Statement Sense.

Reactiescore
80
- Stam Maai: De stam waar wij het minste in op te merken hebben, wij gunnen jullie de wereldwinst ondanks de berichten over het opzeggen van onze bg zodra China was gevallen.
Als reactie op dat wij ons te kennen zouden geven: Ik denk dat een bg met Maai geen garantie was en het is ook afhankelijk van hoeveel energie je als team er nog in wilt steken. Wij erkennen dat er voor ons er geen opties meer open lagen en alleen nog als def bunker hadden kunnen spelen, dat bederft de speelstijl voor ons. Ik vind de keus van het gehele team dan ook eerder moedig, dat is natuurlijk een persoonlijke kijk op de situatie.

Maai kon het inderdaad niet alleen tegen ons ;) ze hadden een extra flank nodig, aangezien bloodyhell en incompetent een dikke muur gingen vormen.
Maar goed, helaas moest maai weer vies spelen (zoals verwacht) en moesten ze (jullie stam met de meest nadelige positie) manipuleren :')
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
57
Dan kan ik daarna 2 weken niks doen en vervolgends naar t AF gaan idd. Lijkt me goed :p.

Ik reageer alleen omdat hier de discussie gestart is en er dan wel alleen maar waarheden moeten staan en niet vooral dingen die voor bepaalde accounts mooi uitkomen he. Want de leiding van Verdadero afzeiken maar zelf daar je handen vanaf nemen nadat er besloten is dat de stam je graag als leiding ziet (LLM) is natuurlijk ook niet netjes.
 
Reactiescore
903
Ik reageer alleen omdat hier de discussie gestart is en er dan wel alleen maar waarheden moeten staan en niet vooral dingen die voor bepaalde accounts mooi uitkomen he. Want de leiding van Verdadero afzeiken maar zelf daar je handen vanaf nemen nadat er besloten is dat de stam je graag als leiding ziet (LLM) is natuurlijk ook niet netjes.

Ligt er net aan wat de situatie is, als de stam al een dood paard is wat valt er dan nog aan te trekken?
 
Reactiescore
57
Ligt er net aan wat de situatie is, als de stam al een dood paard is wat valt er dan nog aan te trekken?

Haha jaa als de stam een dood paard is wel ja, maar als er massa's op 4rus en mad lopen lijkt me dat niet de definitie van een dood paard.

Daarnaast is et toen besloten, op hetzelfde moment, dat Verdadero en LLM de leiding zouden pakken.
 
Reactiescore
903
Haha jaa als de stam een dood paard is wel ja, maar als er massa's op 4rus en mad lopen lijkt me dat niet de definitie van een dood paard.

Daarnaast is et toen besloten, op hetzelfde moment, dat Verdadero en LLM de leiding zouden pakken.

Ja weet niet de massa op 4Rus kwam toen ook enkel van LLM, Mickey, Wouzlan en Grizzly. Heb nooit echt het gevoel gehad dat Orde een ''echte'' stam is geweest. Nja goed de spelers zelf zullen vast wel redenen hebben waarom ze die keuze toen hebben gemaakt.
 
Reactiescore
57
Ja weet niet de massa op 4Rus kwam toen ook enkel van LLM, Mickey, Wouzlan en Grizzly. Heb nooit echt het gevoel gehad dat Orde een ''echte'' stam is geweest. Nja goed de spelers zelf zullen vast wel redenen hebben waarom ze die keuze toen hebben gemaakt.

Tijdens de massa op 4rus hebben alle accounts van ORDE aanvallen gestuurd en ja daar zijn toendertijd inderdaad afspraken over gemaakt wie wat zou doen.
 
Reactiescore
903
Tijdens de massa op 4rus hebben alle accounts van ORDE aanvallen gestuurd en ja daar zijn toendertijd inderdaad afspraken over gemaakt wie wat zou doen.

Nee dat is zeker niet waar, Verdadero heeft geen enkele aanval gestuurd op 4Rus. 2b or not 2b heeft ook maar een enkele x gegooid zo ook imperial.
 
Reactiescore
997
Onderstaand statement namens mijzelf en mijn broer, samen team Crowdsurf.

Enige tijd geleden wij hebben de bal een flinke stoot gegeven door bekenden op te trommelen en uit te nodigen om TW weer op te pakken. Dit werd met veel enthousiasme ontvangen en vriendschappen bloeiden weer op. De bal werd overgenomen door anderen maar hij bleef onverminderd doorrollen. Voor ons onbekende spelers sloten zich aan en er ontstond een zeer hechte groepsdynamiek met geweldige spelers, zowel binnen als buiten TW. Dank hiervoor.

