Spotprenten

Deleted User - 487920774

Guest
Hier komt nog wel een statement over van de kant van dekingzzz, maar ik vermoed dat de fronters zelf ook wel iets doorhebben :)
 
Reactiescore
1.094
"MaKEn GeEn WiNSteN oP HuN fROnt." Kordaat voor die uitspraak -50 ofzo, maar oké. :biggrin:

staat +26 voor giorni tegen kordaat, als je giorni intern dhr koek erbij rekent zelfs maar +18
Dus dat valt toch wel mee?
 
Reactiescore
1.893
staat +26 voor giorni tegen kordaat, als je giorni intern dhr koek erbij rekent zelfs maar +18
Dus dat valt toch wel mee?
Heb niet exact naar de dorpen gekeken en ging meer over de afgelopen dagen, waarbij Kordaat op 5.01 mio begon en nu op 4.54 mio staat.
 
Reactiescore
21
Waar kordaat ook al 5 dagen 2k incs kreeg en daarvoor in 2 dagen al +25 dorpen had gepakt met 300-400 incs?

Snap niet waar de uithaal vandaan komt maar denk dat je beter naar WOMPIE kan kijken ipv naar ons ;)
 
Reactiescore
1.893
Waar kordaat ook al 5 dagen 2k incs kreeg en daarvoor in 2 dagen al +25 dorpen had gepakt met 300-400 incs?

Snap niet waar de uithaal vandaan komt maar denk dat je beter naar WOMPIE kan kijken ipv naar ons ;)
Deze ‘uithaal’ (zo hoef je het overigens niet op te vatten) is naar aanleiding van de woorden van je stamgenoot dat Giorni geen winsten pakt. Blijkbaar dus wel. Daarvoor hoef ik ook helemaal niet naar Wompie te kijken, die heeft daar namelijk weinig mee te maken.
 
Reactiescore
21
nja jullie hebben vgm max 30 dorpen winst op ons front na 5 dagen massa? wij hebben in 2 dagen bijna het dubbele winst gepakt op wompie dus dat jullie niet echt flink winst pakken klopt toch ook ?
 
Reactiescore
1.893
nja jullie hebben vgm max 30 dorpen winst op ons front na 5 dagen massa? wij hebben in 2 dagen bijna het dubbele winst gepakt op wompie dus dat jullie niet echt flink winst pakken klopt toch ook ?
Leg mij dan eens uit hoe wij in die 5 dagen ‘massa’ (met 95% fakes) max 30 dorpen hebben gepakt en je toch bijna 500k slinkt in punten?

Nogmaals, de winsten die Stay pakt zijn totaal niet relevant voor het punt. Wij beweren namelijk nergens dat Stay geen winsten boekt. Jullie hebben een mooi offensief opgezet en het heeft z’n vruchten afgeworpen, dus credits daarvoor. Ik haak enkel in op de woorden van ene Sean, wat dus niet klopt.

Het scheelt dat KINGZZZ het grootste front heeft van de wereld vgm en nogsteeds na 10k incs het super goed deffed ;)
Supergoed deft haha. Denk dat je de rapportjes maar even moet opvragen voor je dat zegt. Daarnaast, in 2 uurtjes tijd hoeveel kwijt? 80+ dorpen?
 
Reactiescore
21
Als je de rapportjes van quarantastics wilt die anders zonder echte massa volle dorpen niet dodged is ook wel leuk?

Verder zijn er max 30 dorpen WINST gepakt aangezien wij 2 dagen voor de massa een dorpje of 20-30 van jullie hadden gepakt (voornamelijk koek en smash) dus dan zijn we 500k verloren nadat we een mooie 200-300k winst gepakt hadden ;)
 
Reactiescore
1.893
Als je de rapportjes van quarantastics wilt die anders zonder echte massa volle dorpen niet dodged is ook wel leuk?

