Spotprentjes

DeletedUser77704

Guest
Jij bent begonnen met de meme, niet hij:


En daarbij, de hoeveelheid treinen doet er in die zin niet zoveel toe. Al val je met 1 edeltrein aan, maar met 10 spelers en 200 clears, is het lastiger deffen. 6 treinen vind ik in die zin, voor deze fase, een vrij normale hoeveelheid. 2 dorpen verlies met meerdere spelers die je aanvallen, is voorlopig prima gedeffed en daarbij op een totaal van 46 dorpen bijna niks. Of hij duurzaam gedeffed heeft, is een andere vraag en het is aan jullie om op lange termijn te laten zien dat je hem kan breken. Kom dan maar weer terug op het AF, maar 2 dorpen veroveren is niks om over op te scheppen.

Wel als die persoon beweerd dat er slecht word aangevallen, dan kan je toch ook wel zo deffen dat je niks verlies met 6 clears en nog geen 20 clears? Zeker niet als je hele front met 2 def dorpen pre-stacked heb staan? Daarom word het ook in meme geplaatst, namelijk puur voor hoe onzin er word gesproken.

Is de reacties van de persoon zelf die zorgt dat dit spotprenten topic meer gaat of prestatie is :eek:
 

DeletedUser74643

Guest
Slecht ging over de times, zoals in voorgaande foto (tussen clear en edels 4min). Geen idee vanwaar jij uw info haalt maar veel zaken kloppen niet.

P.s.: doe eens iets aan die spelling man. Nog erger dan het offensief.
 

DeletedUser77704

Guest
Slecht ging over de times, zoals in voorgaande foto (tussen clear en edels 4min). Geen idee vanwaar jij uw info haalt maar veel zaken kloppen niet.

P.s.: doe eens iets aan die spelling man. Nog erger dan het offensief.

Daarom ook een meme ;) Zo praten over andermans timing en er dan nog geen def tussen krijgen :confused:

Als we dan over spelling gaan hebben:
De juiste afkorting is PS, niet gevolgd door een punt maar wel door een spatie. Het eigenlijke naschrift begint met een hoofdletter. Het PS heeft geen directe relatie met het in de brief beschrevene; anders stond die informatie immers wel in de brief zelf.
 
Reactiescore
166
Jullie hebben dus met meerdere accounts een aanval gedaan op 1 account, slechts 2 dorpen gepakt, en gaan daarmee pochen op 't AF? Wat goedkoop zeg.



Heb je spuitelf weer. Op zoveel van je andere accounts ben je gaan rennen na verkeerde tactische keuzes. Kom nou niet zo mans doen hier omdat 1 account 2 dorpjes verliest, kom op zeg.
Deze reactie niet verwijderen hé net als de vorige, je status binnen het AF is gelukkig zodanig dat mensen het met een korreltje zout nemen..

Feit blijft dat ik een betere speler ben en dat is niet erg, hoef je ook niet recht te praten voor je zelf! omdat ik er voor kies dat ik geen tijd meer steek in een wereld met speelstijl die ik niet hanteer, iets wat overigens de eerste wereld is dat ik zoown besluit maak.

Maar deel is welke accounts van de vele werelden die ik heb gespeeld

Maar Goodluck kiddo!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Ik dacht net dat je zin had in een kata oorlog want dat gaf je zelf aan, gek. Maarja elk excuus voor een runner is goed genoeg, was ez btw
 
Reactiescore
972
Deze reactie niet verwijderen hé net als de vorige, je status binnen het AF is gelukkig zodanig dat mensen het met een korreltje zout nemen..

Feit blijft dat ik een betere speler ben en dat is niet erg, hoef je ook niet recht te praten voor je zelf! omdat ik er voor kies dat ik geen tijd meer steek in een wereld met speelstijl die ik niet hanteer, iets wat overigens de eerste wereld is dat ik zoown besluit maak.

Maar deel is welke accounts van de vele werelden die ik heb gespeeld

Maar Goodluck kiddo!

Lachwekkend, zeker gezien jij degene was die mij begon te kata’en en dat jij dus met deze “speelstijl” tegen mij begonnen bent. Ik heb nooit de intentie gehad om kata’s tegen jou te gebruiken en je bent zonder kata’s zelfs kinderlijk eenvoudig weggespeeld. Slap excuus om het rennen van zelf gecreëerde, zwakke account goed te praten. Keep trying.