Ik vind het jammer om te zien hoe sommige afspraken aan de laars worden gelapt, echter is dat ook onderdeel van het spel. Wij van Sense hebben in ieder geval dit spel gespeeld met eer en geweten en dat is ook waarop wij nu wensen te stoppen. Niet alleen door in het verdomhoekje te zijn beland, ook omdat het qua tijd niet haalbaar is ivm ons werk en privéleven.

Gentlemen: mooi werk geleverd, complimenten! Heb ervan genoten om tegen dit team te fronten en heb zeker veel geleerd. Ook hiervoor dank!
Heren van Diplomatic Immunity: ware strijders, om verschillende redenen.

Heeft Sense de strijd op W77 verloren? Absoluut. Hebben de spelers achter de accounts van Sense gewonnen? Absoluut ;) .

Jirre en Siard, brothers in arms

Knap gespeeld hoor. Ik viel toch altijd liever tfbakker aan dan jou haha
 
Reactiescore
57
Nee dat is zeker niet waar, Verdadero heeft geen enkele aanval gestuurd op 4Rus. 2b or not 2b heeft ook maar een enkele x gegooid zo ook imperial.

Nou dan valt verdadero als enige af. TBONTB heeft aan het begin zeker geholpen op nota bene jullie account toen LLM erachter kwam dat jullie waren runnen en er af en toe vv was vanuit mad was er geen reden meer voor TBONTB om te faken.

Betreft imperial hadden ORDE en TDF van GAATJE en GAP staan om 4rus aan te vallen, hier hadden wij een datum afgesproken om samen te beginnen. TDF heeft op de dag van aanvallen afgezegd om 's ochtends aan te komen (door een fout of wat dan ook, althans heel slecht want heel ORDE viel wel aan behalve TDF die begon 12 uur later pas met aanvallen) door deze reden stonden alle dorpen vaan imperial op liep block OK en heeft hij alles van zich dood gelopen. Hierna heeft TDF flink hiervan geprofiteerd en moest imperial alles opnieuw bouwen. Op deze wereld een ramp. Vandaar dat hij lange tijd even niets heeft kunnen doen en TDF gewoon opedelde langs hem heen (geheel prima natuurlijk, althans er zouden door LLM lijnen worden afgesproken voor TDF en imperial maar deze zijn nooit gemaakt (wellicht omdat LLM toen al wist dat zij gaatje wouden joinen en imperial links laten liggen))

Dus het was gewoon een totale stam massa (op verdadero na) en zijn er toen teams afgehaakt door omstandigheden
 
Reactiescore
903
Nou dan valt verdadero als enige af. TBONTB heeft aan het begin zeker geholpen op nota bene jullie account toen LLM erachter kwam dat jullie waren runnen en er af en toe vv was vanuit mad was er geen reden meer voor TBONTB om te faken.

Betreft imperial hadden ORDE en TDF van GAATJE en GAP staan om 4rus aan te vallen, hier hadden wij een datum afgesproken om samen te beginnen. TDF heeft op de dag van aanvallen afgezegd om 's ochtends aan te komen (door een fout of wat dan ook, althans heel slecht want heel ORDE viel wel aan behalve TDF die begon 12 uur later pas met aanvallen) door deze reden stonden alle dorpen vaan imperial op liep block OK en heeft hij alles van zich dood gelopen. Hierna heeft TDF flink hiervan geprofiteerd en moest imperial alles opnieuw bouwen. Op deze wereld een ramp. Vandaar dat hij lange tijd even niets heeft kunnen doen en TDF gewoon opedelde langs hem heen (geheel prima natuurlijk, althans er zouden door LLM lijnen worden afgesproken voor TDF en imperial maar deze zijn nooit gemaakt (wellicht omdat LLM toen al wist dat zij gaatje wouden joinen en imperial links laten liggen))

Dus het was gewoon een totale stam massa (op verdadero na) en zijn er toen teams afgehaakt door omstandigheden

Het scheelt dat we niet hebben gerunt, maar dat terzijde. 2B heeft enkel 1x een fake ronde gegooid meer niet dus dat noem ik niet actief mee doen aan een massa. Maar dan is het nog dat er dan een datum afgesproken is om te gooien terwijl er niet is gegooid door desbetreffende speler. De spelers die actief gooide waren wat ik weet Mickey, LLM, Wouzlan en Grizzly. De andere zijn niet benoemenswaardig geweest in die actie.
 
