Stabbende Noobs

Reactiescore
1.454
@darkheerser ik zit niet in tim's groepje hoor, maar de stam heeft gewoon gestabt. Dit wordt dan 'goed' gepraat met een belachelijke reden.
Je zit in een stabstam met stabbers, punt :)
 

DeletedUser10303

Guest
@darkheerser ik zit niet in tim's groepje hoor, maar de stam heeft gewoon gestabt. Dit wordt dan 'goed' gepraat met een belachelijke reden.
Je zit in een stabstam met stabbers, punt :)

De stam heeft gestabt? Meh als je verliest in het spelletje wordt dat al stabben genoemd door jullie. Hoopje slechte verliezers...
 
Reactiescore
1.454
De stam heeft gestabt? Meh als je verliest in het spelletje wordt dat al stabben genoemd door jullie. Hoopje slechte verliezers...

Naja, hij leaved de stam. Dan bied hij een NAP aan. Ongeacht de voorwaarde, geld er een ongeschreven regel dat wanneer iemand de stam leaved een NAP van 5 dagen gehandhaafd wordt. Dat is bekent bij al de betere leiders en spelers. Dit hebben jullie niet gedaan. Waarom? Omdat hij beledigend naar jullie is geweest? Omdat hij aanviel? Nee, de reden was nog veel mooier. Ik citeer:

4 farmers was als enige tegen het besluit Dark aan te nemen. Bij ons in de stam werken we democratisch, dus de meeste stemmen gelden. Hierop besloot 4 farmers de stam te verlaten, schreef een afscheidsbrief dat hij de stam een nap van een week aanbod. Dit was om 23.02 en om 23.07 had ie de stam al verlaten.

De enige die voordeel had bij deze nap was 4 farmers zelf, als hun eerst op de man af hadden gevraagd wie die nap zou respecteren, hadden ze meer duidelijkheid gehad en zou het ook echt een stab zijn geweest imo.

Dus het duurde te lang en hij had er alleen baat bij. En dan te bedenken dat jullie hem een NAP aan moeten bieden als jullie een beetje fatsoen hadden.
Dit is een duidelijk stab, de stam heeft gefaald om dit fatsoenlijk af te handelen en jullie zullen deze naam dan ook houden.

Ik heb niets tegen de leden zelf, maar ik vind dit gewoon een hele lage streek.
 

DeletedUser10303

Guest
Naja, hij leaved de stam. Dan bied hij een NAP aan. Ongeacht de voorwaarde, geld er een ongeschreven regel dat wanneer iemand de stam leaved een NAP van 5 dagen gehandhaafd wordt. Dat is bekent bij al de betere leiders en spelers. Dit hebben jullie niet gedaan. Waarom? Omdat hij beledigend naar jullie is geweest? Omdat hij aanviel? Nee, de reden was nog veel mooier. Ik citeer:

4 farmers was als enige tegen het besluit Dark aan te nemen. Bij ons in de stam werken we democratisch, dus de meeste stemmen gelden. Hierop besloot 4 farmers de stam te verlaten, schreef een afscheidsbrief dat hij de stam een nap van een week aanbod. Dit was om 23.02 en om 23.07 had ie de stam al verlaten.

De enige die voordeel had bij deze nap was 4 farmers zelf, als hun eerst op de man af hadden gevraagd wie die nap zou respecteren, hadden ze meer duidelijkheid gehad en zou het ook echt een stab zijn geweest imo.

Dus het duurde te lang en hij had er alleen baat bij. En dan te bedenken dat jullie hem een NAP aan moeten bieden als jullie een beetje fatsoen hadden.
Dit is een duidelijk stab, de stam heeft gefaald om dit fatsoenlijk af te handelen en jullie zullen deze naam dan ook houden.

Ik heb niets tegen de leden zelf, maar ik vind dit gewoon een hele lage streek.

Ongeschreven regel haha dit is een spel man geen real life... Zo'n regel bestaat enkel voor enkelen en ook alleen wanneer het hun uitkomt.
Een nap krijg je enkel door een gesprek te voeren tussen 2 partijen en er samen eens over te zijn en niet door dat in een afscheidsbericht te zetten en zonder op reactie te wachten te vertrekken.

Dat buiten beschouwing gelaten het is en blijft geen backstab want dat zou betekenen dat je iemand pakt wanneer die zich terecht veilig waant, wat niet het geval was.

