Statement Sense.

Reactiescore
18
Volgens mij lees je mijn post weer eens niet goed? Er staat geen goede leider naar BUITEN, oftewel Buiten de stam om. Wat jullie intern doen kan ik geen oordeel over geven aangezien ik dat inderdaad niet weet.

Nee daarom vraag ik om argumenten naar buiten, want ik denk dat Sense en Blauw toch wel kunnen zeggen dat ik de lijntjes kort heb gehouden met hun. Zodra er een gesprek moest komen met spelers maakte we gelijk een andere chat aan met de spelers die erbij moesten komen. Ik ben juist een persoon die communicatief naar de mensen waar IK mee in gesprek ben dat het goed verloopt. Ala mijn co's gesprekken hebben moeten hun weten. Ik hield de lijntjes altijd kort ik moest weten waar ik aan toe was.

Ohja omtrent jou gaat ook alleen maar het gerucht dat je bent van runnen. Wat dat van waar is weet ik ook niet. Maar ook dat kwam vanuit spelers uit Orde. Noah en Lord Leaners of hoe je het ook schrijft hadden steeds ruzie met else waardoor er al meningsverschillen kwamen. Vervolgens heeft LLM zelf gezegd tegen ons dat wij de leiding moesten pakken. 2be heeft gezegd dat wij als dictators moesten reageren op iedereen in alles recht te trekken. En dan vervolgens achteraf een mes in onze rug steken dan ben je gewoon laf als je het mij vraagt.
 
Reactiescore
903
Nee daarom vraag ik om argumenten naar buiten, want ik denk dat Sense en Blauw toch wel kunnen zeggen dat ik de lijntjes kort heb gehouden met hun. Zodra er een gesprek moest komen met spelers maakte we gelijk een andere chat aan met de spelers die erbij moesten komen. Ik ben juist een persoon die communicatief naar de mensen waar IK mee in gesprek ben dat het goed verloopt. Ala mijn co's gesprekken hebben moeten hun weten. Ik hield de lijntjes altijd kort ik moest weten waar ik aan toe was.

Ohja omtrent jou gaat ook alleen maar het gerucht dat je bent van runnen. Wat dat van waar is weet ik ook niet. Maar ook dat kwam vanuit spelers uit Orde. Noah en Lord Leaners of hoe je het ook schrijft hadden steeds ruzie met else waardoor er al meningsverschillen kwamen. Vervolgens heeft LLM zelf gezegd tegen ons dat wij de leiding moesten pakken. 2be heeft gezegd dat wij als dictators moesten reageren op iedereen in alles recht te trekken. En dan vervolgens achteraf een mes in onze rug steken dan ben je gewoon laf als je het mij vraagt.

Ik weet niet wie er op jullie acc dat was, maar heb vaker gemerkt dat er veel langs elkaar af ging vandaar de opmerking. Ja qua runnen las ik net ook al er is weinig gerun aan geweest en de accs die ons kennen weten hoe Januari zat voor ons IRL dus dat is gewoon shit happens voor ons helaas. Maar wat er intern heeft afgespeeld bij jullie in de stam dat weet ik niet, ik weet enkel dat er vaker gecommuniceerd is met meerdere accounts en dat er heel veel communicatie langs elkaar is afgegaan. En als leiding zijnde vind ik dat de communicatie goed moet zijn en dat vond ik persoonlijk niet jullie sterkste punt.
 
Reactiescore
533
Leiding is overrated. Of toch de manier waarop de meeste het willen (handje vasthouden).
Soms lijkt het meer kleuterklas niveau voor gevorderden.
 
Reactiescore
89
- @Gentleman. goed gespeeld jij bent de sleutel binnen in jullie stam en verdient daar voor een "Mockingjay" medaille gefeliciteerd !

Tnx Anthony ! was leuk fronten tegen Sense jammer dat het zo moest eindige !

Gentlemen: mooi werk geleverd, complimenten! Heb ervan genoten om tegen dit team te fronten en heb zeker veel geleerd.

Crowd, bedankt ! was gezellig en ook ik moet zeggen dat ik liever Milmake of Nalik aanviel dan jou aan jou hadden we nog een flinke kluif :)
 
Reactiescore
18
Ik weet niet wie er op jullie acc dat was, maar heb vaker gemerkt dat er veel langs elkaar af ging vandaar de opmerking. Ja qua runnen las ik net ook al er is weinig gerun aan geweest en de accs die ons kennen weten hoe Januari zat voor ons IRL dus dat is gewoon shit happens voor ons helaas. Maar wat er intern heeft afgespeeld bij jullie in de stam dat weet ik niet, ik weet enkel dat er vaker gecommuniceerd is met meerdere accounts en dat er heel veel communicatie langs elkaar is afgegaan. En als leiding zijnde vind ik dat de communicatie goed moet zijn en dat vond ik persoonlijk niet jullie sterkste punt.

