Spotprenten

Reactiescore
21
Jeez als we het over winsten hebben zullen we eddi3murfi3 dan ook meerekenen????
Accepteer gewoon dat er echt kapot slecht deff werk geleverd word op kingzz en haal niet constant alle andere zaken erbij want daar gaat de spotprent helemaal niet over.

Mijn post was ook niet gericht op die spotprent maar op de uitspraken over ons acc ;)

Waar speel jij dan want wil jou wel eens 10k incs zien deffen ;)
 
Reactiescore
1.893
Wat ik begreep is dat ze het acc eerst op barbaar wilden zetten, maar dat 1 co heeft besloten in giorni te gaan spelen en daarom niet op barb ging. Peter en Stef claimden eerst ook dat Koek geen intern was en kwamen daar later op terug. Heeft ook Dymotare's edels geblokt en aangevallen. Lijkt me vrij duidelijk een intern, en toebehorend aan giorni, dus hoezo ze niet meegerekend mogen worden slaat naar mijn idee nergens op.
Dan weet jij meer dan ik. Koek was eerst ook geen intern, want wij hebben hem eerst ook gewoon aangevallen. Pas kort daarna kwam ons ter ore dat hij z’n dorpen wilde afstaan zodat ze niet naar Kordaat gingen.

Ik pak Quaran erbij omdat jij zegt dat kingzzz niet goed deffed maar als hij 10k incs krijgt en 80 dorpjes verliest ofzo vind ik dat niet heel gek? Ik vergelijk het daarom met bijvoorbeeld een stammie van jou die niet eens een echte massa krijgt en zelfs dorpen verliest en volle dorpen niet dodged, Het is dus beetje raar om te beweren dat kignzzz niet goed deffed terwijl dat niet het geval is.

Verder is koek 1 grote grap geweest, want de eigenaar van het acc heeft nog tegen mij gezegd dat hij geen intern wou worden voor giorni en hheeft ons nog zijn dorpen aangeboden, maar omdat wij WEL eeen eerlijke strijd wouden hebben we dat afgewezen en zijn de interners van giorni weer komen jumpen. Dus die tel ik wel mee als winst ;)
Ik zal mezelf maar even citeren anders blijf ik in herhaling vallen: “Ik beweer ook nergens dat Quaran wel of niet goed zou hebben gedeft. Dus snap niet waarom ik die rapportjes moet zien? Jij beweert dat Kingz goed heeft gedeft, ik weerleg dat.“

Wat er nu gebeurd op Kingz mag jij best ‘super goed deffen’ vinden hoor, dan hebben we daar gewoon een andere perceptie van.

Prima, dan tellen wij Eddie ook mee. Dan trok dat hele punt van die Sean dus sowieso op niks haha.
 
Reactiescore
50
Waar blijven de spotprenten?
Kom op ze hoeven niet allemaal zo serieus genomen te worden om zulke discussies te starten hoor...
 
Reactiescore
428
Mijn post was ook niet gericht op die spotprent maar op de uitspraken over ons acc ;)

Waar speel jij dan want wil jou wel eens 10k incs zien deffen ;)

Hoef geen 10k te krijgen om het recht te hebben om deze uitspraak te doen dus ik speel deze wereld gewoon verder zoals ik dat constant al doe.
Daarnaast als je het niet kan hebben dat er uitspraken over jou gedaan worden fire dan back met een meme over wompie als je toch zo trots bent dat je al dagen dorpen van hem pakt.
 
Reactiescore
21
Hoef geen 10k te krijgen om het recht te hebben om deze uitspraak te doen dus ik speel deze wereld gewoon verder zoals ik dat constant al doe.
Daarnaast als je het niet kan hebben dat er uitspraken over jou gedaan worden fire dan back met een meme over wompie als je toch zo trots bent dat je al dagen dorpen van hem pakt.

Hoef geen spotprentje te maken want weet dat iedereen hier dorpen zou verliezen met een massa op deze wereld want het is gewoon niet te doen met de snelheid etc. Vond de uitspraak over ons gewoon niet terecht en daar reageer ik op ;)
 

Deleted User - 487920774

Guest
Heb jij nu juist de spotprent van 1 pagina eerder gestolen? :oops:
 
Reactiescore
21
Daar zeg ik toch niets raars? ik zeg dat de edelsnelheid kut is. Dat Sean daar nu een sneer van maakt naar jullie toe heeft kordaat helemaal niets mee te maken. Zijn ook totaal niet salty en zeggen nog meerdere keren dat het een leuke strijd is en dat giorni goed bezig is.