Als laatste zijn het arrogante spelers en zoals zij zich hebben gedragen via communicatie hebben zij niet eens een NAP verdiend.
Het feit dat ze de stam de dag zelf verlaten vanwege een beslissingen waar ze niet mee eens waren is daar een duidelijk teken van.
Een fatsoenlijk speler zou proberen zich te schikken na een democratisch gevormd besluit en niet zijn eigen zin doordrijven en dat dan tot zover dat ze de stam verlaten :)
Uiteraard citeer ik me zelf nu en zeg dat het enkel een spel is dus dat ze kunnen doen wat ze willen, maar dan ook bereid moesten zijn om de gevolgen onder ogen te zien.
 
Reactiescore
1.454
Het is een ongeschreven regel, punt. Net zoals dat je niet de GS'en, hoofdgebouw etc. gaat kata'en. Dat jij je tot laag spel wil verlagen is jouw probleem, maar daardoor krijg je een slechte naam. Als jij de ongeschreven regels overtreed krijg je de naam stabber.

En heb was wel duidelijk een backstab, want 4 Farmers ging er vanuit dat hij een week had. Jullie hadden hier op terug moeten komen als jullie dit niet wouden en moeten aangeven dat het niet door ging. Wie zwijgt stemt toe, al is het minimale wat hij altijd zou moeten krijgen, 5 dagen is.

Iedereen verdiend de NAP, maakt niet uit wie het is. Op W50 hadden we RUTHLESS ONE die letterlijk nooit hielp, iedereen de schuld gaf en mensen kapot schold. Hij heeft ook een NAP van 5 dagen gekregen. Weet je waarom? Omdat wij wel respect hadden voor het spel en voor de mensen die het speelde, jullie niet.

Maar ach ja, morele normen en waarden zitten daar in Par. dus gewoon niet hoog :)

PS: laten we de discussie verder gaan in W55 topic, dit is namelijk niet de plek ervoor :p
 

DeletedUser78183

Guest
The Pianist, hier komt dan mijn eerste AF post. Moet er dan ook eentje zijn waar ik Par. moet verdedigen ;p

Vanuit mijn oogpunt:
Speler Zwarejongens op w55.
Ik ben initiatief nemer van Par.

Door dat ik privé erg druk was heb ik helaas niet alles kunnen volgen aangaande 4 farmers binnen onze stam, daarom zal ik je enkel vertellen wat ik weet zodat je beide kanten hoort. Als ik op jouw verhaal af mag gaan dan kan ik je inschatten als een speler die een bepaald level van respect weet op te brengen binnen tw (normen,waarden, ongeschreven regels.. noem het zoals je wilt). Ik wil je daarom er ook even op wijzen dat een verhaal uiteraard meerdere kanten heeft en om dan direct alle spelers uit een stam te bombarderen tot stabbers zonder ons hier eerst even op aan te spreken, getuigd dan van een wat minder respectvolle actie. Never te less:

Toen 4 farmers ons joinde kregen we van enkele spelers van dit account kritiek op onze informele werkwijze, stamnaam en werd er al gauw heen en weer gescholden (spijtig genoeg!). Darkheerser was een topic wat bij ons ter sprake lag en ook daar werd direct negatief op gereageerd op een communicatief zeer lage wijze.

4 Farmers heeft al met al een zeer korte tijd binnen Par. doorgebracht, heeft vrijwel geen initiatief getoond om daadwerkelijk te willen samenwerken, was op een zeer aanstotelijke manier aan het communiceren binnen de stamchat, gooit vervolgens een NAP op het forum en leaved vrijwel direct.

De actie die daarna gemaakt is, is enkel te verklaren vanuit de spelers die persoonlijk waren uitgescholden/zwart gemaakt door 4 farmers.
Aangezien er geen moment sprake is geweest van een samenwerking weet ik niet of je een nap moet verwachten als je als speler op een ongepaste en eigenzinnige manier, na een zeer korte tijd, een stam verlaat.

Ik probeer niet te claimen dat Par. een blanco blaadje is, ook vanuit ons zijn er overhaaste beslissingen genomen. Al met al probeer ik je alleen aan te geven dat dit in mijn ogen toch geen Backstab betreft. (ik kan er mee leven als we hier anders over denken. Enkel het maar weer direct op het AF gooien etc.. onder een plaatjes topic, come on)


Wat betreft 4 farmers: hier spelen meerdere spelers op, niet elke speler is communicatief onbehoorlijk geweest richting stamgenoten!
 
