Spotprenten

Reactiescore
1.647
Wat een bullshit post? De rest van de post heeft letterlijk geen relevantie tot wat ik wil aantonen. Ik heb nergens iets aangepast of whatever, de rest heeft er gewoon niets mee te maken. Dat je niet meer inhoudelijk kan reageren en men posts kan weerleggen aangezien je blok zit door dingen die je eerder zei, wilt niet zeggen dat je zo'n onzin moet beginnen uitkramen. Jeetje

Reageer op Smakel, helemaal niet op jouw. Misschien begrijpend lezen?
 

DeletedUser79704

Guest
mafketel etc waren idd onnodige recruits, maar was het daarom r2w? neen, we hebben niets van safe gewonnen met die accounts, enkel extra front terwijl we toen nog amper rimcontrole hadden en ook gewoon aanvallen van zowel pasja als hrlk binnenkregen. jullie hebben ook uit F5 en method gerecruit toch, hoezo word het ons kwalijk genomen en jullie niet? dat die recruits voor jullie logisch en nodig waren kan ik snappen, maar neemt niet weg dat AD gewoon dood gerecruit is en jullie nu de resterende 11mil ook gaan kunnen binnenharken, dan dat maakt het voor mij wel een r2w actie.


@King in the north ben jij niet eagle bearer ? hoe ga je kritiek hebben op iets waar jijzelf mee instemde?
 
Reactiescore
47
Dat tranquillo kwam stond al veel langer bekend.
Daardoor is S. echt niet kapot gerecruit.
het vergelijk met AD. die worden kapot gerecruit

en dan hebben we het ook over meerdere spelers uit een top4 stam ipv 1 speler uit een kleine rimstam
 
Reactiescore
2.477
Reageer op Smakel, helemaal niet op jouw. Misschien begrijpend lezen?

Nou je quote de gehele post waarvan ik ook net quotte, dus legde al snel het verband.

Maar speciaal voor jouw @Goth Angel dit ziet er enorm uit als internen of rekruteren:

Bekijk bijlage 23358

Leuke stats, ik ben echter niet degene die vertelde dat Genkai geinternd of gerecruit is. Je quot de foute, miSscHieN BegRijPend LezEn :biggrin:

mafketel etc waren idd onnodige recruits, maar was het daarom r2w? neen, we hebben niets van safe gewonnen met die accounts, enkel extra front terwijl we toen nog amper rimcontrole hadden en ook gewoon aanvallen van zowel pasja als hrlk binnenkregen. jullie hebben ook uit F5 en method gerecruit toch, hoezo word het ons kwalijk genomen en jullie niet? dat die recruits voor jullie logisch en nodig waren kan ik snappen, maar neemt niet weg dat AD gewoon dood gerecruit is en jullie nu de resterende 11mil ook gaan kunnen binnenharken, dan dat maakt het voor mij wel een r2w actie.
Door Mafketels hadden jullie een veel betere positie tov Method, zeker door de NAP die met Illy staat kon dat wel gepermiteerd worden. Ook viel er met de recruit van dorp front voor Path weg, is dus een mes dat aan 2 kanten snijdt. Door de recruits van Cham en Tranquillo hebben jullie wel degelijk veel safe gewonnen hoor.
Of we de overige 11mil zomaar kunnen binnenharken moet nog maar blijken.

Dat tranquillo kwam stond al veel langer bekend.
Daardoor is S. echt niet kapot gerecruit.
het vergelijk met AD. die worden kapot gerecruit

en dan hebben we het ook over meerdere spelers uit een top4 stam ipv 1 speler uit een kleine rimstam
Dat de recruit allanger vaststond maakt het niet aannemelijker hé. Als Ad. nooit de NAW spelers erbij hadden genomen, die toch meer een blok aan hun been dan een positieve toevoeging bleken te zijn, had je Ad. dan ook als een kleine rimstam gedefinieerd?
 

