Spotprentjes

DeletedUser77755

Guest
36fwi5.jpg
 
Reactiescore
301
Mensen roepen op dit forum zo vaak: 'Ontkracht t maar eens', zonder dat ze zelf eerst deftig bewijs hebben geleverd...

Alsof ik zeg: Ik heb seks met je moeder gehad!

Jij zegt: klopt niet

En ik zeg: Ontkracht 't dan! Tot de tijd dat je het ontkracht hebt, is het waar. Nananana

(De onderwerpen zijn meestal even nutteloos als bovenstaand voorbeeld.)
 
Reactiescore
2.064
Ik heb niet in KaKaKa op W63 gespeeld. Zet alleen even een arrogantje op zijn plek, die zich beter voordoet dan hij is, meer niet.



Volgens mij raak je het spoor een beetje bijster Wouter. Ik begin het idee te krijgen dat je onze argumenten niet kunt ontkrachten en dus begint in te zien dat wij gelijk hebben. Als het inderdaad losse flodders zouden zijn, zou je die gemakkelijk moeten kunnen ontkrachten, toch?

Verder heb ik het niet nodig dat jij me serieus neemt jongen, maak je niet druk. Ik kan prima zonder jou.



Een deel heeft hij zelf al bevestigd/ontkracht, ga ik verder niet op in.

Verder snap ik prima dat jij hem belachelijk wilt maken om die PM, daar heb ik ook nergens iets van gezegd. Ik val enkel over het feit dat hij dramatisch gedeffed zou hebben, terwijl hij slechts 2 dorpen heeft verloren. En daarbij doen jullie alsof het een wereldprestatie is, dat jullie maar liefst 2 dorpen gepakt hebben. Hou het de volgende keer bij de meme, het andere gepoch is nergens voor nodig.

In het onderste deel kan ik me volledig vinden, goede post :). Was enkel niet slim van kilerboy, om al deze PM te sturen voordat ik uberhaupt mijn clears en edels had gestuurd. Voorderest is kilerboy een aardige gast en een goede speler. Heeft later goed voorkomen, dat ik meer dorpjes heb gepakt :)
 

DeletedUser74643

Guest
De PM ging over de slechte time tussen Gendry en Wolfpack (je moet maar scrollen voor de afbeelding). Nergens gaf ik anders aan dat de prestatie van andere spelers ondermaats was. Mn PM was misschien wat algemeen en zal in het vervolg specifiek zeggen wat er slecht is dan (ookal doe ik dat niet graag (spelers speficiek op hun fouten wijzen)). Daarom wil ik ook geen "beef" maken hier, vecht liever ingame dan op het AF. Voor de rest even goede vrienden, ik had leuke (no sarcasm) gesprekken met thewitch (misschien dat we in een andere wereld eens samenwerken :D).
 

DeletedUser80581

Guest
De PM ging over de slechte time tussen Gendry en Wolfpack (je moet maar scrollen voor de afbeelding). Nergens gaf ik anders aan dat de prestatie van andere spelers ondermaats was. Mn PM was misschien wat algemeen en zal in het vervolg specifiek zeggen wat er slecht is dan (ookal doe ik dat niet graag (spelers speficiek op hun fouten wijzen)). Daarom wil ik ook geen "beef" maken hier, vecht liever ingame dan op het AF. Voor de rest even goede vrienden, ik had leuke (no sarcasm) gesprekken met thewitch (misschien dat we in een andere wereld eens samenwerken :D).

Waar haal jij precies Wolfpack vandaan?
 

DeletedUser80581

Guest
Die wolfies zijn ook 1 pot nat hoor, maakt niet uit welke je noemt :p

Ken geen van beide persoonlijk, maar The Wolfpack ziet er niet uit als een pot nat. Zie ik trouwens ook nooit langs komen op het AF. Wolfstar ook niet eigenlijk?
 

DeletedUser77704

Guest
Ken geen van beide persoonlijk, maar The Wolfpack ziet er niet uit als een pot nat. Zie ik trouwens ook nooit langs komen op het AF. Wolfstar ook niet eigenlijk?

Zitten hier wel (1 ook al iets gezegd) maar bedoelde meer dat 4 handen op 1 buik waren :oops:
 
Reactiescore
2.064

DeletedUser80581

Guest
Oh, is dit dan ook zo mooi gepland? Wat een strak offensief zeg. Een dorp van 30u oud en 1 ander. Staande ovatie voor jullie.

Kan niet alles goed doen natuurlijk. Maar vond het zo jammer dat jullie als “grote” stam zo laag aan ODA zaten. Bij deze is die wat omhoog gegaan.
Ben jij nu bezig over 2 edeltjes en 2,8k bijl met toebehoren? Een echte home-run lijkt me. Als je wil pochen, toon dan alles (ook jullie 5-6 treintjes of meer ben de tel kwijt).

Geen probleem, iedereen maakt fouten. De ene wat meer als de andere natuurlijk.

Moet je is kijken naar je eigen massa? Is dat allemaal wel heel strak offensief gepland dan? Lijkt mij volgens mij niet. Naja, het zal wel ;)

Eindelijk is wat actie op de wereld, mogen de beste van jullie 2 teams winnen.
 
Reactiescore
166
Een account dat je op del hebt gezet toen de incomings kwamen, want sochtends is er gewoon nog even gedeffed. Verder heb je er zelf voor gezorgd dat er geen toekomstperspectief was, door gewoon domme keuzes te maken en te bewijzen dat je een slechte TW’er bent.

Jij bent begonnen met kata’s op mij, niet ik op jou. Ik heb zoals ik altijd gezegd heb enkel kata’s gebruikt (en dan enkel op smederij) op stabbers en had nooit als doel jou te kata’en, iets wat je zelf dondersgoed weet. Zoals Robbert al zegt, allemaal excuses om je gigantische falen te verbloemen.
Er is nooit gedefft, zelfs benji weet en snapt dat met ze bolle hoofd. Snap niet eens dat ik hier nog op reageer,
Volgens mij raak je het spoor een beetje bijster Wouter. Ik begin het idee te krijgen dat je onze argumenten niet kunt ontkrachten en dus begint in te zien dat wij gelijk hebben. Als het inderdaad losse flodders zouden zijn, zou je die gemakkelijk moeten kunnen ontkrachten, toch?

Verder heb ik het niet nodig dat jij me serieus neemt jongen, maak je niet druk. Ik kan prima zonder jou.
Valt weinig te ontkrachten? Is dat benji openlijk mij heeft bericht dat er aanvallen waren anders had ik het nooit geweten omdat het al op delete stond door de eigenaar minstens 6 uur voor de eerste aanval wat een wonder is gezien er weken niet is aangevallen... Tevens zijn er ip loggs gedeeld waarin dit te zien was. Snap dat je graag boven me wilt staan, maar tot die tijd mag je wachten tot je echt wat levert ipv loze aantijgingen en/of insinuatie(s) vanuit de meest kansloze stam binnen de TW geschidenis KAKA
 
Bovenaan