Reactiescore
1.454
Dus wat je beweerd is dat wanneer iemand anders iets negatiefs uitvoert, dan mag jij dat ook doen. Dus als een vriend van jouw nu je huis in de fik steekt, doe je dat ook terug?
Kom op zeg, in zo'n situatie moet je gewoon een bepaalde fatsoensnorm aan nemen (zie het voorbeeld met RUTHLESS ONE, waar oook zoiets gebeurde).

Ik heb het verhaal van beide kanten gehoord en uit dat kan ik de conclusie trekken dat er een stab was geweest. Zo ziet de rest van de wereld jullie nu ook. Jullie hebben de ongeschreven regel overtreden en zijn daardoor ook backstabbers. Iedere speler met een beetje TW ervaring en morele normen en waarden is het met ons eens. Je zegt dat jullie ook bloed aan je handen hebben. Hierdoor bevestig jij het punt alleen maar. Als 4 Farmers uit de stam was gegaan en jullie had aangevallen, had ik precies het zelfde gedaan.

Nu is het gewoon tijd dat er een excuus komt en dat jullie je wonden gaan likken in plaats van kromme dingen recht proberen te praten!
 
Reactiescore
3.457
Aangenomen omdat jullie vrees hadden voor Dark en dat hij een gratis dorp gaf aan 1 van jullie leden :p

Meteen aanvallen is al zeer laag maar dan ook de katas op boer zetten , lol zeer zeer laag...
 
Reactiescore
28
Wij hebben unaniem besloten om de stam na een dag te verlaten vanwege de komst van Darkheerser. Wij werken gewoon niet samen met backstabbers. Een keuze waar we nog achter staan. Wij hebben een gebruikelijke NAP aangeboden van 7 dagen. Je kunt hier discussies over voeren of dit een backstab is door ons een dag later aan te vallen. Maar een reactie vanuit de leiding dat de NAP niet geaccepteerd wordt of een gesprek aangaan was op zijn minst netjes geweest. We kregen nu geen tijd om ons voor te bereiden. Jullie wisten in wat voor een positie we zaten en persoonlijk zie ik het als een compliment dat jullie zo snel aanvielen. Blijkbaar was er veel angst voor ons. Helaas is er van onze kant uit geen rekening gehouden met een dikke edelbooster :(
 
Reactiescore
3.457
Ongeschreven regel haha dit is een spel man geen real life... Zo'n regel bestaat enkel voor enkelen en ook alleen wanneer het hun uitkomt.
Een nap krijg je enkel door een gesprek te voeren tussen 2 partijen en er samen eens over te zijn en niet door dat in een afscheidsbericht te zetten en zonder op reactie te wachten te vertrekken.

Dat buiten beschouwing gelaten het is en blijft geen backstab want dat zou betekenen dat je iemand pakt wanneer die zich terecht veilig waant, wat niet het geval was.

Als laatste zijn het arrogante spelers en zoals zij zich hebben gedragen via communicatie hebben zij niet eens een NAP verdiend.
Het feit dat ze de stam de dag zelf verlaten vanwege een beslissingen waar ze niet mee eens waren is daar een duidelijk teken van.
Een fatsoenlijk speler zou proberen zich te schikken na een democratisch gevormd besluit en niet zijn eigen zin doordrijven en dat dan tot zover dat ze de stam verlaten :)
Uiteraard citeer ik me zelf nu en zeg dat het enkel een spel is dus dat ze kunnen doen wat ze willen, maar dan ook bereid moesten zijn om de gevolgen onder ogen te zien.

Over arrogant gesproken....
 

DeletedUser

Guest
Ik zal dit ook maar even gaan toelichten aangezien iedereen toch maar zijn zegje doet. Ik spreek hier namens heel Team 4Farmers.

Ik zal dus maar bij het begin beginnen. Na meermaals aandringen van Itdarky, leider van Par., zijn wij uiteindelijk Par. gejoind. Wij kenden ronald, eigenaar vh account en leiding van par., van w44. Deze wereld hebben wij samen gewonnen. Zo zijn wij er dus ook makkelijk binnegeraakt. het enige wat wij moesten doen was maar de stamuitnodiging aannemen.
Eenmaal in de stamchat maakte ik vrijwel direct een opmerking over het feit dat ik de stamnaam eigenlijk gewoon echt lelijk vond. Hier werd door koen van nuzomoil( of hoe je dat ook spelt) direct intens op gereageerd door direct het persoonlijk naar mij te brengen en te zeggen wat voor een lelijke naam Seppe eigenlijk dan wel niet is. Ik merkte dat hij dus wat op zijn tenen getrapt was. Heb em dan ook even op z'n plaats gezet waarna hij niet meer geantwoord heeft. Verder heb ik geen scheldwoorden gebruikt. Vandaar weet ik dus ook niet vanwaar de info uit deze quote vandaan is gehaald:
Toen 4 farmers ons joinde kregen we van enkele spelers van dit account kritiek op onze informele werkwijze, stamnaam en werd er al gauw heen en weer gescholden (spijtig genoeg!).

