Spotprentjes

Reactiescore
972
Er is nooit gedefft, zelfs benji weet en snapt dat met ze bolle hoofd. Snap niet eens dat ik hier nog op reageer,

Valt weinig te ontkrachten? Is dat benji openlijk mij heeft bericht dat er aanvallen waren anders had ik het nooit geweten omdat het al op delete stond door de eigenaar minstens 6 uur voor de eerste aanval wat een wonder is gezien er weken niet is aangevallen... Tevens zijn er ip loggs gedeeld waarin dit te zien was. Snap dat je graag boven me wilt staan, maar tot die tijd mag je wachten tot je echt wat levert ipv loze aantijgingen en/of insinuatie(s) vanuit de meest kansloze stam binnen de TW geschidenis KAKA

Eigenlijk is dat nog erger. Een account zodanig verneuken dat je hem voordat je aan gevallen wordt maar vast op delete moet zetten, om dan te kunnen zeggen dat je het niet eens hebt hoeven proberen. Sterk hoor. Verder heb ik nergens loze aantijgingen of insinuaties gedaan, wat ook niet mogelijk is omdat alles is gebaseerd op feiten. Verder mag jij enkel dromen van het spelen met spelers van ons niveau, mijn jongen, iedere stam van een beetje niveau weet dat. Nu heb ik alweer genoeg van je, succes in je stam Snow. Laat maar zien wat je kan.
 
Reactiescore
166
Eigenlijk is dat nog erger. Een account zodanig verneuken dat je hem voordat je aan gevallen wordt maar vast op delete moet zetten, om dan te kunnen zeggen dat je het niet eens hebt hoeven proberen. Sterk hoor. Verder heb ik nergens loze aantijgingen of insinuaties gedaan, wat ook niet mogelijk is omdat alles is gebaseerd op feiten. Verder mag jij enkel dromen van het spelen met spelers van ons niveau, mijn jongen, iedere stam van een beetje niveau weet dat. Nu heb ik alweer genoeg van je, succes in je stam Snow. Laat maar zien wat je kan.
Het account stond prima, ik heb een gok genomen soms is dat nodig. Het is niet voor niks dat mensen me volgen de ideeën waren goed tikkelt gewaagd en het spel was leuk tot de drama erin schoot, ik snap en heb volledige begrip voor het feit dat de eigenaar besloot het op Dell te gooien en te focussen op werelden die gezelliger waren en meer potentie.

Je kan blijven lullen als brugman maar het slaat er niet echt in, ik sta niet achter de manier van spelen hoe w67 is uitgespeeld en daar blijf ik bij!

Hoop je nog eens tegen te komen op een wereld, erg benieuwd hoe je er dan instaat of opeens poeslief bent zoals vele andere praatjes makers op het forum

Owhhh en over het andere topic, daar sloeg je de spijker op zijn kop! Ik heb zeker het grootste ego :oops:
 
Reactiescore
2.064
Eigenlijk is dat nog erger. Een account zodanig verneuken dat je hem voordat je aan gevallen wordt maar vast op delete moet zetten, om dan te kunnen zeggen dat je het niet eens hebt hoeven proberen. Sterk hoor. Verder heb ik nergens loze aantijgingen of insinuaties gedaan, wat ook niet mogelijk is omdat alles is gebaseerd op feiten. Verder mag jij enkel dromen van het spelen met spelers van ons niveau, mijn jongen, iedere stam van een beetje niveau weet dat. Nu heb ik alweer genoeg van je, succes in je stam Snow. Laat maar zien wat je kan.

Beetje respect naar de stam Snow aub. ''Verder mag jij enkel dromen van het spelen met spelers van ons niveau, mijn jongen, iedere stam van een beetje niveau weet dat. Nu heb ik alweer genoeg van je, succes in je stam Snow. Laat maar zien wat je kan''. Met dit stukje probeer je ook een sneer, naar de stam Snow uittedelen.

Jullie mogen dan ook dromen, om enkele accounts/spelers van de stam Snow. in maai te hebben. Je moet niet doen of jullie een veel betere stam zijn, der zitten namelijk ook best veel mindere accounts in. We gaan zien wie de wereld gaat carryen, maar met dit soort uitspraken motiveer je mij alleen maar meer.

Edit: Ik weet niet of je het zo bedoelde richting Snow. Maar let op de volgorde waarop je dingen achter elkaar typt. Anders heb ik je verkeerd begrepen mijn excuses
 
Reactiescore
972
Beetje respect naar de stam Snow aub. ''Verder mag jij enkel dromen van het spelen met spelers van ons niveau, mijn jongen, iedere stam van een beetje niveau weet dat. Nu heb ik alweer genoeg van je, succes in je stam Snow. Laat maar zien wat je kan''. Met dit stukje probeer je ook een sneer, naar de stam Snow uittedelen.