Jij mag enkel dromen van mijn reputatie op het AF, vandaar dat je zeker ook 2 verschillende AF accounts hebt :oops:


Op Justin zal ik later reageren, geen zin in boeken schrijven via mobiel.
 

DeletedUser80615

Guest
XD.png


Wie uit deze discussie mis ik in de ODA lijsten, @kilerboy108 ? Jij of wij?

vraag me wel af: hoe komt het dat je met zo'n ODA tot op het heden geen enkel deftig dorp hebt gepakt? We hebben je nogal gefaalde offensiefje op chaos1N ook niet vernoemd btw ^^
(en ja deffen van torva was ook geen hoogstandje maar goed, niet iedereen in Tavern is van een enorm hoog niveau en in dit geval had de speler het voor zichzelf wat verpest :d)
(niets persoonlijks btw gendry, kan de nieuwe naam van je dorpjes appreciëren)

maar goed... Eerlijk is eerlijk vandaag zal ik toegeven dat we (stam Ax) als geheel te pover hebben verdedigd. Zou niet zeggen dat het het beste offensief was dat ik ooit heb gezien (verre van), maar goed ik ben best bereidt om toe te geven dat wij (Ax) deze keer inadequate hebben verdedigd en we zullen wel zien hoe alles in de toekomst verloopt... ben daarnaast ook een dorpje (van 1k punten) verloren, al had ik gisternacht een dorpje van 5k gepakt dus zou het aan mijn kant nog netpositief noemen. Dat gezegd zijnde heb ik zelf ook gefaald.

Naja die 3 dorpjes wilt dat gezegd zijnde niet zeggen dat Snow effectief superieur is aan AX, sample size is voorlopig wat klein om zo'n beslissing al te maken :p
 
Reactiescore
166
Lachwekkend, zeker gezien jij degene was die mij begon te kata’en en dat jij dus met deze “speelstijl” tegen mij begonnen bent. Ik heb nooit de intentie gehad om kata’s tegen jou te gebruiken en je bent zonder kata’s zelfs kinderlijk eenvoudig weggespeeld. Slap excuus om het rennen van zelf gecreëerde, zwakke account goed te praten. Keep trying.

Jij mag enkel dromen van mijn reputatie op het AF, vandaar dat je zeker ook 2 verschillende AF accounts hebt :oops:


Op Justin zal ik later reageren, geen zin in boeken schrijven via mobiel.
Welke accounts heb ik afgezien en een wereld niet afgemaakt, je suggereert in je eerdere post dat het gaat om meerdere.

Tevens is het kata gebruik buiten ons twee al gestart als iniatief vanuit kaka wat zijn naam eer aan doet. Buiten het kata gebruik was de speel sfeer ruk, de mentaliteit kansloos en toekomst perspectief weg en zonde om verdere tijd in te steken.

Iets waar je teveel mee showt, het edelen van een account dat op dell stond.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
En dat maakt jou dus een zwakke twer. Je hebt nu wel al 4 excuses gegeven waarom je bent gaan runnen
 

DeletedUser79878

Guest
Welke accounts heb ik afgezien en een wereld niet afgemaakt, je suggereert in je eerdere post dat het gaat om meerdere.

Tevens is het kata gebruik buiten ons twee al gestart als iniatief vanuit kaka wat zijn naam eer aan doet. Buiten het kata gebruik was de speel sfeer ruk, de mentaliteit kansloos en toekomst perspectief weg en zonde om verdere tijd in te steken.

Iets waar je teveel mee showt, het edelen van een account dat op dell stond.

giphy.gif
 
Reactiescore
972
Welke accounts heb ik afgezien en een wereld niet afgemaakt, je suggereert in je eerdere post dat het gaat om meerdere.

Tevens is het kata gebruik buiten ons twee al gestart als iniatief vanuit kaka wat zijn naam eer aan doet. Buiten het kata gebruik was de speel sfeer ruk, de mentaliteit kansloos en toekomst perspectief weg en zonde om verdere tijd in te steken.

Iets waar je teveel mee showt, het edelen van een account dat op dell stond.

Een account dat je op del hebt gezet toen de incomings kwamen, want sochtends is er gewoon nog even gedeffed. Verder heb je er zelf voor gezorgd dat er geen toekomstperspectief was, door gewoon domme keuzes te maken en te bewijzen dat je een slechte TW’er bent.

