Spotprenten

Reactiescore
300
Fijne mening man. Kort verhaal, doen we verder weinig mee.
Planets bg stammen little en S. ,die bij elkaar zo een 7m zijn, bestaan opeens nietmeer ofzo?

Echt een waardeloos argument van planet om TWD nu erbij te betrekken.

Eerst was planet van 'bring it on, wij zijn klaar voor de endgame en kunnen iedereen aan' en nu een beetje komen huilen.

Met solid is een keer een gezamenlijke aanval gedaan op methode. En daar is nu een nap mee door de overstap van porfador. Dit zal ik geen bg willen noemen.

Maarja: "" Fijne mening man. Kort verhaal, doen we verder weinig mee""
 
Reactiescore
92
Fijne mening man. Kort verhaal, doen we verder weinig mee.
Planets bg stammen little en S. ,die bij elkaar zo een 7m zijn, bestaan opeens nietmeer ofzo?

Echt een waardeloos argument van planet om TWD nu erbij te betrekken.

Eerst was planet van 'bring it on, wij zijn klaar voor de endgame en kunnen iedereen aan' en nu een beetje komen huilen.

Je hebt toch mooi geen antwoord op dat dit een 2vs 1 word en dat is het ook , je kan daar niet rond praten want het is zo.
Gaan jullie twd edelen ik dacht het niet ;)
Jullie hebben nap tot end game en is soort van zuster stam waar de leden belofte hebben tot join zeker naar wereldwinst toe ;)
Probeer het niet te ontkennen of ik haal de screens gewoon.
Littel zit er trouwens al in gerekend.
De spelers in twd zijn dubbel zo groot als in littel je gaat niet zeggen dat dat mb s zijn.

Je mag er van mij s bij rekenen maar buiten een nap nu is er verder niks.
Dan nog heb je 3 groter stammen en hebben fix en method niks van front.
Je had 4 stammen maar jullie hebben die net dood gemaakt.
 
Reactiescore
92
Gaat dit echt gebeuren ? Zou mooi zijn

Gaat gebeuren ja omdat er anders geen wereldafspraken komen.
Dat method en fix dit willen is net niet toevallig daar krijg je grootste bewijs van je 2vs1 nu.
Ook al gaan ze niet gecoördineerd samen werken als dorp in noorden aanval krijgt en 2 dagen later in zuiden word dat account een dikke sandwich.
Nergens kan met def geschoven worden.
Maar ja dat willen jullie natuurlijk 2vs 1 ;)

Na 3 massa s van method waar ze geen enkel dorp nemen willen ze natuurlijk meer kans maken.
 

Deleted User - 487971803

Guest
Je hebt toch mooi geen antwoord op dat dit een 2vs 1 word en dat is het ook , je kan daar niet rond praten want het is zo.
Gaan jullie twd edelen ik dacht het niet ;)
Jullie hebben nap tot end game en is soort van zuster stam waar de leden belofte hebben tot join zeker naar wereldwinst toe ;)
Probeer het niet te ontkennen of ik haal de screens gewoon.
Littel zit er trouwens al in gerekend.
De spelers in twd zijn dubbel zo groot als in littel je gaat niet zeggen dat dat mb s zijn.

Je mag er van mij s bij rekenen maar buiten een nap nu is er verder niks.
Dan nog heb je 3 groter stammen en hebben fix en method niks van front.
Je had 4 stammen maar jullie hebben die net dood gemaakt.
Snap niet waar je vandaan haalt dat dit een 2v1 wordt/is? Fix heeft geen banden met method. Ook heeft twd zover ik weet geen banden met method? Het is eenmaal zo dat planet een enorm grote mond heeft gehad op het AF en dat werkt nu in jullie nadeel ;)

De vier stammen waren ook meer schijn en dat weet jij en dat weet ik.
Ad. Werd voor de (foute) recruits nooit meegenomen als potentiele stam voor de wereldwinst. Na de recruits werd ad. gedragen door een handvol spelers en stelde daardoor minder voor dan zij op de voorgrond waren. NAW was gewoon kapot gespeeld door fix en ad. heeft met deze gedoemde stam nog geprobeerd er wat van te maken. Echter was dit een grote fout.

