Stabbende Noobs

Reactiescore
1.454
Zolang er geen aantoonbaar bewijs is dat beide partijen tot een overeenkomst (dus PM van NAP, aannemen in de stam, PBG verklaring etc.) is gekomen, is het geen stab.
Enige wat het is, is misschien niet volledig ethisch handelen.
 

DeletedUser77026

Guest
Helaas konden we hier niks tegen doen aangezien hij vriendjes had die mee aanvielen.

Waar haal je dit (rofl) ? :eek:

Wij hadden nooit een BG / NAP of dergelijke... Lijkt er meer op een slechte verliezen te zijn. Als ik je beschouwde als Enemy moet het toch duidelijk voor je zijn ?

Wat een slechte verliezer dit... Zielig.

Behind Enemy Lines.
 
Reactiescore
3.457
Jullie hadden een Skype chat aangemaakt om de fusie te bespreken ?
Jij wil zeggen dat je dat met al je vijanden gaat doen voordat je ze gaat edelen??? Lol

Zeer zeer laag
 

DeletedUser78415

Guest
@The Pianist Ik zal morgen eens met al het bewijs komen ^^. Vandaag druk dagje gehad.

Verder hadden wij inderdaad een skypechat om de fusie te bespreken.
Nog geen 24 uur later zijn we dus vijand en edelvoer.
 
Reactiescore
3.584
Ook maar eens effe door gescrold. Als ik het goed begrijp heeft een speler een stam verlaten en vinden sommige het een stab omdat zijn oud stamgenoten hem meteen aanvielen. Ik vind daar helemaal niets aan.

Die 3 of 5 dagen regel is in de wereld gebracht voor spelers die kicked worden uit hun stam zodat deze spelers tijd krijgen hun aan te passen aan de nieuwe situatie zodat hij/zij een eerlijke kans krijgt zichzelf te verdedigen of aan te vallen. Die regel is er niet voor spelers die zelf uit de stam gaan, deze spelers beslissen 'zelf' om te vertrekken en zorgen er dus zelf voor dat ze in een bepaalde situatie terecht komen. Als je dan niet klaar bent om solo verder te gaan moet je maar niet leaven en er nog even mee wachten of in gesprek gaan met je leider voor een NAP. Maar op het forum afscheid en NAP aanbieden is zoals het hoort want de speler die vertrekt moet wel een NAP aanbieden want hij zorgt ervoor dat zijn stam in een niet te verwachte positie komt als het niet (paar dagen) op voorhand is aangekondigd. De stam is geheel in zijn gelijk die NAP wel of niet te accepteren en in dit geval dus niet. Ik vind dit dus in geen enkel geval nog maar lijken op een stab (deze situatie dan specifiek).

Verdere opmerkingen: Seppe lijkt mij wel een enorme zeiker als ik het zo aanhoor hoe hij zich gedroeg in zijn voormalige stam, hij heeft wel gelijk dat hij de stam verlaat als die darkheerser stabs heeft gepleegd en het is inderdaad schandalig dat als die darkheerser stabs heeft gepleegd zijn stam hem aanneemt omdat ze dan geen wekkers meer moeten zetten (gemakzucht) en een free dorpje krijgen getuigd ook van enorm weinig klasse en van een zwakke leiding.

Dus vind dit specifiek geval zeker geen stab over wat darkheerser deed met die PBG mis ik veel info maar klinkt alvast wel als een stab en leiding Par. lijkt me kapot noob. Maar ik hoef er geen tekening bij te maken dat die stam toch niets gaat bereiken :)
 

DeletedUser78300

Guest
Ik wil het even hebben over de stam Dustraiders.

Ik ben de stamleider van TLT (fusie DNO & Sb) & oud-leider van D.N.O. (ondertussen opgeheven).

Eens kort schetsen wat deze jongens doen... Zij zetten op hun profiel voorbeelden van "onder bescherming : <naam stamlid>" meestal van een stam die ze op dat moment in het vizier hebben en al enkele aanvallen op uitgevoerd hebben. Maar guess what, dit is natuurlijk niet de waarheid. Dus dan log je doodleuk in 's ochtends en zie je op het stamforum topic "SPELER X ONDER BESCHERMING VAN DR" en lees je dat en zie je elk lid die speler in twijfel trekken. We hebben het hier dan over stannieboy 8, Reborn Legend & kan er wel nog een paar opnoemen.


Dit is geen 'strategie' om te winnen. Dit is laag & je verkloot iemand z'n reputatie. Ik heb hier al verschillende personen (waaronder 'slachtoffers' van deze leugens) hun mening om gevraagd en iedereen vindt het zielig. Als dat de manier is waarop jullie willen winnen van kleinere stammen is het lame.

Als we nu hetzelfde voorbeeld nemen als hierboven, wij hebben intern problemen - speler blijkt onder bescherming te staan van DR - krijgt reputatie van backstabber. Dat zijn 25 mensen (+25 uit de BG) die deze speler zijn naam zullen onthouden en zeggen "fuck die kerel moet ik niet hebben die heeft ons verraden" en waarom? Omdat iemand het grappig vind om zo het spelletje te spelen. Grote bek maar al verschillende keren jullie clears doodgelopen tegen onze def troepen. Dan maar iets anders proberen zeker?

Graag om anderen hun mening gevraagd.


Mvg Lunary1


Edit 1: Als er om bewijs gevraagd wordt kan ik dit zeker geven.
 