Jij bent begonnen met kata’s op mij, niet ik op jou. Ik heb zoals ik altijd gezegd heb enkel kata’s gebruikt (en dan enkel op smederij) op stabbers en had nooit als doel jou te kata’en, iets wat je zelf dondersgoed weet. Zoals Robbert al zegt, allemaal excuses om je gigantische falen te verbloemen.
 
Reactiescore
2.062
Een account dat je op del hebt gezet toen de incomings kwamen, want sochtends is er gewoon nog even gedeffed. Verder heb je er zelf voor gezorgd dat er geen toekomstperspectief was, door gewoon domme keuzes te maken en te bewijzen dat je een slechte TW’er bent.

Jij bent begonnen met kata’s op mij, niet ik op jou. Ik heb zoals ik altijd gezegd heb enkel kata’s gebruikt (en dan enkel op smederij) op stabbers en had nooit als doel jou te kata’en, iets wat je zelf dondersgoed weet. Zoals Robbert al zegt, allemaal excuses om je gigantische falen te verbloemen.

Ga jij eerst nou maar eens door XII breken, voordat je mensen hier begint te flamen voor een spotprent. Aub dankjewel. Geen directe flame naar je toe, maar ik merk dat je erg persoonlijk naar iemand reageert. Vanavond zal ik als speler TheWitch ook nog terugkomen met een extra uitgebreide reactie.
 
Reactiescore
972
Ga jij eerst nou maar eens door XII breken, voordat je mensen hier begint te flamen voor een spotprent. Aub dankjewel. Geen directe flame naar je toe, maar ik merk dat je erg persoonlijk naar iemand reageert. Vanavond zal ik als speler TheWitch ook nog terugkomen met een extra uitgebreide reactie.

Ik hoef me helemaal niet te bewijzen voor jou. Bovendien heb ik nog amper iets te maken gehad met XII, omdat ik om verscheidene redenen nog weinig heb gelogged en me beperk tot een VV’tje hier en daar. Ik wijs mensen terecht als ze onterecht iemand belachelijk maken of zoals Wouter zich beter voordoen dan ze zijn. Dat is mij goed recht en dat heeft niks met Maai-lid zijn te maken. Hou jij je tot je eigen discussies, doe ik dat ook met de mijne.
 

DeletedUser79878

Guest
Wouter je moet niet zo mans doen, je bent gewoon een noob. Je hebt gefaald als speler, als stamleider en als stamgenoot op w67. Dan moet je gewoon toegeven dat je gefaald hebt en niet met excuses komen. Dat je bent gaan runnen en het acc op delete zet betekent niet dat maks je niet heeft weggespeeld. Zo kan iedereen wel zeggen "Het was geen prestatie want niemand zat te deffen". Wij hebben jou en je gefaalde stam gewoon zo hard outclassed dat je je acc op delete hebt gezet want je wist goed genoeg dat je het geen dag zou volhouden tegen betere spelers dan jezelf :D Je bent gewoon een middelmatige speler die enkel een meerwaarde is als je wat noobs kan edelen in de rim, voor het echte werk kom je niet eens in de buurt van het vereiste niveau. Zonder uitkijktoren zou je al helemaal een hopeloos geval zijn
 

DeletedUser80581

Guest
Als dit dezelfde (of in ieder geval sommige) KaKaKa kerels zijn van w63, dan vindt ik het wel bizar dat ze zo lopen zeuren over runnen
 
Reactiescore
166
Wouter je moet niet zo mans doen, je bent gewoon een noob. Je hebt gefaald als speler, als stamleider en als stamgenoot op w67. Dan moet je gewoon toegeven dat je gefaald hebt en niet met excuses komen. Dat je bent gaan runnen en het acc op delete zet betekent niet dat maks je niet heeft weggespeeld. Zo kan iedereen wel zeggen "Het was geen prestatie want niemand zat te deffen". Wij hebben jou en je gefaalde stam gewoon zo hard outclassed dat je je acc op delete hebt gezet want je wist goed genoeg dat je het geen dag zou volhouden tegen betere spelers dan jezelf :D Je bent gewoon een middelmatige speler die enkel een meerwaarde is als je wat noobs kan edelen in de rim, voor het echte werk kom je niet eens in de buurt van het vereiste niveau. Zonder uitkijktoren zou je al helemaal een hopeloos geval zijn
Argumenten slaan kant noch wal, iets waar jullie bekend om zijn maar grappig dat er mensen moeten joinen in de discussie vraag me af wie jullie nou proberen te overtuigen de AF lezers of jullie zelf?