Reactiescore
57
Het scheelt dat we niet hebben gerunt, maar dat terzijde. 2B heeft enkel 1x een fake ronde gegooid meer niet dus dat noem ik niet actief mee doen aan een massa. Maar dan is het nog dat er dan een datum afgesproken is om te gooien terwijl er niet is gegooid door desbetreffende speler. De spelers die actief gooide waren wat ik weet Mickey, LLM, Wouzlan en Grizzly. De andere zijn niet benoemenswaardig geweest in die actie.

Ik zei ook dat 2b niet meer nodig was omdat LLM geen extra hulp nodig had omdat er weinig weerstand was vanuit jullie account waardoor fakes niet meer nodig waren. Imperial is daarnaast de gene die het account aan het front met TDF gebroken heeft (ik weet even zijn naam niet meer, excuses) Gregory heeft bijna elke dag clears en fakes gegooid op MH. Dan heb je als nog alle spelers van ORDE op (verdadero en dan eventueel 2b na)

Maar maakt ook verder niet uit wie wel en niet actief waren, orde was sowieso geen dood paard op het moment dat LLM als leiding werd aangewezen. (daar ging het over namelijk haha)
 
Reactiescore
903
Ik zei ook dat 2b niet meer nodig was omdat LLM geen extra hulp nodig had omdat er weinig weerstand was vanuit jullie account waardoor fakes niet meer nodig waren. Imperial is daarnaast de gene die het account aan het front met TDF gebroken heeft (ik weet even zijn naam niet meer, excuses) Gregory heeft bijna elke dag clears en fakes gegooid op MH. Dan heb je als nog alle spelers van ORDE op (verdadero en dan eventueel 2b na)

Maar maakt ook verder niet uit wie wel en niet actief waren, orde was sowieso geen dood paard op het moment dat LLM als leiding werd aangewezen. (daar ging het over namelijk haha)

Maakt idd ook vrij weinig uit en we wijken idd van het punt af. Dan zal er toch iets niet goed hebben gezeten om de leiding niet op je te pakken. Of dit uitgesproken is door desbetreffende persoon dat weet ik natuurlijk ook niet. Maar dan nog is het aan de speler zelf om een leidings functie op zich te nemen ja of de nee natuurlijk. Maar buiten dat om, had ''oud'' orde ook zelf nog iets kunnen regelen met omliggende stammen tegenover Gaatje en/of de overstappende spelers.
 
Reactiescore
57
Maakt idd ook vrij weinig uit en we wijken idd van het punt af. Dan zal er toch iets niet goed hebben gezeten om de leiding niet op je te pakken. Of dit uitgesproken is door desbetreffende persoon dat weet ik natuurlijk ook niet. Maar dan nog is het aan de speler zelf om een leidings functie op zich te nemen ja of de nee natuurlijk. Maar buiten dat om, had ''oud'' orde ook zelf nog iets kunnen regelen met omliggende stammen tegenover Gaatje en/of de overstappende spelers.

Je bedoelt dat wouzlan, verdadero grizzly en imperial is hadden kunnen regelen?

Er is contact geweest met mad, die gaven aan een BG met gaatje te hebben en daardoor niet tegen gaatje te willen spelen, er is contact geweest met blauw, die gaven aan eerst te willen kijken wat de ontwikkelingen werden omdat zij wisten dat er iets tussen clowns en mad speelde. (later bleek dit een fusie te worden) verder zijn er ook gesprekken geweest met sense.

Er zijn dus vele ballen gaan rollen. Maar het feit blijft dat alle stammen redelijk solo lagen en je het maai natuurlijk wel heel gemakkelijk maakt als iedereen in noord elkaar uit gaat moorden.
 
Reactiescore
57
Maakt idd ook vrij weinig uit en we wijken idd van het punt af. Dan zal er toch iets niet goed hebben gezeten om de leiding niet op je te pakken. Of dit uitgesproken is door desbetreffende persoon dat weet ik natuurlijk ook niet. Maar dan nog is het aan de speler zelf om een leidings functie op zich te nemen ja of de nee natuurlijk. Maar buiten dat om, had ''oud'' orde ook zelf nog iets kunnen regelen met omliggende stammen tegenover Gaatje en/of de overstappende spelers.

