Spotprenten

Reactiescore
742
Lmao if only you guys knew...
Makkelijk praten hier allemaal :D

Wat kan er zo erg zijn, dat het account stil komt te staan dat ons NIET zou kunnen overkomen? vv regel die maar 6 uur geld? Een speler die de benenwagen neemt? Iemand die bots gebruikt en daarvoor banned raakt? Iemand die niet kan loggen door prive leven, nogmaals iedere stam heeft issues ook stay!
 
Reactiescore
16
Jeez als we het over winsten hebben zullen we eddi3murfi3 dan ook meerekenen????

eddi3murfi3 was meer een last dan een hulp op sommige momenten. Leuk dat er toen 4 defjes naar Kingzz zijn gestuurd om een dorp te behouden wat niet lukte maar dat is echt ook bijna het enige wat eddiesmurf heeft samengedaan met stay. Aanvallen op RSAM deden ze al voor er contact was om reden mij nog steeds vaag. Maar verder no offense naar hem de communicatie was laten we zeggen zeer wispelturig/gebrekkig, was volgens mij ook de reden dat RSAM hem aanviel? Verder ook niks uit voortgekomen, hij had er geen zin in, wij hadden geen zin om zijn acc vol te gooien of te vv'en immers na 6 uur zouden we toch kansloos zijn. Dus maar verder gelaten voor wat het is.
 
Reactiescore
983
Wat kan er zo erg zijn, dat het account stil komt te staan dat ons NIET zou kunnen overkomen? vv regel die maar 6 uur geld? Een speler die de benenwagen neemt? Iemand die bots gebruikt en daarvoor banned raakt? Iemand die niet kan loggen door prive leven, nogmaals iedere stam heeft issues ook stay!

Geen van die allemaal maar dat is niet aan mij om te zeggen :)
Kingz zal binnenkort vast wel met een statement komen. Of niet, kan ook
 
Reactiescore
428
eddi3murfi3 was meer een last dan een hulp op sommige momenten. Leuk dat er toen 4 defjes naar Kingzz zijn gestuurd om een dorp te behouden wat niet lukte maar dat is echt ook bijna het enige wat eddiesmurf heeft samengedaan met stay. Aanvallen op RSAM deden ze al voor er contact was om reden mij nog steeds vaag. Maar verder no offense naar hem de communicatie was laten we zeggen zeer wispelturig/gebrekkig, was volgens mij ook de reden dat RSAM hem aanviel? Verder ook niks uit voortgekomen, hij had er geen zin in, wij hadden geen zin om zijn acc vol te gooien of te vv'en immers na 6 uur zouden we toch kansloos zijn. Dus maar verder gelaten voor wat het is.

Hij is ook alleen een last geworden omdat wij als giorni zijnde de Nap die hij aanbood afwezen anders hadden jullie prima de tijd gehad om hem ready te maken met stacks enzo.
 
Reactiescore
1.075
[QUOTE="Kordaat, post: 6410386, member: 82935"
Verder is het beetje hypocriet om ons tips te geven over niet 8 lijnen stacken terwijl wompie 10 lijnen verder nogsteeds stacked staat. LOL
[/QUOTE]

Bij wompie is de reden compleet anders dan bij kingz hoor, daar stond het op voorhand 8 lijnen dik stacked door de stam, bij wompie zijn die achteraf erbij gekomen.
 

Deleted User - 487920774

Guest
Stay zou kingz ook gewoon beter kunnen behouden als recap edels net achter t front niet weggebashed worden. Er is niks gedodged, er word wel gesniped en hier en daar een recap.

Dit is gewoon lachwekkend als je straks hoort wat er is gebeurt lmfaoo. Dan wordt het wel duidelijk dat jij er niks van af weet en gewoon uit je nek lult hier
 

Deleted User - 487920774

Guest
Misschien omdat we nu nog niet alles willen vrijgeven omdat jullie er dan op kunnen anticiperen? Lijkt me logisch ma bon
 
Reactiescore
1.075
Dit is gewoon lachwekkend als je straks hoort wat er is gebeurt lmfaoo. Dan wordt het wel duidelijk dat jij er niks van af weet en gewoon uit je nek lult hier

Dus dat er gesniped word en gerecapt is uit mn nek lullen , bizar :p
 

Deleted User - 487920774

Guest
Paul is gekidnapt door aliens en hun eisen zijn dat hij z'n botje opgeeft voor hij terug naar de aarde mag, kan dus nog een tijdje duren...

Zo het is er uit!!

IK HAD GEZEGD OM TE WACHTEN TOT VANAVOND
 
Bovenaan