Statement Sense.

Reactiescore
101
Hallo allemaal,

Ik zag al aan verschillende topics en persoonlijke berichten aan ons en andere Sense. leden dat niemand de gebeurtenissen van gisteren was ontgaan.
Tijdens een van onze gezellige bijeenkomsten die wij wekelijks hebben is er unaniem besloten om geen energie meer in W77 te steken, dit gezien een opstapeling van 'unfair-play' situaties die voor ons de lol uit het spel hebben gehaalt.

Om iedereen de gelegeheid te geven hierop te kunnen reageren, 'Unfair-play' bestond voor ons uit:
- De stab van leden uit orde om tijdens een massa hun eigen teamleden te dumpen voor Gaatje en daarbij zowel de samenwerkende stammen als hun overige leden een leuk spelletje tw uit de handen te slaan.
- De GAP breuk van oud clowns om tijdens een massa op een stam de aanvallen te stoppen, onderhandelingen te starten met de tegenpartij, daarna een fusie in te zetten zonder opzegging van deze GAP en het instellen van een NAP met de overige teams en een paar dagen later een volle clear dump te gooien op Sense.
- Het spelverloop van oud Madhouse en nu House in hun onproffesionele opstelling tegen spelers/stammen, de werkwijze waarop vv's werden gebruikt op accounts buiten hun eigen stam en zich inlaten met spelers in hun eigen stam en daarbuiten waarin stab gedrag en 'unfair-play' gezien werden als middelen om aan te mogen schuiven aan de grote tafel van het eindspel. Hierbij hoort ook de ophef over het kata gebruik en het dreigen met een kata oorlog vanuit een situatie die geheel uit zijn verband is getrokken en waarin de mening vanuit het team hier is dat er geen volwassen gesprek mogelijk is met House.
- En nog al die zaken die al op het forum de afgelopen tijd zijn gepasseert, dit laat ik aan de mensen zelf over ter discussie.

Sense. is vanaf het begin een centrum stam geweest die aardig wat werk had te verzetten, dit hebben wij met plezier gedaan en zijn trots op hoe ver het team is gegroeit en hoeveel plezier er elke week is geweest tijdens meetings op onze discord. We kunnen zeggen dat ookal dit niet onze wereld zal worden, wij tevreden zijn met het resultaat zo ver.

In het kort wie wij willen noemen:
- Mystery Men en Gentleman: De twee meest waardige spelers in onze ogen binnen House, er zijn vele schermutselingen geweest langs de linie en deze heren spelen een goed spelletje tw. Met name team Mystery Men bedankt voor hun volwassen contact, het is fijn om te zien dat er tenminste nog eentje is daar die weet hoe dit moet.
- Stam Blauw. en de spelers MrGrizzly & Lord Wouzlan: Teams en spelers die wij veel succes willen wensen en met een goed gevoel op terug krijgen, bedankt voor het fijne contact en de bijdrage om het spel interessant en sportief te maken.
- Stam Maai: De stam waar wij het minste in op te merken hebben, wij gunnen jullie de wereldwinst ondanks de berichten over het opzeggen van onze bg zodra China was gevallen. Het gesprek heb ik met de heren en dame goed gevonden en met wederzijds respect, bedankt hiervoor en succes met het voorzetten van jullie strijd. Met name account Supergirl bedankt voor de inzet om de samenwerking in de laatste fase verder nog uit te werken en ons hierin mee te nemen.

De stammen hebben de tijd om het gehele cluster van Sense. over te nemen, over 4 dagen is dit een groot bb blok geworden. Wij hopen dat dit spelers zal laten nadenken in volgende werelden over hoe het spel 'fair' gespeeld zou kunnen worden, ikzelf vrees van niet maar hoop dat de community mijn sceptische kijk hierin het tegendeel kan bewijzen.

Tot slot:
Meest overschatte speler: Level up
Meest overschatte Stam: House
Beste leiding: Verdadero Infierno (zowel binnen oud orde als gelijkwaardig lid van Sense., dik verdiend)

Namens geheel Sense.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
4
Zelf had ik het niet beter kunnen schrijven !

Alvast bedankt aan alle leden in Sense. voor deze leuke ervaring en de mooie tijden die we hebben gehad samen want hier hecht ik persoonlijk veel waarde aan.
Jammer genoeg waren er wat obstakels zowel buiten de stam als binnen in maar zelfs dan hadden we plezier bij deze zeg ik doei tegen wereld 77.