Het is wel 1 van mijn sterkste punten, maar maakt verder niet uit. Dat is jou mening en die mag je geven heel simpel. Verder wens ik iedereen nog veel speel plezier en tot binnenkort voor de mensen die nog op w77 spelen.
 
Reactiescore
903
Het is wel 1 van mijn sterkste punten, maar maakt verder niet uit. Dat is jou mening en die mag je geven heel simpel. Verder wens ik iedereen nog veel speel plezier en tot binnenkort voor de mensen die nog op w77 spelen.

Ja maar daarom ook dat ik aangeef dat ik niet weet of jij het bent geweest of evt een co van je idk. Maar idd is een mening en houd niet in dat dit altijd het geval is hé, kan enkel oordelen over situaties die je zelf meegemaakt hebt. Maar iig nog veel plezier en succes idd op 77 man!
 
Reactiescore
18
Ja maar daarom ook dat ik aangeef dat ik niet weet of jij het bent geweest of evt een co van je idk. Maar idd is een mening en houd niet in dat dit altijd het geval is hé, kan enkel oordelen over situaties die je zelf meegemaakt hebt. Maar iig nog veel plezier en succes idd op 77 man!

Dank je wel. En gaat helemaal goed komen. Ik speel niet meer op mijn eigen account.
 
Reactiescore
903
Reactiescore
93
Nooit gezegd dat jullie je als dictator op moesten stellen, heb gezegd dat er een duidelijke leider moest zijn die alles overlegde met de stam. En niet zelf het recht in zijn handen nam en keuzes maakte waar niet iedereen van op de hoogte was.
 
Reactiescore
3.541
Leiding is overrated. Of toch de manier waarop de meeste het willen (handje vasthouden).
Soms lijkt het meer kleuterklas niveau voor gevorderden.

Leiding is overrated als je goed samenwerkende stammindet skillvolle accounts hebt. Helaas is dit slechts in 0,000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001% van de gevallen het geval. Zelf misschien wel 5 jaar actief leider geweest van meerdere stammen die voor wereldwinst gespeeld hebben. Kan u wel meegeven dat als je de meerderheid van de accounts hun handje niet zou hebben vastgehouden het heel vaak heel fout zou zijn afgelopen. Mensen zijn hebzuchtig en komen er met elkaar niet vaak uit of krijgen inc's en hebben geen bezetting voor hun account geregeld,... 1000'den situaties kan ik zo opnoemen. Als je als leiding dan niet alles opvolgt en mee regelt kom je echt nergens. Het zou niet zo moeten, maar het is wel vaak zo het geval helaas. Langs de andere kant heeft een leiding het beste overall vieuw van de stam en is daarom vaak het best geplaatst om met de oplossingen te komen. Maar als jij wilt stellen dat handje vasthouden niet nodig is speel je ofwel altijd met de beste TW spelers samen ofwel nooit leider geweest.
 

Deleted User - 81360

Guest
Nooit gezegd dat jullie je als dictator op moesten stellen, heb gezegd dat er een duidelijke leider moest zijn die alles overlegde met de stam. En niet zelf het recht in zijn handen nam en keuzes maakte waar niet iedereen van op de hoogte was.
Sure... Volgens mij hebben we alles besproken, maar orde is dood dus geen zin om nog over een interne situatie te gaan discussiëren. Succes in Gaatje en dat Maai mag winnen
 
Reactiescore
15
Nee, wisten we niet. De nieuwe aanvallen kwamen toen er bij ons al accounts in Mad. zaten, dus toen wisten we hoe goed of slecht ze ervoor stonden

Dan had je misschien, zoals een GAP werk, met ons moeten overleggen in plaats van het GAP te verbreken en te fuseren met de stam waartegen het GAP is.
 
Reactiescore
15
jullie aanvielen na 4 a 5 dagen
Volgens mij was het al behoorlijk veel eerder, want fakes op Verdadero werden al snel gegooid.

de redenen hiervoor waren 1) jullie waren net gefuseerd met =M=,
Waarom zou dat een reden zijn om de GAP op te zeggen?
2) We zagen sommige aanvallen van jullie bij de eerste massa vanuit sense, laten we zeggen zag er rommelig uit.
Hoe zagen jullie dat dan? Er werden naar mijn weten geen bevelen gedeeld?

3) we vonden van buitenaf gezien MAD. kwalitatief gezien sterker dan Sense. Hiermee wil ik zeker niet zeggen dat jullie slecht zijn, dat zeker niet. Maar wijzelf dachten dat we met MAD. verder zouden komen in de eindstrijd dan Sense.
Dat zal zeker, maar je geeft ons nog niet eens de kans en naait ons gewoon door de GAP op te zeggen.