DeletedUser74624

Guest
Goedeavond lieve Lunary1,

Graag zou ik vanuit mijzelf hierop willen reageren. Ik ben stamlid van de de stam Dustraiders en we zijn al een tijdje in oorlog met TLT (voorheen D.N.O.). Oorlog kan ik het niet eens noemen, omdat het simpelweg een opruiming is vanuit onze kant. (de statistieken spreken voor zich)

Ik heb inderdaad deze tekst op mijn profiel gezet: Onder mijn bescherming: Claudius24. Een leuk geintje, omdat het mijn buurman is en er al geruime tijd onderlingen spanningen zijn. Gisternacht kreeg ik opeens een pm in mijn mailbox met het verwijt dat ik achterbaks zou zijn, dat ik niet eerlijk zou spelen en alleen op deze manier de "oorlog" zou kunnen winnen. Ik kreeg niet alleen een pm van mijn vriendelijke buurman, maar ook van een "maatje" van hem. Het was helaas niet genoeg om zelf het gesprek aan te gaan.

Afijn, klaarblijkelijk heeft het voor veel ophef gezorgd binnen de stam van onze tegenstander. Spelers zijn zo naïef geweest om de integriteit Claudius24 in twijfel te trekken met als argument (lees ik nu): de speler zou een spion zijn. Heb ik dan zoveel invloed met mijn account op een gehele stam? Volgens mij heb ik maar een degelijk accountje en speel ik lekker met mijn TW-vrienden mee. Het feit dat dit een "strategie" zou zijn om een stam neer te halen? Volgens mij ben ik Frans Bauer nog niet tegen gekomen om me te vertellen dat ik in bananensplit zit. Zijn jullie daadwerkelijk zo naïef?

Grote bek, clears doodgelopen? Wauw, kijk de statistieken nog even na alsjeblieft.

Het feit dat je dit op het AF zet, is gewoon lachwekkend.

Groetjes, Reborn Legend
CnTeZsxWgAAtEMw.jpg
 

DeletedUser78437

Guest
Beste buurman,

Je doet je nu heel naief voor maar begrijpt zelf ook wel de gevolgen van jullie zogenaamde geintjes.

Er staat hier nog ergens een topic over wat voor speler iemand is, wij weten in ieder geval jullie catagorie.

Degene die je gister benaderd heeft ken ik in rl, hij nam geen contact op met jou namens mij maar gewoon omdat hij wilde weten waarom jullie zulke zogenaamde grapjes uithalen.

Jammer dat je op deze manier het spel speelt.
 
Reactiescore
3.457
Geslaagd grapje aan de reacties te lezen:)

Ik vind het trouwens wel een beetje triest dat jullie je eigen stamgenoot niet vertrouwen...
Op wat voor basis draaien jullie dan een stam in hemelsnaam ?
 

DeletedUser78300

Guest
Beste Reborn Legends

Ten eerste neem je dit VEEL te persoonlijk op. Ik het het hier namelijk over de volledige stam -DR-.
Moest jij dit nu alleen op je profiel gezet hebben, hadden wij daar totaal geen probleem mee. Maar 3 leden van dezelfde stam, in dezelfde tijdsperiode?
Toch maar vreemd. Dit is geen grap, als jij dit grappig vindt dan is je humor maar saai om eerlijk te zijn. Je stelt die spelers nu in een verkeerd daglicht door jouw grapje. Als je het fijn vindt om zo tegen kleinere stammen te spelen is dat jullie keuze, maar ik (en ben gerust niet alleen) vind het maar lame.
 

DeletedUser74624

Guest
Het is toch lachwekkend dat ik met mijn kleine account blijkbaar een hele stam uit elkaar kan trekken met de tekst dat ik iemand (die meer punten heeft dan ik) zou beschermen. Zoals Serenity stelt, misschien moet je een groot integriteitsonderzoek gaan houden binnen je stam. Dan zou dit totaal geen probleem voor jullie zijn. Het is dan nog leuker om te zien dat jullie dit daadwerkelijk beschouwen als een of andere strategie van ons zou zijn en dat dit een "manier" van spelen. Kom op jongens, waar zijn jullie nou mee bezig? Van deze loze wijten krijgt niemand het koud of warm. Zoals ik al zei, ga eens naar de kern van het probleem, want ik heb dit nog nooit gehoord.

En daarnaast mister lunary noem je mij als voorbeeld. Vandaar dat ik daar ook dieper op in ga, hebben onze AF-lezers weer wat leesvoer.

Gelukkig maar dat niet iedereen hetzelfde is, heb er vermakkelijk om kunnen lachen. Dat dit zoveel teweeg brengt.
 
Reactiescore
3.584
Is weinig aan dit, vind het zelfs best slim maar jammer genoeg was het enkel als geintje :s
 

DeletedUser56837

Guest
Het idee was als gehele stam ieder een ander lid te doen om te kijken hoeveel er overbleef :')
 

DeletedUser78434

Guest
En er kan er weer eentje aan het lijstje worden toegevoegd:

Reborn, nieuwe stam. Zitten in een oorlog. Kreeg gister net na 00:00 een bericht dat de leider, Geoffrey wilde praten over het stopzetten van de oorlog.
Wordt ik wakker, 33 incomings op een account waarvan een aantal met edels. Is dit het niveau van tegenwoordig? Afspraak maken om te praten om vervolgens 8 uur later een massa in ze zetten.

Fair enough:)


Edit: Niets verloren:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78444

Guest
Weet niet of dit vaker gedaan wordt, maar vind wat er bij mij gebeurt toch een redelijk smerige actie. Mijn stamleider krijgt zojuist dit toegestuurd:
https://gyazo.com/11d89a2417e99f40be26dd431a25e556
Iemand proberen uit een stam te laten kicken door dreigementen te sturen zodat diegene er daarna alleen voorstaat, vind dat persoonlijk wel een redelijk vieze actie en vroeg me af of dit soort dingen normaal zijn tegenwoordig? :eek:
 

DeletedUser74418

Guest
+1 voor de MvG

verder niet iets wat een degelijke stam serieus zou nemen :p
 
Bovenaan