Spotprenten

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
:redface:
31ded08b9d3a60cb77ea07a8477396de.png
 
Reactiescore
2.477
Fix flop.

Hebben jullie überhaupt al eens een succesvolle massa gedaan?
Ik zie voornamelijk recruit en intern noobs haha

Uhu, sure. Je hebt weer helemaal gelijk.
1601119560442.png
1601119985806.png

Voor de 25e(?) keer: Er is geen samenwerking tussen Planet en S.



Planet heeft Method in de rug dat precies 10milj punten is? Snap niet helemaal waarom dat makkelijker zou zijn dan die 10mil die bij jullie ligt.

Juh, was er duidelijk wel. Al snap ik dat de relevantie van de samenwerking aardig gedaald is omwille van de Tranquillo recruit. De rest is nu immers een vogel voor de kat gezien de uitermate slechte ligging. Hun stamcluster is uit elkaar gespleten en liggen volledig omringd met een 180 graden front.

Dan mis je mijn punt. Ik wil aantonen dat F!x helemaal niet gelijk de pijlen op Planet kan richten doormiddel van massa's gezien eerst de rim weggespeeld moet worden.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Geen idee in hoeverre jullie op de hoogte zijn, maar mij is verteld dat deze persoon in het ziekenhuis ligt. Mss beetje meer respect vanaf nu?
Hoef je opzich niet zo op het AF te plempen lijkt me? Over respect gesproken. Is overigens niet iets waarvan ik op de hoogte was, beterschap naar de bespeler alleszins.
 
Reactiescore
37
Wie ben jij eigenlijk? De persoon die illegale CF's legt en ook nog eens CF's probeert te leggen via een MB van iemand waar afspraken rond gemaakt zijn midden in de nacht zonder clears voor? :)
Enige reden dat die “illegale” er werd gezet kwam door een illegale van TDM. Er was een akkoord tussen het ruilen van die cf’s, omdat ze hun fout hadden ingezien. Plots gingen alle afspraken niet meer door en word ik telkens genegeerd als ik het onderwerp terug aanhaal (vreemd, niet? Net alsof ze weten dat ze fout zitten, maar het toch negeren). En dan wordt er nog gezegd dat men afspraken wil maken om alles zo “eerlijk” en “fair” mogelijk te laten verlopen. Pure hypocrisie dus als je het mij vraagt.

Ten tweede: hoe kan ik weten dat er afspraken waren rond The deadzone? Ik heb daar nog nooit iets van gehoord? ik had clears gestuurd naar 2 dorpen van hem en er edels in de nacht achter gestuurd. Plus dit waren dorpen op de eerste/tweede linie, kun je überhaupt niet eens een cf noemen?
Vrij irrelevante en van de pot gerukte opmerking dus :)
 
Reactiescore
1.380
Wie ben jij eigenlijk? De persoon die illegale CF's legt en ook nog eens CF's probeert te leggen via een MB van iemand waar afspraken rond gemaakt zijn midden in de nacht zonder clears voor? :)

Op welk account speel je eigenlijk misschien verklaart dat een hoop
 
Reactiescore
2.477
Ik zou maar niet te veel over CF’s beginnen.

Grappenmaker. Het was een legitieme Cf en dit is ook gewoon door meerdere in je stam bevestigd. Ondanks dat hebben we hem gewoon teruggeven, beetje raar dus om erover te beginnen.
 
Bovenaan