Vervolgens zaten wij een net in de stam, in een beginfase. Ik weet niet tot in hoeverre jullie al diepe plannen maken als je net 1 of 2 dorpen hebt maar ik maak dan nog geen plannen in de stam. Ook had er niemand een vv'er nodig(wij hebben dit wel aangeboden aangezien we een nachter hadden) in pm naar Par lid/leden. Dus dat wij niks hebben gedaan op stamniveau is niet geheel correct maar ik weet niet wat je al kan doen na 1/2 dagen gejoind te zijn in zo'n vroeg stadium. Raar argument van je dus...
Dit is trouwens ook een antwoord op deze quote:
4 Farmers heeft al met al een zeer korte tijd binnen Par. doorgebracht, heeft vrijwel geen initiatief getoond om daadwerkelijk te willen samenwerken, was op een zeer aanstotelijke manier aan het communiceren binnen de stamchat, gooit vervolgens een NAP op het forum en leaved vrijwel direct.

Nu het stukje omtrent darkheerser:
Darkheerser was een topic wat bij ons ter sprake lag en ook daar werd direct negatief op gereageerd op een communicatief zeer lage wijze.

Darkheerser was een vijand in onze omgeving en van de stam. Hij was denk ik de enige grote bedreiging voor ons allen. Maar hij stond bekend als een stabber. Hij had een bg zomaar verbroken, de opzegtermijn niet gehanteerd en zomaar aangevallen. Dit is dus een zware stabber! Ook houdt hij nogal van kata's...

Vervolgens kwam ineens zijn zeer matige soli op ons forum. Zowel heer sweg als anderen van de stam reageerden onmiddellijk: Hier komt geen sprake van!
Er reageerden er ook een paar neutraal. Wij waren ook immens tegen aangezien wij nooit of te nimmer zullen samenwerken met dat soort van spelers.
Ineens was er dan een gesprek tussen bepaalde stamleden, de leiding van par en darkheerser. Uit dat gesprek heeft hij z'n stab om de 1 of andere reden goedgepraat :confused:. Ook is er dan ineens toch gepraat over zijn join. Hij ging een dorp afgeven aan heer sweg en zou een edellijn aannemen. Er werd een grote post van Itdarky gepost opt forum over dat gesprek en ineens was iedereen voor en een paar neutraal. Heer sweg was voor want hij kreeg z'n dorpje, de andere buur (hoe hij ook heet) was ook ineens voor. Na een gesprek gaf hij toch de daadwerkelijke reden toe waarom zijn mening zo veranderd is:
a975522512.png
Wij waren dus al vanaf 's morgens in discussie met heel wat leden. En omdat ze het maar gemakkelijker krijgen en het enige gevaar in hun buurt kunnen recruiten zijn ze ineens voor de komst van darkheerser.

Midden in de discussie worden de spelers van Darkheerser zomaar in de stamchat gegooid waarna ik de stamchat ben geleaved.

Wij hebben ook gezegd: Komt darkeerser erin dan gaan wij eruit. Duidelijk wordt in Par dus de puntjes van een stabber boven de mening van een al huidig stamlid gezet...

Wij zijn dan die avond geleaved waarna wij dezelfde avond, als ik me goed herinner, al 2 edels krijgen van heer sweg. Dit terwijl wij om een nap hebben gevraagd( wat gewoon standaard is). Vervolgens volgde er ook nog een volle clear van nozu en nog 2x edels van lolo234. Dit terwijl hij dezelfde dag nog had gezegd met ons te willen blijven samenwerken, ook als we zouden leaven. Wij hebben hem toen nog gezegd dat hij zeker vv voor 's nachts mag afgeven aan ons voor farmen, checken op inc,... Hij had ons gewoon op block gezet die avond en tof z'n aanvallen verstuurd. De aanvallen waren allemaal mooi getimed in 1 seconde.
Wij hebben 2 edels gemold door succesvolle C-snipes. Ook een tof feitje: Nuzo had toch wel 'perongeluk'o_O zijn kata's nog op boerd staan. Maar dezelfde dag stuurden ze opnieuw 1 Eclear. Normaal hadden ze het dorp niet maar doordat we geen rekening gehouden hadden met een mogelijke Ebooster en heel wat geluk heeft hij het dorp bemachtigd.

