer 1 & 2 in handen heeft:p

En ik gok dat maandag / dindsdag die plaatsen weer in vertrouwde Tanken-handen zijn.
Tenzij de interners weer ergens gaan fuseren natuurlijk :rolleyes:.
 

DeletedUser60138

Guest
Ik gok dat facta vandaag kakelt als kippen zonder koppen :D
 
Bovenaan