Je zegt nu dat planet niet meer dan een nap heeft met S. en dat dit niet meegerekent kan worden?
Maar ik durf te wedden dat als fix een nap heeft met method, dat we dan dit wel gaan meerekenen?

Jullie besluiten zelf met accounts van de stammen little en S. op welke manier dan ook samen te werken. Fix maakt andere wellicht slimmere keuzes om samen te werken met bepaalde accounts.

Daarnaast had je ook eerst 10 grotere stammen? Heeft planet die dan ook dood gerecruit? Zo kunnen we gaan blijven wijzen.
 
Reactiescore
68
Jongens ik denk dat Expo de wereldwinst gewoon pakt, geen twijfel over mogelijk :rolleyes::p
 
Reactiescore
2.477
@Goth Angel hier mijn mening even ;)
Je trekt de wereld niet uit evenwicht met punten en dorpen als je zo bekijkt.
Je moet er wel 5 milj van twd bij tellen dan kom je 3 milj voor. Dus jullie stonden gewoon gelijk.

Dat is natuurlijk wel héél kortzichtig van je. Vergeet de stammen Little. & S. vooral niet wat een mooie 7miljoen kwantiteit met zich meebracht, nu nog steeds hard in het voordeel dus. Daarbovenop ook nog eens de recruit van Snake007 uit Method die is doorgevoerd, best hypocriet. De vinger wordt gewezen naar ons op vlak van r2w en dan er zelf nogmaals en in erge mate naar vegrijpen.. Jammer, erg jammer.

@Goth Angel hier mijn mening even ;)
Het feit is waardoor je de wereld uit elkaar trekt is dat dit een ad tegen fix was planet tegen method en later zouden we dan planet vs fix zien.
Door dat jullie door deze recruits ad al half gebroken hebben en zoals je zelft zegt kostbare tijd voor jullie wint.
Maak je er zo gezegd een 1 vs 1 vs 1 van maar hier klopt niks van.
Het is duidelijk dat dit een 2 vs 1 is.
Method knalt nu al 3 massa op rij op planet. Logisch want ze grenzen niet aan fix.
Een deel wel aan twd maar hun basis en hun lijnen moeten ze eerst door planet. Fix heeft ad niet meer te vrezen en kan waarschijnlijk vol focus gaan op planet. Ook al zijn er geen afspraken tussen method en fix het komt er wel op neer dat deze 2 stammen op planet gaan.

Dus ben benieuwd wat je hier van zegt ? Maar je krijgt dus een 2vs 1 in plaats van 1vs1 vs 1 vs 1 . Wat eigenlijk af tegen fix was en dan method tegen planet en de winnaars daarvan tegen elkaar gingen strijden dat was duidelijk.
Dus jullie trekken wereldbeeld hellemaal uitelkaar.
Nu krijg je 30milj tege 42milj das al stevig verschil.

Duidelijk een 2v1? Laat me niet lachen man. F!x heeft gewoon nog een 10miljoen punten stam in zijn rug liggen, die geraakt niet zomaar eventjes weggespeeld. De pijlen kunnen dus nog niet zomaar op Planet gericht worden. Eerst waren het uitspraken als deze;
Dat mindere mate vergis je je dus in, maar zoals zeg zijn wij klaar voor mid/endgame nu. Ga meemaken hoe vijanden zich gaan groeperen waar ze al flink mee bezig zijn. Als je alle in en outs wil weten kan je me altijd PM doen.

Als Fix een kans wil hebben om te hergroeperen om mooie strijd te maken zal Planet zelfs dat waarschijnlijk laten plaats vinden. Wij willen die epische strijd hebben en wachten er geduldig op.
Nu is de kar toch aardig hard gedraaid? Zelfs moeten gaan recruiten bij Method uit angst(?)

Met solid is een keer een gezamenlijke aanval gedaan op methode. En daar is nu een nap mee door de overstap van porfador. Dit zal ik geen bg willen noemen.