Die kata's op onze boerd waren natuurlijk zo expres als't maar kan zijn. Dit zien jullie ook uit deze ironischie pm van hem:
16fd82fe8f.jpg
en
1eea8fa61d.jpg

Conclusie: Kut stam, bende stabbers, 0 morale waarden en daar bovenop houden ze van kata's.
Ik hoop bij deze ook een contrapost van Par. om zich te verantwoorden en hun naam proberen te ontsmetteno_O

Groetjeszzz Seppe
PS: jullie naam blijft gewoon fk lelijk!!
16e8c22f-641c-4324-b962-b6db22bba1bf.png
 
Reactiescore
1.454
@Requiem For A Dream. zet dit effe op het W55 forum zodat iedereen die de wereld speelt het kan zien :)
 

DeletedUser78303

Guest
maarre leuk en aardig allemaal, of niet zo aardig eigenlijk. Dit is het grafisch forum lieve mede AF-leden en ik zit hier niet te wachten op verhitte discussies over stabs, hoe vermakelijk ze ook zijn. Gelieve de discussie nu dus te verplaatsen naar het stabtopic van w55. Alvast bedankt :rolleyes:

btw mooi betoogje Seppe
 

DeletedUser78217

Guest
Heb em dan ook even op z'n plaats gezet waarna hij niet meer geantwoord heeft. Verder heb ik geen scheldwoorden gebruikt.

lvVDPDi.png
xvT92YB.png


Het 1e screenshot is nog geen 3 minuten nadat Seppe is toegevoegd in de chat. Het 2e screenshot is ±1 dag later. Seppe vind het blijkbaar heel normaal om stamgenoten debiel of kut jood te noemen en dat valt bij hem niet onder scheldwoorden. Deze dingen illustreren ook meteen hoe de houding van Seppe tegenover de rest van de stam was.


8HD0Tty.png
Dit is 1 minuut na de 1e screen van net, in de tussentijd is er geen zinnig woord gesproken tussen Seppe en Koen (nozumoil) Ik weet dus niet hoe Seppe Koen op zijn plaatst heeft gezet, maar dat was in ieder geval niet in de stamchat. Wel heeft hij Koen inderdaad stil gekregen, al kwam dat misschien omdat hij ging slapen.

Wij waren ook immens tegen aangezien wij nooit of te nimmer zullen samenwerken met dat soort van spelers.

53c9997a6754f23cd9cfa10a09554622.png

In een post die totaal 30 uur heeft opengestaan is dit de enige echte reactie van 4faot waarin ze zeggen "Als iedereen akkoord goed hoor." Dit bericht kwam als allerlaatste nog de thread in, na de "grote post" en reacties daarop. Pas toen Owen daadwerkelijk uitgenodigd was vonden de spelers van 4faot het tijd om hun mening te geven en vragen te stellen. Blijkbaar is 30 uur niet voldoende tijd daarvoor.

Na een gesprek gaf hij toch de daadwerkelijke reden toe waarom zijn mening zo veranderd is:
a975522512.png
Dit is niet eens Heer Swek, dit is Karim van Lolo. Blijkt maar weer hoe goed geïntegreerd je was in de stam. Je doet nu ook net alsof dit de enige reden is terwijl dat niet het geval was.

Wij hebben ook gezegd: Komt darkeerser erin dan gaan wij eruit. Duidelijk wordt in Par dus de puntjes van een stabber boven de mening van een al huidig stamlid gezet...

Had zo leuk geweest als je dit soort dingen zegt VOORDAT de beslissing genomen is.

Wij zijn dan die avond geleaved waarna wij dezelfde avond, als ik me goed herinner, al 2 edels krijgen van heer sweg.

Zat een tijd van 1.5 dag tussen mocht je het willen weten.


Totaal heeft 4faot 2 dagen in de stam gezeten waarin alleen maar negatieve berichten vanuit het account de stam in zijn gekomen (stamchat en forum) duidelijk was al snel de enorme arrogantie van enkele spelers op het account. In de eerste 12 uur dat 4faot in de stam gezeten heeft heb ik van 3! van de 9 (waaronder ik en 4faot zelf) leden klachten binnengekregen over het gedrag en de communicatie van 4faot.