Tevens is er gesuggereerd dat ik meerdere werelden vroegtijdig ben gestopt? ik hoor ze graag! Heb vele werelden gespeeld en 3 met toren gekkenhuis maar waar. jullie zijn degelijke spelers hoor zeker in vergelijking met wat er nu rondloopt binnen tw maar het blijft quantity over quality met jullie :$

Dus schieten met losse losse flodders is zinloos, wel een tikkeltje lachwekkend!

Komt een dag dat ik jullie wel serieus neem hoor, ergens rond de periode dat sinterklaas en Valentijnsdag op een dag valt?
 

DeletedUser81014

Guest
Argumenten slaan kant noch wal, iets waar jullie bekend om zijn maar grappig dat er mensen moeten joinen in de discussie vraag me af wie jullie nou proberen te overtuigen de AF lezers of jullie zelf?

Tevens is er gesuggereerd dat ik meerdere werelden vroegtijdig ben gestopt? ik hoor ze graag! Heb vele werelden gespeeld en 3 met toren gekkenhuis maar waar. jullie zijn degelijke spelers hoor zeker in vergelijking met wat er nu rondloopt binnen tw maar het blijft quantity over quality met jullie :$

Dus schieten met losse losse flodders is zinloos, wel een tikkeltje lachwekkend!

Komt een dag dat ik jullie wel serieus neem hoor, ergens rond de periode dat sinterklaas en Valentijnsdag op een dag valt?

Kijk nu inderdaad naar de flodders xd
 
Reactiescore
972
Als dit dezelfde (of in ieder geval sommige) KaKaKa kerels zijn van w63, dan vindt ik het wel bizar dat ze zo lopen zeuren over runnen

Ik heb niet in KaKaKa op W63 gespeeld. Zet alleen even een arrogantje op zijn plek, die zich beter voordoet dan hij is, meer niet.

Argumenten slaan kant noch wal, iets waar jullie bekend om zijn maar grappig dat er mensen moeten joinen in de discussie vraag me af wie jullie nou proberen te overtuigen de AF lezers of jullie zelf?

Tevens is er gesuggereerd dat ik meerdere werelden vroegtijdig ben gestopt? ik hoor ze graag! Heb vele werelden gespeeld en 3 met toren gekkenhuis maar waar. jullie zijn degelijke spelers hoor zeker in vergelijking met wat er nu rondloopt binnen tw maar het blijft quantity over quality met jullie :$

Dus schieten met losse losse flodders is zinloos, wel een tikkeltje lachwekkend!

Komt een dag dat ik jullie wel serieus neem hoor, ergens rond de periode dat sinterklaas en Valentijnsdag op een dag valt?

Volgens mij raak je het spoor een beetje bijster Wouter. Ik begin het idee te krijgen dat je onze argumenten niet kunt ontkrachten en dus begint in te zien dat wij gelijk hebben. Als het inderdaad losse flodders zouden zijn, zou je die gemakkelijk moeten kunnen ontkrachten, toch?

Verder heb ik het niet nodig dat jij me serieus neemt jongen, maak je niet druk. Ik kan prima zonder jou.

Wel als die persoon beweerd dat er slecht word aangevallen, dan kan je toch ook wel zo deffen dat je niks verlies met 6 clears en nog geen 20 clears? Zeker niet als je hele front met 2 def dorpen pre-stacked heb staan? Daarom word het ook in meme geplaatst, namelijk puur voor hoe onzin er word gesproken.

Is de reacties van de persoon zelf die zorgt dat dit spotprenten topic meer gaat of prestatie is :eek:

Een deel heeft hij zelf al bevestigd/ontkracht, ga ik verder niet op in.

Verder snap ik prima dat jij hem belachelijk wilt maken om die PM, daar heb ik ook nergens iets van gezegd. Ik val enkel over het feit dat hij dramatisch gedeffed zou hebben, terwijl hij slechts 2 dorpen heeft verloren. En daarbij doen jullie alsof het een wereldprestatie is, dat jullie maar liefst 2 dorpen gepakt hebben. Hou het de volgende keer bij de meme, het andere gepoch is nergens voor nodig.
 
Bovenaan