Spotprenten

Reactiescore
1.075
7mf0k10eajux8.png
 
Reactiescore
151
Nee jongens toe nou. Hij is duidelijk niet weggespeeld. Hij 'postte niet serieus'.

Oops ik bedoelde 'speelde'. Denk dat m'n excuusgenerator een bug heeft.
 
Reactiescore
93
Jullie kunnen wel allemaal mooi praten maar na 1800 aanvallen nog maar 11 dorpjes kwijt. Terwijl meer dan de helft al zou gaan runnen op deze wereld ^^ Laten we maar niet over die giorni leden praten :)
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487954235

Guest
Jullie kunnen wel allemaal mooi praten maar na 1800 aanvallen nog maar 11 dorpjes kwijt. Terwijl meer dan de helft al zou gaan runnen op deze wereld ^^ Laten we maar niet over die giorni leden praten :)
joepie
 
Reactiescore
1.283
@jentele wat heb jij uitgespookt dat vrijwel de gehele community tegen jou is?
In pm wisselingen kom je altijd wel chill over, deffen gaat ook redelijk (los van dat het helpt dat je gehele front overvol met deff staat)
Mijn nieuwsgierigheid neemt toe als ik het af en dc zo lees :p
 
Reactiescore
951
het komt erop neer dat hij iedereen beschuldigt van vanalles en nog wat en nooit bewijzen heeft
 
Reactiescore
93
het komt erop neer dat hij iedereen beschuldigt van vanalles en nog wat en nooit bewijzen heeft
Wie heb ik dan beschuldigd dat niet waar is. Buiten dat van divine dan, is grappig om hun zo triggered te zien ^^
 
Reactiescore
93
san holo in het begin van de wereld.
Fuseren in het begin vd wereld = boosten in mijn ogen. Daar sta ik nog altijd achter. Dat is nu eenmaal een mening en die kan je niet veranderen.
 
Reactiescore
93
Jullie denken dat xray aan het taggen is?
 
Bovenaan