Stabbende Noobs

Reactiescore
2.506
@The Minion , in eerste instantie was hij de stam geleaved, heeft toen de NAP gekregen. Is daarna weer aangenomen, toen hij beloofde zich te gedragen. Dit deed hij niet, kreeg kick en weer een NAP van 5 dagen. Dat is gewoon de ongeschreven regel van tribalwars. Iedereen die ontkent en zegt dat dit niet stabben is, spuigt gewoon in het gezicht van iedere tribalwars speler die dit spel zo mooi hebben gemaakt.

Hebben we het nu over W50 of W55?
 
Reactiescore
1.454
Ooh oeps sorry, niet bij vermeld. Dit was het voorbeeld wat ik gaf van W50 waar wel ethisch correct werd gehandeld, ongeacht de tactische belangen ;)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Persoonlijk vind ik niet dat je er automatisch vanuit kunt gaan dat er een NAP is als je iemand kick/iemand weggaat en dan boos moet worden als de geleavede speler aanvalt. Tuurlijk is het niet netjes in de ogen van de meeste spelers, maar niet iedereen speelt zo. Een situatie zou makkelijk voorkomen kunnen worden als er gewoon gezegd wordt "we bieden je een nap aan van X dagen, kijk maar wat je ermee doet"
 

DeletedUser78217

Guest
Wie heeft jou dan gezegd dat je moest stoppen met dit toffe spelletke? (Al lijkt me dat geen slecht plan met de spelinstelling van sommigen).

Jullie komen hier butthurt jullie stamnaam zuiveren van een stabimago terwijl je een stabber recruit, jullie zijn dus zelf dom geneuzel komen verkondigen ;)

Wat vind ik dit ongelofelijk jammer van je Tim. Ik plaats een uitgebreide post waarin ik laat zien dat Seppe op verschillende punten liegt of de waarheid heeft verdraaid.

Maar in plaats van hier inhoudelijk op in te gaan begin je meteen weer met ouderwetse stemmingmakerij. Je verwijt mij dat ik dom geneuzel verkondig terwijl ik juist de andere kant van het verhaal heb willen laten zien. Dit soort reacties moedigen niet echt aan dat nog eens te doen ;)

Ik had persoonlijk beter van je verwacht.
 
Reactiescore
1.454
Al had 4 farmers iedereen zijn moeder in de stam uitgescholden, dat neemt niet weg dat Par. stabt en onjuist handeld en dit goed probeert te praten.
 
Reactiescore
2.506
Al had 4 farmers iedereen zijn moeder in de stam uitgescholden, dat neemt niet weg dat Par. stabt en onjuist handeld en dit goed probeert te praten.

Onjuist handelt akkoord, een stab nee :p
 

DeletedUser78217

Guest
Al had 4 farmers iedereen zijn moeder in de stam uitgescholden, dat neemt niet weg dat Par. stabt en onjuist handeld en dit goed probeert te praten.

Lol solid redenering, ik zal je vanavond uitgebreid antwoord geven
 
Reactiescore
1.454
Typ wat je wilt, je overtuigd mij toch niet van de 'oh zo overduidelijke onschuld' van Par. en het 'ethisch moreel' handelen van de stam.

Een speler die leaved of gekicked wordt moet gewoon een NAP krijgen voor een aantal dag (normaal gesproken 5) of dit moet tenminste aangeboden worden. Wanneer een speler het aanbied, en leaved moet er sowieso een reactie komen, wie zwijgt stemt toe (geld natuurlijk niet in elke situatie, maar hier natuurlijk wel).

Het feit dat jullie je stab niet inzien is alleen maar een bevestiging van jullie zeer lage morele normen en waarden. De stam is gewoon een schande voor deze wereld op dit moment. Het is gewoon een slag in het gezicht voor mensen die het spel gemaakt hebben tot wat het is (of wat het was, want het gaat hard achteruit).

Een echte man zou nu gewoon zeggen, we hebben verkeerd gehandeld, we hebben gestabt en het valt niet goed te praten. Helaas zit dat er niet in.
 

DeletedUser10303

Guest
Typ wat je wilt, je overtuigd mij toch niet van de 'oh zo overduidelijke onschuld' van Par. en het 'ethisch moreel' handelen van de stam.

