Spotprenten

Reactiescore
37
Benieuwd hoe anderen hierop gaan reageren...

Moet wel zeggen die jah lion heeft het wel echt niet getroffen deze wereld xD
 
Reactiescore
201
jump je naar de rim, ben je eindelijk blij dat je van die fixstabbers verlost bent, beslis je om te gaan turtlen in functie van de stam (zodat TDM en Speeder geen dubbel front krijgen... wordt je vervolgens in de anus genomen door die twee bovengenoemde... vind het maar een trieste zaak van fix dat ze alweer de makkelijke weg kiezen.

Was eerder deze week een countermassa gepland op fix, mijn clears en fakes waren nog maar net vertrokken voor een lange tocht van 100u+, komen we er doodleuk achter dat ze met Chumway in gesprek zijn voor een toetreding. massa rip omdat kans op lekken reëel was.

deze wereld wordt de eene na de andere dag meer en meer verziekt doordat spelers geen ruggengraat hebben, en maar voor de easy win willen gaan. SCHAAM JULLIE DIEP
 
Reactiescore
2.477
Ad word van heel sterke stam naar een hapje nu omdat je de beste spelers , waar de stam deels op draaide weg recruit.
Niks van die 1vs 1 vs1 vs 1 want ad was daar wel waardig voor.

Je zegt het goed, de stam draaide op basis van deze spelers. Bij de massa's die we gooiden stonden de accounts die onder vuur lagen 24/7 onder vv door wie je opnoemt. Ik snap best dat ze dit helemaal beu waren. Is Ad. dan een partij die kon meespelen voor WW, als er maar 4 spelers zijn die deffte? Neen, zeker niet. We konden best nog 2 massa's gooien en Ad. breken maar dat zou ons teveel (kostbare) tijd kosten. Waar Planet hun rim safer was, gezien de BG met S. en de recruits van chameleon en tranquillo. Er moest langs onze kant gewoon worden op ingespeeld, actie --> reactie. Het kleinste kind kan zien dat er naast Panda nog zeker 2 accs moesten worden gerecruit om de phalanx te sluiten, wat ook een grote rol heeft gespeeld. Liever alles nu goed neerleggen dan dat het een zieke pain in the ass kan worden. Vind het best lachwekkend dat Planet ons met de vinger komt wijzen op het vlak van r2w, iets met een pot en een ketel.

jump je naar de rim, ben je eindelijk blij dat je van die fixstabbers verlost bent, beslis je om te gaan turtlen in functie van de stam (zodat TDM en Speeder geen dubbel front krijgen... wordt je vervolgens in de anus genomen door die twee bovengenoemde... vind het maar een trieste zaak van fix dat ze alweer de makkelijke weg kiezen.

Was eerder deze week een countermassa gepland op fix, mijn clears en fakes waren nog maar net vertrokken voor een lange tocht van 100u+, komen we er doodleuk achter dat ze met Chumway in gesprek zijn voor een toetreding. massa rip omdat kans op lekken reëel was.

deze wereld wordt de eene na de andere dag meer en meer verziekt doordat spelers geen ruggengraat hebben, en maar voor de easy win willen gaan. SCHAAM JULLIE DIEP
Hier ga ik niet eens op reageren. :redface:
 
Reactiescore
201
tjongejonge toch, overdrijver als een speler op vakantie is, en toch de tijd neemt om welliswaar wat inactief te deffen mag je daar best wat respect voor hebben. wat er op unknown gebeurd is is wel diep triest ja... vanuit dat acc 0,1 communicatie over de massa op hen, geen aanvraag voor def, niks nada noppes. VV geven en rennen.

je argumenten over dat fix hun rim niet in de pocket hadden en jullie daarom moesten anticiperen? breek me de mand daar niet van open jonge, ik zat in fix en had een rimplan op de tafel gelegd maar werd door amateurisme van toenmalige leiding weg gelachen. dat jullie nu je hele rim dan maar gaan rekruteren is jullie hele plan... niks nada noppes presteren jullie met fix, die stam is een groot lachertje en kan alleen maar overleven door het rekruteren van spelers. ga maar eens na hoeveel spelers er nog van dag 1 actief spelen in fix, nog niet eens de helft ;)
 
Bovenaan