Jullie mogen dan ook dromen, om enkele accounts/spelers van de stam Snow. in maai te hebben. Je moet niet doen of jullie een veel betere stam zijn, der zitten namelijk ook best veel mindere accounts in. We gaan zien wie de wereld gaat carryen, maar met dit soort uitspraken motiveer je mij alleen maar meer.

Edit: Ik weet niet of je het zo bedoelde richting Snow. Maar let op de volgorde waarop je dingen achter elkaar typt. Anders heb ik je verkeerd begrepen mijn excuses

Ik had geen enkele dubbele betekenis, ik meende oprecht succes te wensen aan Wouter in Snow. Als ik jou daarmee extra heb gemotiveerd, is dat enkel goed, laten we er maar een mooie wereld van maken. Als jullie je eerst focussen op AX, komt de rest later wel.
 
Reactiescore
2.064
Ik had geen enkele dubbele betekenis, ik meende oprecht succes te wensen aan Wouter in Snow. Als ik jou daarmee extra heb gemotiveerd, is dat enkel goed, laten we er maar een mooie wereld van maken. Als jullie je eerst focussen op AX, komt de rest later wel.

Top!, ben inderdaad erg benieuwd. Naar mijn mening is de kwaliteit in deze wereld erg goed verdeeld. Ben alleen bang dat AX, een dubbelfront war moet gaan uitvoeren tegen Maai en Snow.

Maai en snow zullen ook wel met elkaar fronten, maar dit zal misschien 1 a 2 accounts worden op korte termijn.
 
Reactiescore
116
Top!, ben inderdaad erg benieuwd. Naar mijn mening is de kwaliteit in deze wereld erg goed verdeeld. Ben alleen bang dat AX, een dubbelfront war moet gaan uitvoeren tegen Maai en Snow.

Maai en snow zullen ook wel met elkaar fronten, maar dit zal misschien 1 a 2 accounts worden op korte termijn.
Waar speel je in Snow? Herken een paar gemeenschappelijk werelden in je handtekening! :)
 
Reactiescore
2.064
Waar speel je in Snow? Herken een paar gemeenschappelijk werelden in je handtekening! :)
Ik speel op het account: TheWitch :). Ja klopt, ken je zeker ook nog wel van w30 ThenKillEach. Daar kwamen jullie al vroeg bij ons in XVIII toch?
Ik speelde daar op combined tactics, en later op La Comadreja.
 
Reactiescore
116
Ik speel op het account: TheWitch :). Ja klopt, ken je zeker ook nog wel van w30 ThenKillEach. Daar kwamen jullie al vroeg bij ons in XVIII toch?
Ik speelde daar op combined tactics, en later op La Comadreja.
Ahaa dan was je gewoon letterlijk men buurman denk ik? :D Krepox speelde daar ook als ik me niet vergis?
Idd in XVIII!
 
Reactiescore
2.064
Ahaa dan was je gewoon letterlijk men buurman denk ik? :D Krepox speelde daar ook als ik me niet vergis?
Idd in XVIII!

Ja klopt, daar heb ik nog veel contact mee gehad ook later. Die heeft me toen ook weer teruggehaald naar w42. Ja klopt, leuke tijd gehad op wereld 30. Heb daar ook echt spelplezier gehad, in plaats van al het genolife van vele andere werelden.
 
Reactiescore
63
4197d0b310.png
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Benieuwd welk excuus nu gebruikt wordt!
 

DeletedUser74643

Guest
prachtig exemplaar, deze eens mededelen met de desbetreffende personen.
 
Reactiescore
206

Ondanks dat ik (in het speciaal tijdens mijn paar weken vakantie) zowel als buurman én trots lid van Snow écht goed link werd van dit fenomeen, wil ik je mijn complimenten geven voor de post. Dergelijk goede (terechte) of "leuke" steken zie je helaas nog maar weinig terug in P&P.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser81014

Guest
Ik heb tenminste een boek gelezen :O
Dat vind ik al een prestatie op zich hoor :D

Ik vraag ook niemand om m'n posten leuk te vinden ofzo... Hoe jullie denken of wat jullie vinden, dat is jullie mening, hebben jullie vrij van spreken.
Het is een spel, wind je er zo niet op in... 't is niet the real life shit hier... Sommigen gaan echt te hard in op het spel vind ik persoonlijk.

wees gewaarschuwd voor je er alles voor over hebt zou ik zeggen, er bestaat iets naast TW/AF ook ;)
Ik heb er helaas niet de tijd voor om mij op te winden op een prentjes waarop staat dat ik me niet populair maak in 20min... Ik moet er gewoon eens goed mee lachen, omdat het geen hol uitmaakt voor m'n RL :D
 
Bovenaan