Een speler die leaved of gekicked wordt moet gewoon een NAP krijgen voor een aantal dag (normaal gesproken 5) of dit moet tenminste aangeboden worden. Wanneer een speler het aanbied, en leaved moet er sowieso een reactie komen, wie zwijgt stemt toe (geld natuurlijk niet in elke situatie, maar hier natuurlijk wel).

Het feit dat jullie je stab niet inzien is alleen maar een bevestiging van jullie zeer lage morele normen en waarden. De stam is gewoon een schande voor deze wereld op dit moment. Het is gewoon een slag in het gezicht voor mensen die het spel gemaakt hebben tot wat het is (of wat het was, want het gaat hard achteruit).

Een echte man zou nu gewoon zeggen, we hebben verkeerd gehandeld, we hebben gestabt en het valt niet goed te praten. Helaas zit dat er niet in.

Gelukkig weet jij alles van juist handelen en wanneer je een echte man bent.... dat zijn totaal geen subjectieve termen die je hier gebruikt *kuch* *kuch*
 
Reactiescore
1.454
Ik ben geen moraalridder, maar weet wel dat je bepaalde dingen wel kan doen en andere niet. Iets wat jullie moeilijk vinden.

Maar gelukkig speel jij het op de man, want dat is namelijk gigantisch slim in een discussie :)
 

DeletedUser10303

Guest
Ik ben geen moraalridder, maar weet wel dat je bepaalde dingen wel kan doen en andere niet. Iets wat jullie moeilijk vinden.

Maar gelukkig speel jij het op de man, want dat is namelijk gigantisch slim in een discussie :)

Gelukkig blijf jij steeds hetzelfde herhalen zonder nieuwe argumenten of toevoegingen.
Zeer nuttig want wij vergeten meestal wel wat er gezegd wordt in een discussie :D

Ik zal het nu noteren voor onze stam en dan hoef jij het niet steeds opnieuw te zeggen steeds wanneer iemand anders wel met andere argumenten of toevoegingen komt ;)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Wat vind ik dit ongelofelijk jammer van je Tim. Ik plaats een uitgebreide post waarin ik laat zien dat Seppe op verschillende punten liegt of de waarheid heeft verdraaid.

Maar in plaats van hier inhoudelijk op in te gaan begin je meteen weer met ouderwetse stemmingmakerij. Je verwijt mij dat ik dom geneuzel verkondig terwijl ik juist de andere kant van het verhaal heb willen laten zien. Dit soort reacties moedigen niet echt aan dat nog eens te doen ;)

Ik had persoonlijk beter van je verwacht.

Dat zie je verkeerd, zoals al gezegd wordt Par. gelinkt aan stabben doordat ze een stabber hebben in de stam opgenomen, terwijl ze zich daarvan bewust waren. Ik heb als aanvulling gegeven dat ik vernamen dat 4 farmers on a train niet zuiver verliep. Of jij nu aantoont dat het geen zuivere stab was maar eerder een al dan niet bewuste miscommunicatie om al dan niet een voordeel er uit te halen, dat veranderd niets aan mijn punt. Waarom je van me verwacht dat ik door die uitleg mijn mening verander is me een raadsel.

Wat wel de discussie zou moeten zijn is alles wat Darkheerser betreft, de speler heeft een andere speler en toevallig stamlid van me gestabd. De uitleg van die stab staat hier: Stab Darkheerser. Darkheerser heeft daarop nog wat vrolijke domme commentaren gezwierd die volgens mij nadien door hemzelf verwijderd zijn om bewijzen weg te doen (kan me vergissen). Deze gedachte komt bij me op omdat in het topic top-flop spelers (vorige link) je in andere posts de quotes van Darkheerser kan zien, dan verwijs ik naar Post 129, Post 131 en post post 136. Lang verhaal kort de spelers darkheerser stabde en heeft dit ook toe gegeven op het AF onder het motto "ieder zijn speelstijl" en "het is maar een spelletje".