Conclusie: Ik heb nog nooit een account in de stam gehad met zoveel arrogantie als 4 farmers on a train. Had ik geweten wat voor personen er op dat account zaten voordat ze de uitnodiging gekregen hebben had ik dat nooit toegelaten. Alle respect voor de prestaties die jullie als team geleverd hebben, maar jullie houding tegenover anderen is echt niet oké. Als je de sfeer binnen de stam wil verpesten moet je echt deze gasten uitnodigen.
Bovendien hebben de spelers van 4faot 1 ding gemeen, ze zijn heel goed in moddergooien nadat beslissingen genomen zijn, vergeten hun mening duidelijk te formuleren en komen niet met concrete vragen terwijl ze die wel hebben.

Seppe stop alsjeblieft met liegen om goed te lijken op het algemeen forum ;)

Groetjes


ps. kunnen we nu alsjeblieft weer doorgaan met spelen van dit toffe spelletje en stoppen met dit soort dom geneuzel?
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
ps. kunnen we nu alsjeblieft weer doorgaan met spelen van dit toffe spelletje en stoppen met dit soort dom geneuzel?

Wie heeft jou dan gezegd dat je moest stoppen met dit toffe spelletke? (Al lijkt me dat geen slecht plan met de spelinstelling van sommigen).

Jullie komen hier butthurt jullie stamnaam zuiveren van een stabimago terwijl je een stabber recruit, jullie zijn dus zelf dom geneuzel komen verkondigen ;)
 
Reactiescore
2.506
Ik denk dat @darkheerser een punt heeft in de discussie rondom de NAP van 4FOAT.

Het klopt dat het standaard is dat als een speler/stam een stam verlaat/een kick krijgt, de speler/stam van de 'oppositie' een NAP aanbiedt. Aan de stam/speler die de verandering moet incasseren. Het idee hierachter is echter om de buren/vroegere vrienden te laten wennen aan de verandering. In de praktijk zien we vaak dat de stam/speler deze NAP aanneemt. Om de verandering te kunnen incasseren.

Kortom in een NAP is bedoeld om een partij te laten wennen aan een verandering. In mijn ogen is het de spelers/stam(die de verandering moet incasseren) zijn recht om een aangeboden NAP af te wijzen. Echter ben ik een voorstander van communicatie en ik las dat het niet goed gecommuniceerd is dat de NAP niet doorgaat die 4FOAT heeft aangeboden. Dit is weer een minpunt voor die stamleiding.

De stam/speler die de NAP aangeboden krijgt heeft naar mijn mening, dus altijd het recht om deze NAP af te wijzen, mits dit goed en duidelijk gecommuniceerd wordt!

Iedereen verdiend de NAP, maakt niet uit wie het is. Op W50 hadden we RUTHLESS ONE die letterlijk nooit hielp, iedereen de schuld gaf en mensen kapot schold. Hij heeft ook een NAP van 5 dagen gekregen. Weet je waarom? Omdat wij wel respect hadden voor het spel en voor de mensen die het speelde, jullie niet.

Nu haal je een ander onderwerp aan. Ik was er niet bij op W50 dus ken je details niet, maar hier gaat het om een kick, of dat haal ik uit de context. Dus de NAP is aangeboden door de stam voor een speler. Ruthless heeft de NAP dus in mijn ogen kunnen weigeren, maar heeft dit niet gedaan.

Conclusie: Ik vind dit geen stab, enkel een gebrek aan communicatie.
Wel is het inderdaad zo dat een NAP het wederzijds respect weergeeft in deze situaties.

PS, zodra ik weet hoe het moet zal ik deze discussie naar het gepaste topic verplaatsen, de praathoek lijkt me niet het goede topic voor dit soort discussies.
 
Reactiescore
1.454
@The Minion , in eerste instantie was hij de stam geleaved, heeft toen de NAP gekregen. Is daarna weer aangenomen, toen hij beloofde zich te gedragen. Dit deed hij niet, kreeg kick en weer een NAP van 5 dagen. Dat is gewoon de ongeschreven regel van tribalwars. Iedereen die ontkent en zegt dat dit niet stabben is, spuigt gewoon in het gezicht van iedere tribalwars speler die dit spel zo mooi hebben gemaakt.
 
Bovenaan