Maarja: "" Fijne mening man. Kort verhaal, doen we verder weinig mee""

Met TWD is er ook éénmalig een gezamelijne aanval gedaan, die was richting Heer Skils, het account dat f!x stabte. Als jullie S. niet meerekenen dan hoeft TWD ook zeker niet meegeteld te worden

Gaat gebeuren ja omdat er anders geen wereldafspraken komen.
Dat method en fix dit willen is net niet toevallig daar krijg je grootste bewijs van je 2vs1 nu.
Ook al gaan ze niet gecoördineerd samen werken als dorp in noorden aanval krijgt en 2 dagen later in zuiden word dat account een dikke sandwich.
Nergens kan met def geschoven worden.
Maar ja dat willen jullie natuurlijk 2vs 1 ;)

Na 3 massa s van method waar ze geen enkel dorp nemen willen ze natuurlijk meer kans maken.

De 3 leidingen vd topstammen hebben hier al eerder voor rond de tafel gezeten hoor. Dit speelt dus wel al langer en heeft niets met een 2v1 of iets dergelijke te maken. Jullie leiding wilt hem er zelf ook persoonlijk af hé. haha.
 
Reactiescore
1.380
Fix flop.

Hebben jullie überhaupt al eens een succesvolle massa gedaan?
Ik zie voornamelijk recruit en intern noobs haha
 

DeletedUser79704

Guest
de recruit van snake was imo totaal overbodig en heb dan ook besloten om mn handen ervan af te trekken, je kan recruiten om een front te versterken wat logisch is maar in dit geval was het gewoon om een overmacht te behouden. ik vind het oprecht jammer van planet
 
Reactiescore
92
Met TWD is er ook éénmalig een gezamelijne aanval gedaan, die was richting Heer Skils, het account dat f!x stabte. Als jullie S. niet meerekenen dan hoeft TWD ook zeker niet meegeteld te worden

Dit klopt niet , jullie hebben twd express de lijn naar naw gegeven en daar hebben ze jullie ook tegen geholpen.
Dorpenruilen , stats en pm s zeggen genoeg.
Ofwel word er van alles achter jullie rug geregeld maar er is aan paar leden van twd toch wat beloofd.
Dat is zeker hun niet weg spelen ;)
 

Deleted User - 487971803

Guest
Fix flop.

Hebben jullie überhaupt al eens een succesvolle massa gedaan?
Ik zie voornamelijk recruit en intern noobs haha
Naamloos.png
Zei je wat noob? Enkel de eerste 4 pagina's zijn al 90% aan interns. ;)

Dit klopt niet , jullie hebben twd express de lijn naar naw gegeven en daar hebben ze jullie ook tegen geholpen.
Dorpenruilen , stats en pm s zeggen genoeg.
Ofwel word er van alles achter jullie rug geregeld maar er is aan paar leden van twd toch wat beloofd.
Dat is zeker hun niet weg spelen ;)
TWD express een lijn gegeven? Ons geholpen? Dan weet jij meer dan ik.

Er zijn tussen buren onderling afgesproken wie waar edelt, verder hebben wij hen de ruimte gegeven en nergens heen geduwd.
En TWD heeft enkel op heer skils (toen die in naw zat) geholpen meer niet?
Snap ook niet echt waar je nu op uit bent?

Je kraamt echt onzin uit.
 
Reactiescore
1.380
Zei je wat noob? Enkel de eerste 4 pagina's zijn al 90% aan interns. ;)


TWD express een lijn gegeven? Ons geholpen? Dan weet jij meer dan ik.

Er zijn tussen buren onderling afgesproken wie waar edelt, verder hebben wij hen de ruimte gegeven en nergens heen geduwd.
En TWD heeft enkel op heer skils (toen die in naw zat) geholpen meer niet?
Snap ook niet echt waar je nu op uit bent?

Je kraamt echt onzin uit.

Ga eerst eens op onderzoek uit voor je überhaupt reageert.
Wij hebben in het begin gewoon gevochten met Goat en die andere. En term MB snap je dus nog niet? Hun edelen dorpen die wij niet kunnen pakken he.

Ga nu maar weer een nieuwe recruit vinden dat scheelt je weer een flop massa.

btw ik speel niet op W74 ik vermaak me alleen kostelijk hoe jullie bezig zijn. Misschien een Uni gaan uppen dat was toch ook een idee van jullie ;)
 

Deleted User - 487971803

Guest
Ga eerst eens op onderzoek uit voor je überhaupt reageert.
Wij hebben in het begin gewoon gevochten met Goat en die andere. En term MB snap je dus nog niet? Hun edelen dorpen die wij niet kunnen pakken he.