Nu, deze info wisten jullie ook, gezien jullie hier allemaal actief zijn op het algemeen forum. Aangezien ik net zoals vele andere van mening ben dat stabber maar beter snel verdwijnen, het ik jouw stam, toen nog TeleKids (of iets dergelijks) aangeboden te helpen tegen Darkheerser. Ik heb beide bespelers van lolo234 leren Csnipen, ik heb nog 1 of 2 andere spelers ook leren Csnipen van jullie stam en ik heb nog deff laten sturen van CANDY naar jullie stam, meerbepaald lolo234. Daarna valt darkheerser aan en die loopt veel dood. Dank denk ik van, mooizo die stabber gaat zijn verdiende loon krijgen.

En het volgend moment zit Darkheerser in jullie stam, nadat de leiding "goede gesprekken" heeft gehad. Er staat hierboven letterlijk bewijs dat hij zijn woorden niet nakomt. Ik vind het triestig dat je gewoon die stabber geloofd en dat is een domme zet van de leiding geweest. Daarnaast vind ik het zeer zwak dat jullie me gebruiken om zaken zoals C-snipen van me te leren om ze dan niet te gaan gebruiken waarvoor ze bedoeld waren. Maar wat me het meest vanal stoort is dat jullie hier steigeren als een gestoken paard als iemand Par. een stabstam noemt. Dit terwijl er geen enkele verklaring, uitleg of wat dan ook (voor wat dat al waard zou zijn) is gekomen rond het opnemen van stabber Darkheerser.

Dus ik ga je vragen om de volgende keer goed na te denken voor je een zin zoals "Ik had persoonlijk beter van je verwacht" mijn kant op slingert. Ik heb enorm veel meer reden dat jouw kant op te gooien dan jij die hier mekkert om een stempel die terecht op jouw stam is gedrukt.




Is dit het soort reacties dat je wilt? Of heb ik teveel mijn best gedaan en zijn we het nu allemaal eens dat Par een stabstam is.
 
Reactiescore
1.454
Naja, het dringt blijkbaar niet de eerste keer door bij jullie stam :)

Overigens heb ik van jullie kant ook geen nieuwe argumenten gehoord hoor, dus de pot verwijt de ketel...
 
Reactiescore
489
De enige reden dat wij 'negatief' deden en sommige wat geprikkeld waren bij ons is omdat jullie eerst Darkheerser wouden pakken. Jullie gooiden zelfs rapportjes op't AF en hij gooide al kata's op lolo. Hij stuurt een solli waaruit blijkt dat de meerderheid toch tegen blijkt te zijn. Darkheerser geeft een dorpje aan Heer Swek en opeens zijn alle omliggende partijen akkoord. Dat is toch zeer raar.

Daarna stuurde ik idd dat het goed is dat hij komt indien iedereen akkoord gaat, in het achterhoofd natuurlijk dat we sws gingen leaven. Iedereen van 4farmers was tegen de komst van een stabber en in Par gaat het er duidelijk anders aan toe. Dat een stam een eigen lid boven een stabber zet is toch wel veelzeggend denk ik dan.

Om het kort te houden: Wij van 4farmers zijn stamloos gebleven (na al het stamgedoe van vorige werelden ^^) en werden aangesproken door een aantal leden van het toenmalige Kids die ons er echt zeer graag bijwouden.
Wij zijn tegen de komst van Dark en omdat wij toelichten waarom en onze vraagtekens zetten bij de spelers die daar voor zijn betekend niet dat wij perse negatieve spelers zijn :D ik denk zelfs dat onze reactie normaal is :)

Moraal van het verhaal: Par is een PP stam dat stabben en kata's goedkeurt. Doe er mee wat je wil :)
 
Reactiescore
489
Oké, effe voor de duidelijkheid: Wij hadden bij de leiding ons betoog al gedaan, niet op't forum omdat IEDEREEN voor was bij het aanstellen van een stabber.
Wij kunnen niet samenspelen? Op andere werelden verliep dit perfect en werden we op meerdere werelden als stamspelers bestempeld.

Ga eens effe concreet in op deze vraag: Waarover deden wij negatief/deden we ons beter voor dan de rest?