-@Diplomatic Immunity jij bent de meest aangename speler die ik al heb tegen gekomen op TW en we hebben deze groep te danken aan je wij gaan niet vergeten hoeveel moeite je hebt gedaan voor alles te regelen en op te lossen voor ons merci !!!

- @Gentleman. goed gespeeld jij bent de sleutel binnen in jullie stam en verdient daar voor een "Mockingjay" medaille gefeliciteerd !

Succes naar alle spelers gewenst die tot de wereldwinst gaan.

MVG,
Anthony
 

Deleted User - 487965883

Guest
Wanneer de samenwerking met Blauw, Orde, Clowns en Maai niet meer staat dan ga je ineens klagen op het AF.

Sense heeft het nog geen 1 dag zonder direct BG's volgehouden.
 

Deleted User - 81360

Guest
Wanneer de samenwerking met Blauw, Orde, Clowns en Maai niet meer staat dan ga je ineens klagen op het AF.

Sense heeft het nog geen 1 dag zonder direct BG's volgehouden.
In hoeverre heeft een bg defensief voordeel op dit moment?
 

Deleted User - 487965883

Guest
In hoeverre heeft een bg defensief voordeel op dit moment?

Dat je geen 360graden front hebt zoals House dat voor een aantal weken heeft gespeeld.
Nu de kaarten tegen hun zijn gekeerd gaan ze allemaal ineens stoppen.

Dat er dan nu dingen als stabs en unfair play worden aangehaald is natuurlijk complete onzin.
Ze zijn gewoon buiten de boot gevallen das al...
 
Reactiescore
101
Oei, het zit blijkbaar diep.
Ik had ook geen ander bericht verwacht van het account: het gevallen zeepje

Ben blij dat je ons statement zo goed weergeeft met een reactie zoals we in-game gewend waren van jullie.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
een hele grote reden van de overstap van de drie orde leden naar Gaatje is juist door t enorm slechte leiden van Verdarero volgendsmij, dat je hem dan een top leider noemt vind ik wel grappig..

En idd, tribalwars is ook dat alles kan draaien van goed naar slecht. Je laat je enorm kennen door zodra dingen moeilijk worden gewoon op barb te gaan. Met Maai als BG had je en hele mooie flank gedekt denk ik. Om het dan Gaatje, House en Clowns kwalijk te nemen vind ik wat kort door de bocht. De enorme grote van Maai tov Gaatje dwong ons ook te kiezen voor rekruuts, wouden wij kans blijven maken. Dan kan je ook zo naar Maai kijken vind ik.

Hoe dan ook, jammer dat jullie op grijs gaan!
 
Reactiescore
986
Een beetje sneu dat jullie zoveel natrappen richting onze stam nu jullie op grijs zijn gegaan. Ons bovendien dan nog eens neerzetten als overschatte stam en behalve 2 accounts iedereen als noob gaan bestempelen vind ik persoonlijk nogal laag. Zeker als je er zelf niet in geslaagd bent ook maar één geslaagde massa te doen, maar wel bij elke gekregen massa systematisch een hele hoop dorpen verliest.

Ik lees vooral heel veel gejank achteraf met hier en daar wel een paar argumenten waarin ik mij kan vinden. Het moet inderdaad sneu geweest zijn dat al je GAP's jullie op een gegeven moment lieten zitten, maar blijkbaar was een groot deel daarvan ook te wijten aan jullie enorm belabberde manier van aanvallen. Verder heb je het jezelf met je arrogante manier van communiceren ook heel moeilijk gemaakt. Ik denk dat je als interne stamleider een uitstekende job gedaan hebt, want Sense was zeker een waardige tegenstander, maar naar externe communicatie toe was het naar mijn bescheiden mening niet al te best.
 
Reactiescore
101
Dat je geen 360graden front hebt zoals House dat voor een aantal weken heeft gespeeld.
Nu de kaarten tegen hun zijn gekeerd gaan ze allemaal ineens stoppen.

Dat er dan nu dingen als stabs en unfair play worden aangehaald is natuurlijk complete onzin.
Ze zijn gewoon buiten de boot gevallen das al...
Erg kort door de bocht als je het mij vraagt, dit allemaal af doen als frustratie omdat wij buiten de boot zouden vallen strookt voor mij al niet met wat men feitelijk heeft zien gebeuren.
 
Bovenaan