Ga nu maar weer een nieuwe recruit vinden dat scheelt je weer een flop massa.

btw ik speel niet op W74 ik vermaak me alleen kostelijk hoe jullie bezig zijn. Misschien een Uni gaan uppen dat was toch ook een idee van jullie ;)
Tuurlijk, brei er maar een 'zwaar' verhaal aan. Je hebt het inderdaad erg lastig gehad.

Flop massa? Elke massa vanuit fix op naw of ad. levert 100+ dorpen op haha.
Jij leeft echt in je eigen bubbel? Wellicht ben je bekent met de term 'pathologische leugenaar'? Dat zou de ontkenningsfase van je intern skills verklaren.
 
Reactiescore
92
Zei je wat noob? Enkel de eerste 4 pagina's zijn al 90% aan interns. ;)


TWD express een lijn gegeven? Ons geholpen? Dan weet jij meer dan ik.

Er zijn tussen buren onderling afgesproken wie waar edelt, verder hebben wij hen de ruimte gegeven en nergens heen geduwd.
En TWD heeft enkel op heer skils (toen die in naw zat) geholpen meer niet?
Snap ook niet echt waar je nu op uit bent?

Je kraamt echt onzin uit.
Pleas boy ik zat zelf ik die groepschat in het verleden ik weet echt wel wat er is afgesproken met die gasten.
Je kan ontkennen wat je wil maar twd werkt gwn samen met illy , pos en night train.
Zoals toen afgesproken heeft pos nu dorpen van gamertje gekregen om zijn cluster compleet te maken.
Zonder oda steigers heeft hij die dorpen genomen dus stop met liegen man.
Gamertje heeft zijn lijn op naw gekregen om daar te helpen nu van fix.
intern op holocow.
Wat dus pure dorpen ruil was.
Ofwel weet jij niks van hun regeling maar dan loopt er iets fout.
 

Deleted User - 487971803

Guest
Pleas boy ik zat zelf ik die groepschat in het verleden ik weet echt wel wat er is afgesproken met die gasten.
Je kan ontkennen wat je wil maar twd werkt gwn samen met illy , pos en night train.
Zoals toen afgesproken heeft pos nu dorpen van gamertje gekregen om zijn cluster compleet te maken.
Zonder oda steigers heeft hij die dorpen genomen dus stop met liegen man.
Gamertje heeft zijn lijn op naw gekregen om daar te helpen nu van fix.
intern op holocow.
Wat dus pure dorpen ruil was.
Ofwel weet jij niks van hun regeling maar dan loopt er iets fout.
Ontken ik ergens dat er een samenwerking is? Nee.
Maar als we twd meerekenen bij fix, dan kan je little & S. Meerekenen met planet ;)

Echter ik begrijp ik ook je hele punt niet dat gamertje een lijn op naw heeft gekregen? Zij groeien, wij groeien en waarheen wordt onderling afgestemt.

Op heer skils na heeft gamer of een ander twd lit geen aanval verstuurd op naw/ad.
Er is geen hulp geweest uit twd voor de aanvallen op ad./naw de afgelopen maanden.

Ja en er zijn wat dorpen geruilt so what?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Dat is natuurlijk wel héél kortzichtig van je. Vergeet de stammen Little. & S. vooral niet wat een mooie 7miljoen kwantiteit met zich meebracht, nu nog steeds hard in het voordeel dus. Daarbovenop ook nog eens de recruit van Snake007 uit Method die is doorgevoerd, best hypocriet. De vinger wordt gewezen naar ons op vlak van r2w en dan er zelf nogmaals en in erge mate naar vegrijpen.. Jammer, erg jammer.
Voor de 25e(?) keer: Er is geen samenwerking tussen Planet en S.


Duidelijk een 2v1? Laat me niet lachen man. F!x heeft gewoon nog een 10miljoen punten stam in zijn rug liggen, die geraakt niet zomaar eventjes weggespeeld.
Planet heeft Method in de rug dat precies 10milj punten is? Snap niet helemaal waarom dat makkelijker zou zijn dan die 10mil die bij jullie ligt.
 
Reactiescore
106
Anders moeten f!x en planet gewoon nog een laatste keer hun nieuwe leden rekruteren en dan hun 1v1 beginnen... i p v steeds dit hypocriet gedoe
 
Bovenaan