+ wij zijn niet boos op jullie vanwege het dorp dat we verliezen, maar de wijze waarop ;) tis niet dat het een prestatie was dat jullie ons edelden gezien onze ligging en grootte ten opzichte van jullie :D
 
Reactiescore
1.454
Ten eerste, als je men naam niet eens goed wilt gaan gebruiken, gebruik hem dan niet. Je komt over al een 12 jarig kind wat voor de eerste keer naar de middelbare school gaat en denkt dat hij de man is. Het is niet alleen respectloos, het bevat ook nog arrogantie. Als je me niet kent, dan gelieve me gewoon The Pianist te noemen. Bij voorbaat dank.

Ten tweede, zijn er morele normen en waarden op dit spel. Ongeschreven regels zelfs. Een van die regels is bijvoorbeeld dat je niet een hoofdgebouw gaat kata'en. Een andere, die meer van toepassing is in deze situatie, is de regel omtrent het leaven of kicken van/uit een stam. Ongeacht van de duur dat de speler in de stam heeft gezeten, ongeacht de narigheid die hij heeft veroorzaakt, ongeacht wat dan ook, je respecteert hem. Dit doe je door hem de niet meteen aan te vallen en de standaard NAP van 5 dagen te geven. Jullie zouden naar 4FoaT moeten gaan met een voorstel. Niet alleen hebben jullie dit niet gedaan, jullie hebben niet eens een antwoord gegeven op zijn voorstel. Er zijn spelers die communicatie blokkeerde zelfs.

Ten derde, als je nog niet akkoord gaat met een NAP zoals jij het zegt, hoor je toch te onderhandelen. En dan nog, hij hebben niet eens geantwoord. Jullie hebben het niet eens afgewezen. Mensen met morele normen en waarden zullen tijdens het onderhandelen van NAP's etc. nooit iemand aanvallen. Jullie wouden dit niet netjes oplossen, jullie wouden het dorp gewoon hebben.

Dus in mijn ogen zijn jullie immorele, achterbakse, stabbende individuen die met, naar mijn mening, belachelijk slechte redenatie scheve dingen recht proberen te praten.
Aan het begin van de discussie had ik dan nog respect voor jullie. Ik heb zelfs gevraagd jullie je verhaal te laten doen in de PM. Dit was de meeste trieste, slecht beargumenteerde PM over zo'n topic die ik ooit in mijn leven heb gekregen, daarna komen er drogredenen en als jullie dan een keer een reden hadden was het gebaseerd op immorele normen en waarden. Helaas moet ik zeggen dat ik al mijn respect nu wel voor de stam kwijt ben.

Laten we gewoon allemaal hopen dat ze niet meer lang bestaan :)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Tijd voor Tim:

Hehe, stuk beter dan dat gezeik van vanochtend.

De inmiddels bij iedereen wel bekende stab van Owen. Om te beginnen ben ik zwaar tegen stabben, ik vind het behoorlijk zielig en laag.

In dit geval stabt Owen militant atheïst, een lid van Candy. Het is duidelijk dat het hier om een echte stab gaat. De speler militant atheïst is zelf wel redelijk bekend met het fenomeen stab, hij is namelijk betrokken geweest van 4! verschillende stabs.(zover bij mij bekend is)

Om te beginnen geeft hij hier zelf de 1e toe:
MCpI43n.png

De overige 3 worden in het volgende lange gesprek duidelijk, al beweerd de speler zelf hier niet bij betrokken te zijn want hij speelde wel op de accounts maar nam geen beslissingen (Opvallend dat deze 3 accounts dan allemaal stabs hebben gepleegd)

d8be6a3f3d6e9cb865042a1939fc5bf6.png

70c33c30317b7bd5f4e85476368ddcf4.png


38c6e279dd704a1b34863ea00bbbe45b.png


f84a3b05cdc1f641f139fb9c4e2d83d2.png

c11d05dbf39e30d479217b3df83e3c8f.png

45ce411b9fc4a1100e6235ea9bd415db.png

cabcc4c458b7539573d505651520b505.png

f8ad28d139224845c22efc828a309106.png

cc0355c97b9394a4dd0445884add2177.png

46710a9110f4ef1dbc235d9c1c45cee1.png
Kortom, onze grote vriend Michiel is niet vies van een stab op zn tijd. Hiermee is natuurlijk Owens stab niet gerechtvaardigd maar ik moet eerlijk bekennen dat ik het moeilijk vind om medelijden te hebben met militant atheïst, boontje komt om zijn loontje Michiel.

