Spotprentjes

Reactiescore
464
VflbESP.png
 
Reactiescore
464
Cringe, als jij nu met inhoud had geantwoord stond jou naam er? Maar je bent hier exact zoals bij het grafisch forum, wanneer een betere designer zijn plaatje wordt verkozen boven die van jou wordt je helemaal gek.

Nee mijn naam stond er niet, als er een discussie gaande is tussen Maai en iemand anders staat jouw naam er toch ook niet? Je probeert echt te hard een streepje voor te krijgen en 't spat er gewoon van af lol. Best triest.

Maar oke, ik word blijkbaar helemaal gek. Verklaart ook waarom ik dit naar iemand stuur.

18JN98E.png
 

DeletedUser80918

Guest
Cringe, als jij nu met inhoud had geantwoord stond jou naam er? Maar je bent hier exact zoals bij het grafisch forum, wanneer een betere designer zijn plaatje wordt verkozen boven die van jou wordt je helemaal gek.

Gefeliciteerd dat je je naam zoveel eer aan doet. Je bent de eerste in 9 pagina's tijd die serieus reageert op een spotprent. Daarnaast weet ik niet op welke inhoud jij doelt, ik zie alleen je massa aan lik-posts. Linkje?
 

DeletedUser80581

Guest
De tijdlijn van wereld 68?

eia5eyv.jpg

Ben je nou aan het uitsloven dat je, als #2 stam met 14m punten (toen) en genoeg clears, een stam van rond de 2-3m half weg hebben gespeeld?

Beetje zielig niet?

Oh en by the way, een tijdlijn is meestal van links naar rechts ;) Is trouwens ook wel een zeer goedkope en flut grasmaaiertje - vast specifiek gekozen?
 

DeletedUser69389

Guest
Ben je nou aan het uitsloven dat je, als #2 stam met 14m punten (toen) en genoeg clears, een stam van rond de 2-3m half weg hebben gespeeld?

Beetje zielig niet?

Oh en by the way, een tijdlijn is meestal van links naar rechts ;) Is trouwens ook wel een zeer goedkope en flut grasmaaiertje - vast specifiek gekozen?
Het is een stunt dat Stuntman het nog zolang heeft volgehouden met zijn stunts die vaak bans als gevolg hebben....
 

DeletedUser80581

Guest
Poeh, wat een voltreffer, precies het gewenste resultaat!

Moet ik het idee van een spotprent soms toelichten of?

Nee hoor, weet precies waar een spotprent voor doet staan, die van jou is gewoon flut, en echt geen spotprent :)
 

DeletedUser80581

Guest
Het is een stunt dat Stuntman het nog zolang heeft volgehouden met zijn stunts die vaak bans als gevolg hebben....

Deze reactie heeft hier echt niks mee te maken? Je bent idd zoals aceshigh zegt gewoon excuses aan het zoeken om oude koeien uit de sloot te halen. Grow up kerel.
 

DeletedUser69389

Guest
Deze reactie heeft hier echt niks mee te maken? Je bent idd zoals aceshigh zegt gewoon excuses aan het zoeken om oude koeien uit de sloot te halen. Grow up kerel.
Nuja het is meer in de zin van dat je van zulke spelers meestal niet hoeft te verwachten dat ze dan alles ervoor over hebben om fatsoenlijk te deffen en de situatie te redden.
 
Bovenaan