Ze namen eerst ook de leiding functie op zich, echter na enkele dagen was meneer er al weer klaar mee omdat hij teveel dingen moest regelen en het vooral praten was met mensen. Toen heeft hij gezegd dat niet meer te willen en dus verdadero alleen te laten. Als je dan vervolgens gaat zeuren over zijn manier van handelen (terwijl zij letterlijk alles deden aan de hand van stemmingen en daarna pas acteerden) dat is niet echt correct lijkt me
 
Reactiescore
903
Je bedoelt dat wouzlan, verdadero grizzly en imperial is hadden kunnen regelen?

Er is contact geweest met mad, die gaven aan een BG met gaatje te hebben en daardoor niet tegen gaatje te willen spelen, er is contact geweest met blauw, die gaven aan eerst te willen kijken wat de ontwikkelingen werden omdat zij wisten dat er iets tussen clowns en mad speelde. (later bleek dit een fusie te worden) verder zijn er ook gesprekken geweest met sense.

Er zijn dus vele ballen gaan rollen. Maar het feit blijft dat alle stammen redelijk solo lagen en je het maai natuurlijk wel heel gemakkelijk maakt als iedereen in noord elkaar uit gaat moorden.

Oke, ja dan heeft het nadelig uitgepakt voor die spelers helaas. Normaal kun je wel wat fixen met een omliggende stam dat is dan nu niet het geval geweest. En de interne zaken van Orde dat weet ik ook niet hoe dat allemaal gelopen is natuurlijk zoals ik net al aangaf. Maar het is ook niet voor een ieder weggelegd om leider te zijn. Ik vind persoonlijk dat Verdadero ook naar buiten geen goede leider is. Slechte communicatie en vaak zaken die langs elkaar heen gingen.
 
Reactiescore
18
???


Verder lees ik hier vaak dat het een stab is als je een stam waarmee je een GAP hebt (nadien) aanvalt. Dat is het net niet. Een GAP is een gemeenschappelijk aanvalspact en is enkel maar gemaakt om gelijktijdig een gezamenlijke vijand aan te vallen en op deze vijand aanvallen samen te gaan coördineren. . Tijdens een GAP mag je in principe zelfs elkaar aanvallen, alhoewel dit ongebruikelijk is. Een GAP waarbij ook een NAP hoort wordt dan were een bondgenootschap genoemd.

Helemaal mee eens mij hoor je ook niet over een GAP. Ik zeg alleen dat het niet netjes is gegaan, maar dat is mijn mening verder.

Ja jij ging runner spelen toch op Q wereld? Maar was meer als een fraaie bedoeld XD.
 
Reactiescore
533
Hallo allemaal,

Ik zag al aan verschillende topics en persoonlijke berichten aan ons en andere Sense. leden dat niemand de gebeurtenissen van gisteren was ontgaan.
Tijdens een van onze gezellige bijeenkomsten die wij wekelijks hebben is er unaniem besloten om geen energie meer in W77 te steken, dit gezien een opstapeling van 'unfair-play' situaties die voor ons de lol uit het spel hebben gehaalt.

Om iedereen de gelegeheid te geven hierop te kunnen reageren, 'Unfair-play' bestond voor ons uit:
- De stab van leden uit orde om tijdens een massa hun eigen teamleden te dumpen voor Gaatje en daarbij zowel de samenwerkende stammen als hun overige leden een leuk spelletje tw uit de handen te slaan.
- De GAP breuk van oud clowns om tijdens een massa op een stam de aanvallen te stoppen, onderhandelingen te starten met de tegenpartij, daarna een fusie in te zetten zonder opzegging van deze GAP en het instellen van een NAP met de overige teams en een paar dagen later een volle clear dump te gooien op Sense.
- Het spelverloop van oud Madhouse en nu House in hun onproffesionele opstelling tegen spelers/stammen, de werkwijze waarop vv's werden gebruikt op accounts buiten hun eigen stam en zich inlaten met spelers in hun eigen stam en daarbuiten waarin stab gedrag en 'unfair-play' gezien werden als middelen om aan te mogen schuiven aan de grote tafel van het eindspel. Hierbij hoort ook de ophef over het kata gebruik en het dreigen met een kata oorlog vanuit een situatie die geheel uit zijn verband is getrokken en waarin de mening vanuit het team hier is dat er geen volwassen gesprek mogelijk is met House.
- En nog al die zaken die al op het forum de afgelopen tijd zijn gepasseert, dit laat ik aan de mensen zelf over ter discussie.