Verder zijn er max 30 dorpen WINST gepakt aangezien wij 2 dagen voor de massa een dorpje of 20-30 van jullie hadden gepakt (voornamelijk koek en smash) dus dan zijn we 500k verloren nadat we een mooie 200-300k winst gepakt hadden ;)
Hoezo betrek jij steeds zaken erbij. Ik beweer ook nergens dat Quaran wel of niet goed zou hebben gedeft. Dus snap niet waarom ik die rapportjes moet zien? Jij beweert dat Kingz goed heeft gedeft, ik weerleg dat. Waarom je dan Quran erbij betrekt, waar ik niks over heb gezegd en die er ook niks mee te maken heeft, is mij een raadsel.

Koek mag je trouwens achterwege laten. Enige reden dat die intern werd is omdat hij niet wilde dat z’n dorpen naar jou gingen. Hier is verder niks mee besproken namelijk. Bij deze dan ook bedankt voor de onderbouwing van mijn punt dat Giorni dus wel winsten boekt.
 
Reactiescore
1.094
Kortom: -50 voor kordaat is overdreven
 
Reactiescore
1.585
Statement zal nog wel komen Indd want die winsten die je nu maakt komen niet omdat de massa zo goed in elkaar stak hoor ;) wel geinig dat er ondertussen alsnog gwn dorpen worden verloren dus giga veel schiet je er ook niet mee op :p
 
Reactiescore
1.094
Enige reden dat die intern werd is omdat hij niet wilde dat z’n dorpen naar jou gingen. Hier is verder niks mee besproken namelijk. Bij deze dan ook bedankt voor de onderbouwing van mijn punt dat Giorni dus wel winsten boekt.


Wat ik begreep is dat ze het acc eerst op barbaar wilden zetten, maar dat 1 co heeft besloten in giorni te gaan spelen en daarom niet op barb ging. Peter en Stef claimden eerst ook dat Koek geen intern was en kwamen daar later op terug. Heeft ook Dymotare's edels geblokt en aangevallen. Lijkt me vrij duidelijk een intern, en toebehorend aan giorni, dus hoezo ze niet meegerekend mogen worden slaat naar mijn idee nergens op.
 
Reactiescore
21
Hoezo betrek jij steeds zaken erbij. Ik beweer ook nergens dat Quaran wel of niet goed zou hebben gedeft. Dus snap niet waarom ik die rapportjes moet zien? Jij beweert dat Kingz goed heeft gedeft, ik weerleg dat. Waarom je dan Quran erbij betrekt, waar ik niks over heb gezegd en die er ook niks mee te maken heeft, is mij een raadsel.

Koek mag je trouwens achterwege laten. Enige reden dat die intern werd is omdat hij niet wilde dat z’n dorpen naar jou gingen. Hier is verder niks mee besproken namelijk. Bij deze dan ook bedankt voor de onderbouwing van mijn punt dat Giorni dus wel winsten boekt.

Ik pak Quaran erbij omdat jij zegt dat kingzzz niet goed deffed maar als hij 10k incs krijgt en 80 dorpjes verliest ofzo vind ik dat niet heel gek? Ik vergelijk het daarom met bijvoorbeeld een stammie van jou die niet eens een echte massa krijgt en zelfs dorpen verliest en volle dorpen niet dodged, Het is dus beetje raar om te beweren dat kignzzz niet goed deffed terwijl dat niet het geval is.

Verder is koek 1 grote grap geweest, want de eigenaar van het acc heeft nog tegen mij gezegd dat hij geen intern wou worden voor giorni en hheeft ons nog zijn dorpen aangeboden, maar omdat wij WEL eeen eerlijke strijd wouden hebben we dat afgewezen en zijn de interners van giorni weer komen jumpen. Dus die tel ik wel mee als winst ;)
 
Reactiescore
428
Jeez als we het over winsten hebben zullen we eddi3murfi3 dan ook meerekenen????
Accepteer gewoon dat er echt kapot slecht deff werk geleverd word op kingzz en haal niet constant alle andere zaken erbij want daar gaat de spotprent helemaal niet over.
 
Bovenaan