DeletedUser79704

Guest
hoezo een betere positie tov method? het is niet mogelijk om daar druk te zetten of een massa te gooien, zou ook niet logisch zijn dus moet mafketel maar volhouden tot de rest aansluiting kan maken. het ene front van een speler werd verkleind en we kregen er een veel groter front voor terug. die nap heb ik ook wel een mening over maar dat is een andere discussie.
cham en tranquillo bekijk ik ook niet als onnodige recruits, ik had het eerder over ex-f5. je gaf in je vorige posts gewoon aan dat de stam gedragen werd door die 3 leden, pak je die weg dan valt het als een kaarthuisje in elkaar, niet? dat leid ik af uit jouw woorden
 
Reactiescore
1.075
mafketel etc waren idd onnodige recruits, maar was het daarom r2w? neen, we hebben niets van safe gewonnen met die accounts, enkel extra front terwijl we toen nog amper rimcontrole hadden en ook gewoon aanvallen van zowel pasja als hrlk binnenkregen. jullie hebben ook uit F5 en method gerecruit toch, hoezo word het ons kwalijk genomen en jullie niet? dat die recruits voor jullie logisch en nodig waren kan ik snappen, maar neemt niet weg dat AD gewoon dood gerecruit is en jullie nu de resterende 11mil ook gaan kunnen binnenharken, dan dat maakt het voor mij wel een r2w actie.


@King in the north ben jij niet eagle bearer ? hoe ga je kritiek hebben op iets waar jijzelf mee instemde?

Tis geen kritiek hoor, maar ik zie ook niet in waarom je erover zou gaan liegen.
Het is ook niet zo'n schande om een deel van je rim te recruiten gezien iedere stam ondertussen de rim in handen wilt krijgen als eerste.
 

DeletedUser79704

Guest
Tis geen kritiek hoor, maar ik zie ook niet in waarom je erover zou gaan liegen.
Het is ook niet zo'n schande om een deel van je rim te recruiten gezien iedere stam ondertussen de rim in handen wilt krijgen als eerste.
word ook niet over gelogen toch? of toch niet door mij.
 
Reactiescore
2.477
hoezo een betere positie tov method? het is niet mogelijk om daar druk te zetten of een massa te gooien, zou ook niet logisch zijn dus moet mafketel maar volhouden tot de rest aansluiting kan maken. het ene front van een speler werd verkleind en we kregen er een veel groter front voor terug. die nap heb ik ook wel een mening over maar dat is een andere discussie.
cham en tranquillo bekijk ik ook niet als onnodige recruits, ik had het eerder over ex-f5. je gaf in je vorige posts gewoon aan dat de stam gedragen werd door die 3 leden, pak je die weg dan valt het als een kaarthuisje in elkaar, niet? dat leid ik af uit jouw woorden

Hun phalanxen zijn verneukt door die recruit + gewoon een kwalitatief sterk account dat van ze wegvalt.
Hoezo zijn die 2 niet onnodig? Dan zijn die van Ad. dat ook zéker niet
 
Reactiescore
37
Gelogen is wss een groot woord, maar het word wel ten stelligste ontkent :p
Eagle recruiten tot MB is nog steeds geen volwaardige recruit voor planet. Daarbij is GK grotendeels geïnternd omdat ze gestopt zijn vanwege een continue aan aanvallen op hen. Dat ze er dan de brui aan geven en de dorpen afgeven wilt niet zeggen dat we er niet voor gevochten hebben. Waarom justy een intern werd blijft mij een raadsel want die pakte dorpen af van je xD
 
Reactiescore
1.380
Eagle recruiten tot MB is nog steeds geen volwaardige recruit voor planet. Daarbij is GK grotendeels geïnternd omdat ze gestopt zijn vanwege een continue aan aanvallen op hen. Dat ze er dan de brui aan geven en de dorpen afgeven wilt niet zeggen dat we er niet voor gevochten hebben. Waarom justy een intern werd blijft mij een raadsel want die pakte dorpen af van je xD

Misschien recruiten ze jou nog wel haha
 

Deleted User - 487957162

Guest
TW wordt wel saai zo. 2 stammen recruiten zich dood, alle accounts internen zich groot. 1 vd 2 gaat op delete en klaar.
 