DUS om dan een uithaal naar ons te doen vind ik onnodig ;)
 
Reactiescore
55
Ik zal mezelf maar even citeren anders blijf ik in herhaling vallen: “Ik beweer ook nergens dat Quaran wel of niet goed zou hebben gedeft. Dus snap niet waarom ik die rapportjes moet zien? Jij beweert dat Kingz goed heeft gedeft, ik weerleg dat.“

Zullen we anders is de definitie van goed en slecht bepalen??

10k inc
Goed is max .... dorpen verlies
Slecht is meer dan ... verlies

Want discuseren met woorden als " goed, slecht, groot, klein ect" is natuurlijk niet handig.
 
Reactiescore
65
Denk niet dat het te markeren is met een formule( aantal dorpen verlies per .. incs? ). Denk wel dat er meer defwerk in had kunnen zitten van king en zijn stam. 10k inc is natuurlijk een hoop, maar ondanks dat had er beter gedeffed kunnen worden
 
Reactiescore
1.893
Zullen we anders is de definitie van goed en slecht bepalen??

10k inc
Goed is max .... dorpen verlies
Slecht is meer dan ... verlies

Want discuseren met woorden als " goed, slecht, groot, klein ect" is natuurlijk niet handig.
De enige die hier specifieke en concrete uitspraken heeft gedaan over goed of slecht deffen is Kordaat. Dus je zou hem moeten vragen om je bovenstaande hypothesen te definiëren.
 
Reactiescore
428
Zullen we anders is de definitie van goed en slecht bepalen??

10k inc
Goed is max .... dorpen verlies
Slecht is meer dan ... verlies

Want discuseren met woorden als " goed, slecht, groot, klein ect" is natuurlijk niet handig.

Ligt er ook aan hoeveel fakes het zijn.
Maar stel ik zou 10k incs krijgen en verlies onder de 20 dorpen ben ik blij.
Maar dat is gewoon niet een realistisch doel aangezien je gewoon elke dag een edel spam van 500 edels kan doen op deze wereld mocht je daar de edels voor hebben.
 
Reactiescore
1.075
Ik pak Quaran erbij omdat jij zegt dat kingzzz niet goed deffed maar als hij 10k incs krijgt en 80 dorpjes verliest ofzo vind ik dat niet heel gek? Ik vergelijk het daarom met bijvoorbeeld een stammie van jou die niet eens een echte massa krijgt en zelfs dorpen verliest en volle dorpen niet dodged, Het is dus beetje raar om te beweren dat kignzzz niet goed deffed terwijl dat niet het geval is.

Verder is koek 1 grote grap geweest, want de eigenaar van het acc heeft nog tegen mij gezegd dat hij geen intern wou worden voor giorni en hheeft ons nog zijn dorpen aangeboden, maar omdat wij WEL eeen eerlijke strijd wouden hebben we dat afgewezen en zijn de interners van giorni weer komen jumpen. Dus die tel ik wel mee als winst ;)

80% van de dorpen waar echte clears op liepen zijn ongeveer binnengeharkt bij kingz.alle stacks werden gewoon weggebashed en zijn ondertussen nieuwe onderweg.

Wss is Paul gestopt en deffed kingz daarom zo slecht!
 
Reactiescore
1.075
Hoef geen spotprentje te maken want weet dat iedereen hier dorpen zou verliezen met een massa op deze wereld want het is gewoon niet te doen met de snelheid etc. Vond de uitspraak over ons gewoon niet terecht en daar reageer ik op ;)

Ik ben 0 kwijt, al moet gezegd worden dat dit kleinschaliger was ofc. Stay zou kingz ook gewoon beter kunnen behouden als recap edels net achter t front niet weggebashed worden. Er is niks gedodged, er word wel gesniped en hier en daar een recap.
Tip aan stay: 8 lijnen achter t front hoort geen stack te staan, gebruik deze voor tussen te stacken, zodat je niet afhankelijk word van spelers van buitenaf zoals drkhunter ;)
 
Reactiescore
21
Ik ben 0 kwijt, al moet gezegd worden dat dit kleinschaliger was ofc. Stay zou kingz ook gewoon beter kunnen behouden als recap edels net achter t front niet weggebashed worden. Er is niks gedodged, er word wel gesniped en hier en daar een recap.
Tip aan stay: 8 lijnen achter t front hoort geen stack te staan, gebruik deze voor tussen te stacken, zodat je niet afhankelijk word van spelers van buitenaf zoals drkhunter ;)
Op een klein foutje na doen ze het best goed, ik weet niet welk acc jij speelt dus moeilijk te bepalen of jij al dorpen verloren bent of niet.

Verder is het beetje hypocriet om ons tips te geven over niet 8 lijnen stacken terwijl wompie 10 lijnen verder nogsteeds stacked staat. LOL
 
Bovenaan