Voordat Owen in de stam kwam heb ik veel met hem (ook samen met andere leden) gepraat. Owen heeft meerdere keren persoonlijk toegegeven spijt te hebben van zijn actie, en als hij de mogelijkheid zou krijgen de wereld nog een keer te spelen zou hij het niet weer gedaan hebben. Dit geloof ik, Owen is echt een prima kerel.
Daarbij ben ik ook van mening dat iedereen een 2e kans moet krijgen, maar dan moet ik er wel vertrouwen in hebben dat iemand niet 2x dezelfde fout maakt. Bij Owen ben ik er van overtuigd dat hij geleerd heeft van zijn foute keuze (als ik daar minder dan volledig van overtuigd was geweest dan was er geen mogelijkheid geweest dat Owen in de stam uitgenodigd zou worden) Wij hebben binnen de stam dan ook ervoor gekozen Owen deze 2e kans te geven.

Is het trouwens niet wat hypocriet van je Timmie om mij hierop aan te vallen terwijl je zelf iemand in de stam hebt genomen die in totaal 4x anderen gestabt heeft? Tim gaat waarschijnlijk beweren nergens vanaf te weten, maar de berichten van Skype die hierboven staan komen allemaal uit 1 groepsgesprek, en als we goed kijken naar de deelnemers zien we dat Tim010 daar ook tussen staat. Een speler zo actief als Tim heeft dat ongetwijfeld gelezen.
344684ded7888a262119def9c61713b0.png
Ik neem het je niet kwalijk als jij een oudstabber een kans wil geven, ik vind het alleen hypocriet van je dat je het mij wel kwalijk neemt.

Dit heb jij gedaan zonder dat daar vraag naar is geweest vanuit Telekids, ik vond het een toffe actie van je dat je dat voor enkele leden wilde doen. Vervolgens vind ik dat je niet moet gaan huilen dat je je gebruikt voelt, terwijl je uit jezelf deze spelers hebt geholpen. Misschien is het trouwens zinvol om te vermelden dat 1 van die 2 spelers op Lolo jouw irl vriend is, dat zou verklaren waarom jij bereidt was uit liefdadigheid dingen voor ons te doen.

tldr: Pianomeneer vind zijn mening een feit, Tim is een beetje hypocriet en 4farmers on a train hebben moeite met lezen en praten glashard langs bewijzen.

Dit zal de laatste post zijn over deze onderwerpen vanuit par. We hebben inmiddels onze kant van het verhaal wel verteld. Je kunt ons altijd aanspreken op ons handelen binnen de stam en wij willen ten allen tijden ons gedrag verklaren. Voor ons is deze discussie nu afgerond en wij spelen gewoon weer verder.

Mocht er toch nog iemand zijn met een hele dringende vraag, of is er iemand die nog graag toelichting wil op een van de besproken onderwerpen dan is die persoon altijd welkom om een bericht te sturen naar dit forumaccount, of naar ltdarky ingame, je zult dan naar alle eer en geweten antwoord krijgen.

Groetjes

Je kan niet van elke speler gaan screenen of die niet ooit eens heeft gestabbed want dan vallen er veel af. Zaken zoals de eerste screen gaan over W3, als je over een persoon moet oordelen naar zijn gedrag van 8 jaar geleden dan gaat TW toch ook weer net wat te ver. Maargoed het draait hier om Darkheerser die stabt. Dit staat vollidig los van het medelijden voor Michiel. Het feit is dat er nog steeds een stabber op W55 speelt. Verder is de reden van de stab van darkheerser nooit een vergeldingsactie geweest voor mogelijke stabs van Michiel. Het was een doelbewuste stab enkel en alleen voor zijn eigen voordeel.