Deleted User - 487966259

Guest
Maak jij je maar klaar voor als die NAP er binnenkort afgaat x
 
Reactiescore
92
@Goth Angel hier mijn mening even ;)
Je trekt de wereld niet uit evenwicht met punten en dorpen als je zo bekijkt.
Je moet er wel 5 milj van twd bij tellen dan kom je 3 milj voor. Dus jullie stonden gewoon gelijk.
Niet iedereen van twd zal joinen bij jullie maar er zullen er zeker joinen en dat zijn geen mbs meer van 1.4 milj.

Maar eigenlijk zie ik dat nog door de vingers de punten. Het feit is waardoor je de wereld uit elkaar trekt is dat dit een ad tegen fix was planet tegen method en later zouden we dan planet vs fix zien.
Door dat jullie door deze recruits ad al half gebroken hebben en zoals je zelft zegt kostbare tijd voor jullie wint.
Maak je er zo gezegd een 1 vs 1 vs 1 van maar hier klopt niks van.
Het is duidelijk dat dit een 2 vs 1 is.
Method knalt nu al 3 massa op rij op planet. Logisch want ze grenzen niet aan fix.
Een deel wel aan twd maar hun basis en hun lijnen moeten ze eerst door planet. Fix heeft ad niet meer te vrezen en kan waarschijnlijk vol focus gaan op planet. Ook al zijn er geen afspraken tussen method en fix het komt er wel op neer dat deze 2 stammen op planet gaan.

Dus ben benieuwd wat je hier van zegt ? Maar je krijgt dus een 2vs 1 in plaats van 1vs1 vs 1 vs 1 . Wat eigenlijk af tegen fix was en dan method tegen planet en de winnaars daarvan tegen elkaar gingen strijden dat was duidelijk.
Dus jullie trekken wereldbeeld hellemaal uitelkaar.
Nu krijg je 30milj tege 42milj das al stevig verschil.
 

Deleted User - 487971803

Guest
@Goth Angel hier mijn mening even ;)
Je trekt de wereld niet uit evenwicht met punten en dorpen als je zo bekijkt.
Je moet er wel 5 milj van twd bij tellen dan kom je 3 milj voor. Dus jullie stonden gewoon gelijk.
Niet iedereen van twd zal joinen bij jullie maar er zullen er zeker joinen en dat zijn geen mbs meer van 1.4 milj.

Maar eigenlijk zie ik dat nog door de vingers de punten. Het feit is waardoor je de wereld uit elkaar trekt is dat dit een ad tegen fix was planet tegen method en later zouden we dan planet vs fix zien.
Door dat jullie door deze recruits ad al half gebroken hebben en zoals je zelft zegt kostbare tijd voor jullie wint.
Maak je er zo gezegd een 1 vs 1 vs 1 van maar hier klopt niks van.
Het is duidelijk dat dit een 2 vs 1 is.
Method knalt nu al 3 massa op rij op planet. Logisch want ze grenzen niet aan fix.
Een deel wel aan twd maar hun basis en hun lijnen moeten ze eerst door planet. Fix heeft ad niet meer te vrezen en kan waarschijnlijk vol focus gaan op planet. Ook al zijn er geen afspraken tussen method en fix het komt er wel op neer dat deze 2 stammen op planet gaan.

Dus ben benieuwd wat je hier van zegt ? Maar je krijgt dus een 2vs 1 in plaats van 1vs1 vs 1 vs 1 . Wat eigenlijk af tegen fix was en dan method tegen planet en de winnaars daarvan tegen elkaar gingen strijden dat was duidelijk.
Dus jullie trekken wereldbeeld hellemaal uitelkaar.
Nu krijg je 30milj tege 42milj das al stevig verschil.
Fijne mening man. Kort verhaal, doen we verder weinig mee.
Planets bg stammen little en S. ,die bij elkaar zo een 7m zijn, bestaan opeens nietmeer ofzo?

Echt een waardeloos argument van planet om TWD nu erbij te betrekken.

Eerst was planet van 'bring it on, wij zijn klaar voor de endgame en kunnen iedereen aan' en nu een beetje komen huilen.
 
Bovenaan