Toen wij dat hadden besloten. Zijn jullie ook direct geïnformeerd, al toen de onderhandelingen startte zijn jullie erover op de hoogte gebracht. En ja misschien hadden we een NAP moeten aanbieden, maar dan had MAD. hierin ook betrokken moeten worden en denk zelf persoonlijk achteraf dat jullie dat niet zouden willen.

MAD had nergens in betrokken hoeven worden, want je kan ook persoonlijke NAP's aanbieden en we hadden dit wel degelijk gewild, want we moesten nog 4 accounts internen en later stopte er nog 2 accounts.

Toen het eenmaal besloten was en fusie gepland stond, werden er leden geswitcht van Clowns naar Mad. na 2 dagen kwamen de aanvallen op de mad. leden weer binnendruppelen (begrijpelijk, want ze stonden 'zwak'), maar wat moeten wij van Clowns dan? gaan toekijken hoe onze fusie stamgenoten worden aangevallen? Dan is het toch logisch dat er een massa word teruggevuurd? Of hadden we moeten toekijken hoe onze nieuwe stamgenoten lekker aangevallen werden en zo onze eigen toekomst kapot gooien?

Ik zeg niet dat je moet toekijken, maar jullie halen door een niet nette actie (ik druk het nog zachtjes uit) een enorm voordeel ten opzichten van ons.
Daar mag vanuit ons best wat van gezegd worden en het zegt meer iets over jullie dan over ons.
 
Reactiescore
533
Leiding is overrated als je goed samenwerkende stammindet skillvolle accounts hebt. Helaas is dit slechts in 0,000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001% van de gevallen het geval. Zelf misschien wel 5 jaar actief leider geweest van meerdere stammen die voor wereldwinst gespeeld hebben. Kan u wel meegeven dat als je de meerderheid van de accounts hun handje niet zou hebben vastgehouden het heel vaak heel fout zou zijn afgelopen. Mensen zijn hebzuchtig en komen er met elkaar niet vaak uit of krijgen inc's en hebben geen bezetting voor hun account geregeld,... 1000'den situaties kan ik zo opnoemen. Als je als leiding dan niet alles opvolgt en mee regelt kom je echt nergens. Het zou niet zo moeten, maar het is wel vaak zo het geval helaas. Langs de andere kant heeft een leiding het beste overall vieuw van de stam en is daarom vaak het best geplaatst om met de oplossingen te komen. Maar als jij wilt stellen dat handje vasthouden niet nodig is speel je ofwel altijd met de beste TW spelers samen ofwel nooit leider geweest.
Lange tenen, love it.
Maakt het punt van kleutergedrag enkel sterker.
 
Reactiescore
3.541
Lange tenen, love it.
Maakt het punt van kleutergedrag enkel sterker.

Is gewoon een mening, ben geen leiding meer en zal dit wellicht ook nooit meer worden dus of jij dit op waarde inschat of niet zal mij een zorg zijn. Je deed uitspraken, ik was het er niet mee eens. Als je van het kleutergedrag af wilt ga dan inhoudelijk een tegen reactie plaatsen ipv deze onzin post.
 
Reactiescore
533
Is gewoon een mening, ben geen leiding meer en zal dit wellicht ook nooit meer worden dus of jij dit op waarde inschat of niet zal mij een zorg zijn. Je deed uitspraken, ik was het er niet mee eens. Als je van het kleutergedrag af wilt ga dan inhoudelijk een tegen reactie plaatsen ipv deze onzin post.
Ik begon anders niet met vooroordelen en een betweterig antwoord hoor.

Leiding is in de meeste stammen een "kijk naar mij, ik ben belangrijk"-principe. Sommige vinden dat fijn, dan kunnen ze in de achtergrond hun ding doen. Maar elke keuze van leiding dat je ook kiest, ze hebben allemaal nadelen en voordelen en ik verkies ervoor om het handje vastnemen snel weer in je gezicht te kletsen. Dus dat pakt al niet voor mij.
 
Reactiescore
40
Maai kon het inderdaad niet alleen tegen ons ;) ze hadden een extra flank nodig, aangezien bloodyhell en incompetent een dikke muur gingen vormen.
Maar goed, helaas moest maai weer vies spelen (zoals verwacht) en moesten ze (jullie stam met de meest nadelige positie) manipuleren :')

Ik heb bloody hell en incompetent beide weggespeeld, maar op geen enkele vies spelende manier wat je hier weer naar boven haalt. Dus dikke onzin wie je ook bent :tongue:
 
Bovenaan