Stabbende Noobs

Reactiescore
1.454
@Jeroen1 , uitzonderingen bevestigen de regel :p
Maar leg nou eens, in fatsoenlijk Nederlands, uit wat er precies aan de hand is, want ik snap niks van je eerdere gebrabbel...
 
Reactiescore
3.452
Reborn zette iemand van de vijand op zijn profiel ( onder bescherming van )
Degene die op het profiel stond werd in twijfel getrokken door zijn eigen stam en nu is Reborn een stabber :redface:
 
Reactiescore
1.454
Aah ok. Volgens mij is dat geen stab hoor. Als er totaal geen banden waren kan het geen stab zijn ;)
 

DeletedUser61134

Guest
Klinkt meer als zwaardvechten in plaats van TW.
Speel je weer anoniem of durven er mensen voor uit te komen samen te spelen met een tikkende tijdbom?

Denk dat weinig mensen problemen willen riskeren dus speel anoniem :p
 

DeletedUser73904

Guest
Reborn zette iemand van de vijand op zijn profiel ( onder bescherming van )
Degene die op het profiel stond werd in twijfel getrokken door zijn eigen stam en nu is Reborn een stabber :redface:

Als dit het is ben ik benieuwd hoe @Jeroen1 hier een stab van kan maken. Letss goooo


tumblr_ljh0puClWT1qfkt17.gif
 

DeletedUser74624

Guest
Reborn zette iemand van de vijand op zijn profiel ( onder bescherming van )
Degene die op het profiel stond werd in twijfel getrokken door zijn eigen stam en nu is Reborn een stabber :redface:

Klopt helemaal, heb er ooit al een keer een "discussie" met ze hierover gehad op het AF (zie pagina 4 van dit topic), maar ze vonden het blijkbaar nog niet genoeg.. :(

Mijn account heeft blijkbaar zoveel impact op die stam gehad. Toch grappig dat ze mij proberen uit te maken als stabber terwijl we nooit banden met elkaar hebben gehad. Misschien het TW-woordenboek maar eens raadplegen.
 

DeletedUser74552

Guest
Klopt helemaal, heb er ooit al een keer een "discussie" met ze hierover gehad op het AF (zie pagina 4 van dit topic), maar ze vonden het blijkbaar nog niet genoeg.. :(

Mijn account heeft blijkbaar zoveel impact op die stam gehad. Toch grappig dat ze mij proberen uit te maken als stabber terwijl we nooit banden met elkaar hebben gehad. Misschien het TW-woordenboek maar eens raadplegen.

Nouja ik wil je geen stabber noemen en het is inderdaad redelijk grappig maar een actie van hoge klasse is het ook niet echt.
Dus trots zou ik er ook weer niet op zijn.
 

DeletedUser74624

Guest
Nouja ik wil je geen stabber noemen en het is inderdaad redelijk grappig maar een actie van hoge klasse is het ook niet echt.
Dus trots zou ik er ook weer niet op zijn.

Het zegt genoeg over de naïviteit en stomheid van onze tegenstanders, zegt meer iets over mij dan over hen. Heeft uiteindelijk niets met "klasse" te maken.

Een geslaagde grap zou ik eerder zeggen :)
 

DeletedUser66265

Guest
Het zegt genoeg over de naïviteit en stupiditeit van onze tegenstanders, heeft niets met "klasse" te maken. Geslaagde grap zou ik eerder zeggen :)
Het zegt denk ik meer over jou dan over jouw tegenstander. Blijkbaar bevind jij je graag in de grijze zone en schuw je discutabel spel niet. Juist door mensen zoals jou heeft niemand meer vertrouwen in elkaar. Degene die dat nog wel hebben worden dan weggezet als naïveling. Ik snap hun reactie in ieder geval wel.

Maar leg de grap vooral uit. Misschien dat ik mijn mening dan zal herzien.
 
Reactiescore
1.454
Het zegt genoeg over de naïviteit en stomheid van onze tegenstanders, zegt meer iets over mij dan over hen. Heeft uiteindelijk niets met "klasse" te maken.

Een geslaagde grap zou ik eerder zeggen :)

Een grap zou ik het niet noemen; daarvoor moet het namelijk grappig zijn wat het niet is...

Zoals @YoWhite zei, niet iets om trots op te zijn, maar ook zeker geen stab.
 

DeletedUser74624

Guest
Nooit de intentie gehad om de stam volledig uit elkaar te trekken en hun reactie op het resultaat is begrijpelijk, maar de aanleiding vind ik discutabel. Het grappige vind ik dat ze op het AF gooien dat ik een "stabber" zou zijn. Tegenwoordig roept iedereen dat heel makkelijk. Alsnog lijkt het me sterk dat mijn profiel (van een klein accountje) zoveel impact heeft gehad op zo'n stam, maar klaarblijkelijk hebben ze toch een zondebok nodig voor het falen van hun stam. Ik vind het nogal een zware beschuldiging om mijn tekst aan te wijzen als bron van wantrouwen. Nemen jullie ook alles als waarheid aan op wat op een profiel staat? Lijkt me niet..
 

DeletedUser77689

Guest
Bedoel je dan ons?
Volgens mij zitten noobs niet op het forum.

Hahhahahahahahaa :D Jongens ik ben zojuist gepromoveerd.



Een grap zou ik het niet noemen; daarvoor moet het namelijk grappig zijn wat het niet is...


Waarschijnlijk hadden jullie al niet anders meer verwacht maar ik vind dit dus wel een zeker een leuke grap mits dit ook met die intentie is gedaan. Als het echt de bedoeling was om een stam(noobstam kennelijk/weinig communicatie) op deze manier uit elkaar te trekken om zo extreem makkelijk een verdeelde meute op te edelen is zou de persoon in kwestie zich diep moeten schamen.
Mocht dat niet zo zijn geweest en het gewoon een grapje was zou ik er om verschillende redenen wel om kunnen lachen, 1: Er zou wat te grappen zijn in de stamchat. 2: het laat zien dat je tegenstander een sukkel is. 3 daar kan je dus weer nog harder om lachen.
Jammer van deze uitkomst,

Succes Jeroen
 

DeletedUser78300

Guest
@Reborn Legend op pagina 4 is nergens vermeld dat je een stabber bent, enkel gezegd dat het laf is. Dacht dat dit het juiste topic was om het te plaatsen.
En zoals ik reeds al heb gezegd, moest JIJ dit nu ALLEEN geweest zijn ging het niet zoveel twijfel opgeroepen hebben. Maar zoals je in volgende screens ziet:

7f4Hjz9.png

5judwgz.png

nVVpMHD.png

3 spelers op hetzelfde moment. Momenteel kan het me eigenlijk niet veel meer schelen, en heb het ook achter mij gelaten. Maar ik voelde me verplicht als stamleider om mijn
leden te verdedigen.
Verder maak ik hier geen woorden meer aan vuil.

Groetjes
 

DeletedUser74552

Guest
Ik vind er niks mis mee zoiets op het AF te gooien. Het dient als wat leuk leesvoer en ik kan best begrijpen dat onervaren stammen veel waarde hechten aan dit soort uitspraken op een profiel.
Bijna alle noobs zie je met zulke teksten op het profiel en staan er daadwerkelijk voor elkaar. Dat zo een actie dan verwarring oproept is helemaal te begrijpen. Nogmaals geen klasse actie en het woord laf wat door @Lunary1 gebruikt word kan ik me ook wel in vinden.
 
Bovenaan