Dat je gesprekken hebt gehad en dat hij spijt toont en wat nog allemaal is gewoon zeer naïef en teleurstellend dat je er in trapt, als je de linkjes hebt geklikt die in mijn vorige post staan dan kom je letterlijk gesprekken tegen waar Owen na de stab het goedmaakt om dan nog eens te stabben. Daarmee is zijn 2e kans al lang weg en is er een duidelijk mankement in de manipuleerbaarheid van de leiding van Par. De stabber draait jullie stam om zijn vinger, wat weer uitkomt op stabstam. Je bent trouwens vergeten reageren op Owen's AF gedrag waar die de hele community liet weten geen spijt te hebben van zijn stab. Of ga je dit ontkennen omdat Darkheerser even snel zijn posts daarrond heeft gewist?

Ik ben inderdaad vrij actief op skype in de betekenis dat ik op meldingen reageer. De W55 spamchat heb ik een melding op mijn naam staan. Er zijn dus wel degelijk tijden dat ik niet meelees en gwn wegscroll, spam teruglezen doe ik niet. Ik kan je dus vertellen dat ik dat niet heb gelezen. Maar de vraag is of dat er toe doet?


Jouw hele betoog rond darkheerser draait om mijn 'hypocriete' beslissing militant in CANDY uit te nodigen? Of ik je daar gelijk in geef of niet doet er zelfs niet toe. Je hebt net een gigantisch lange post geschreven die zegt dat jezelf onschuldig bent omdat een ander hetzelfde deed. Om dan toch even de verschillen aan te duiden, militant stabde niet op W55 en is nu dood. Darkheerser stabde wel en speelt mede dankzij jullie nog steeds vrolijk mee. Ik vind jouw poging om je stamnaam te zuiveren van een stab-imago ondermaats. In je tl;dr noem je het antwoord op mijn post "Tim is een beetje hypocriet" terwijl je daar één van je eerste zinnen moest gezet hebben, namelijk :
Hiermee is natuurlijk Owens stab niet gerechtvaardigd


Conclusie is nog steeds dat Par. een stabstam kan en mag genoemd worden door wie dit wil.
 

DeletedUser78415

Guest
Vroeg in het spel deze frustatie uitten is denk ik niet wat je moet willen.

24-4-2017 het was een sombere dag. Een typische dag om lekker Tribalwars te spelen!
Ik speelde op het account Aurum Sanguinis. Alles ging volgens plan. Tot dat er vorige week een premium Abuser Behind Enemy Lines nagenoeg naast ons kwam liggen en binnen een weekje naar 5K punten ging.

Niks aan de hand zou je zeggen. We waren immers in contact gekomen met Brent ( Solo speler) op Behind Enemy Lines. Dit waren goede gesprekken waarover de invulling van de wereld open stond voor beide. Nu terug naar de feiten. Op 24 april de sombere dag voor de perfecte tribalwars dag. Kregen we een bericht van Brent hoe we een eventuele fusie zouden zien zitten. Ja zo vroeg in het spel al een fusie. Wij van Aurum Sanguinis moesten hier nog over nadenken. Brent gaf aan dat met 2 spelers overkomen misschien teveel van het goede was. Desalniettemin was er nog niks definitiefs besproken. Ik heb de nacht 24 op 25 april nog alle farmpjes de deur uit gedaan. Het leek weer een vredige nacht te worden zoals alle andere.
Kregen we deze ochtend een trein van onze zeer geliefde buurman Brent ( Behind Enemy Lines)!

Helaas konden we hier niks tegen doen aangezien hij vriendjes had die mee aanvielen.

De reactie was van Brent, nadat hij de edeltrein al had verstuurd: "De fusie ging niet door voor mij dus zijn jullie enemy geworden".

Dit is schitterende backstab actie Brent. Ik hoop dat je plezier hebt gehaald uit al die premium Abuse.
De klasse die je van een premium speler zoals jou ook kan verwachten.

Behind Enemy Lines het gaat je goed! Jij komt zeker in de top 10 backstab acties van W55!

Mochten er mensen zijn met interesses ik kan eventueel bewijs allemaal uploaden, zodat niemand meer in deze sneue praatjes trapt van die vent.
 
Reactiescore
489
Zonder bewijs kunnen wij niet aannemen dat het wel degelijk een stab is/was. Dus bewijs is een must eigenlijk ;)
 
Bovenaan