Statement Sense.

Reactiescore
998
Ik begon anders niet met vooroordelen en een betweterig antwoord hoor.

Leiding is in de meeste stammen een "kijk naar mij, ik ben belangrijk"-principe. Sommige vinden dat fijn, dan kunnen ze in de achtergrond hun ding doen. Maar elke keuze van leiding dat je ook kiest, ze hebben allemaal nadelen en voordelen en ik verkies ervoor om het handje vastnemen snel weer in je gezicht te kletsen. Dus dat pakt al niet voor mij.

Indien er in House geen leiding zijn zou het allemaal een stuk minder vlot gaan dan het nu gaat. Dat zeg ik zeker niet omdat ik er zelf deel van uitmaak, maar omdat het gewoon een feit is dat er veel zaken in een stam moeten besproken worden en dan is het belangrijk dat de leiding daar een prominente rol in speelt. Als je iedereen gewoon zijn ding laat doen dan loopt het al snel faliekant af. Ik begrijp dat jij als RIM account hier minder de noodzaak van inziet, maar zeker op vlak van interne edellijnen en en natuurlijk ook diplomatie kom je zonder leiding niet ver.
 
Reactiescore
533
Indien er in House geen leiding zijn zou het allemaal een stuk minder vlot gaan dan het nu gaat. Dat zeg ik zeker niet omdat ik er zelf deel van uitmaak, maar omdat het gewoon een feit is dat er veel zaken in een stam moeten besproken worden en dan is het belangrijk dat de leiding daar een prominente rol in speelt. Als je iedereen gewoon zijn ding laat doen dan loopt het al snel faliekant af. Ik begrijp dat jij als RIM account hier minder de noodzaak van inziet, maar zeker op vlak van interne edellijnen en en natuurlijk ook diplomatie kom je zonder leiding niet ver.
Edellijnen kunnen eenvoudig zijn, maar dan moet je natuurlijk niet gaan fuseren en alles ingewikkeld maken. In alles is communicatie belangrijker om tot een oplossing te komen dan leiding.

Maar hoef je mijn visie te volgen? Neen.
Zal mijn visie voor elke stam deugen? Neen.
Heb ik die filosofie al zien falen? Ja
Heb ik hem al zien slagen? Ja, al meerdere keren.

Voor de rest zit ik mooi hoog en droog, als je me nodig hebt kom ik wel eens naar beneden.
Maar ik blijf er wel bij, dat handje vastpakken en me zeggen wat ik moet doen? Dat lijkt al te vaak op kinderachtig gedoe.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.584
Ik begon anders niet met vooroordelen en een betweterig antwoord hoor.

Leiding is in de meeste stammen een "kijk naar mij, ik ben belangrijk"-principe. Sommige vinden dat fijn, dan kunnen ze in de achtergrond hun ding doen. Maar elke keuze van leiding dat je ook kiest, ze hebben allemaal nadelen en voordelen en ik verkies ervoor om het handje vastnemen snel weer in je gezicht te kletsen. Dus dat pakt al niet voor mij.

Je moet natuurlijk enkel de handjes vasthouden bij de accounts die dit nodig hebben. Dat zijn er meestal heel veel, het is niet zo dat je het wel bij iedereen doet of niemand er is een tussenweg. In ieder geval is het dus wel bijna altijd nodig.
 
Reactiescore
57
Dit is dus een wel is nietus spelletje die we niet gaan spelen, ik heb het leuk met jullie gehad in het begin. Maar op een gegeven moment was alles dood in de stam. Succes mannen van Verdadero.

Hoe was alles dood dan?
 
Bovenaan