Sense. is vanaf het begin een centrum stam geweest die aardig wat werk had te verzetten, dit hebben wij met plezier gedaan en zijn trots op hoe ver het team is gegroeit en hoeveel plezier er elke week is geweest tijdens meetings op onze discord. We kunnen zeggen dat ookal dit niet onze wereld zal worden, wij tevreden zijn met het resultaat zo ver.

In het kort wie wij willen noemen:
- Mystery Men en Gentleman: De twee meest waardige spelers in onze ogen binnen House, er zijn vele schermutselingen geweest langs de linie en deze heren spelen een goed spelletje tw. Met name team Mystery Men bedankt voor hun volwassen contact, het is fijn om te zien dat er tenminste nog eentje is daar die weet hoe dit moet.
- Stam Blauw. en de spelers MrGrizzly & Lord Wouzlan: Teams en spelers die wij veel succes willen wensen en met een goed gevoel op terug krijgen, bedankt voor het fijne contact en de bijdrage om het spel interessant en sportief te maken.
- Stam Maai: De stam waar wij het minste in op te merken hebben, wij gunnen jullie de wereldwinst ondanks de berichten over het opzeggen van onze bg zodra China was gevallen. Het gesprek heb ik met de heren en dame goed gevonden en met wederzijds respect, bedankt hiervoor en succes met het voorzetten van jullie strijd. Met name account Supergirl bedankt voor de inzet om de samenwerking in de laatste fase verder nog uit te werken en ons hierin mee te nemen.

De stammen hebben de tijd om het gehele cluster van Sense. over te nemen, over 4 dagen is dit een groot bb blok geworden. Wij hopen dat dit spelers zal laten nadenken in volgende werelden over hoe het spel 'fair' gespeeld zou kunnen worden, ikzelf vrees van niet maar hoop dat de community mijn sceptische kijk hierin het tegendeel kan bewijzen.

Tot slot:
Meest overschatte speler: Level up
Meest overschatte Stam: House
Beste leiding: Verdadero Infierno (zowel binnen oud orde als gelijkwaardig lid van Sense., dik verdiend)

Namens geheel Sense.
Ach schatje, ik snap het wel.
Je weet dat je niet kan winnen, dus dan liever stoppen en de eer aan jezelf houden. Veel valt er niet meer te rapen buiten een paar maand lopen zeiken in stamchats van dat je geen vv vindt, op elkaars zenuwen werken etc. Leuk is wat anders... En je speelt toch om plezier te maken?

Het natrappen hoeft verder niet te gebeuren imo, dat oog enkel wat zielig.

Voor de rest veel succes nog, je mag altijd DU worden in mijn rim.
 
Reactiescore
18
Oke, ja dan heeft het nadelig uitgepakt voor die spelers helaas. Normaal kun je wel wat fixen met een omliggende stam dat is dan nu niet het geval geweest. En de interne zaken van Orde dat weet ik ook niet hoe dat allemaal gelopen is natuurlijk zoals ik net al aangaf. Maar het is ook niet voor een ieder weggelegd om leider te zijn. Ik vind persoonlijk dat Verdadero ook naar buiten geen goede leider is. Slechte communicatie en vaak zaken die langs elkaar heen gingen.

Wat weet jij daarvan dan? Wij poste alles op het forum dus iedereen kon reageren en een mening geven. Dus wat slechte communicatie? Wij zijn 3 dagen bezig geweest full time om alles te regelen met Sense, Blauw en Clowns. Ondertussen melden wij de gang van zaken op onze discord server.

Dus als je komt praten kom dan met goede argumenten!!
 
Reactiescore
903
Wat weet jij daarvan dan? Wij poste alles op het forum dus iedereen kon reageren en een mening geven. Dus wat slechte communicatie? Wij zijn 3 dagen bezig geweest full time om alles te regelen met Sense, Blauw en Clowns. Ondertussen melden wij de gang van zaken op onze discord server.

Dus als je komt praten kom dan met goede argumenten!!

Volgens mij lees je mijn post weer eens niet goed? Er staat geen goede leider naar BUITEN, oftewel Buiten de stam om. Wat jullie intern doen kan ik geen oordeel over geven aangezien ik dat inderdaad niet weet.
 
Bovenaan