Spotprenten

DeletedUser78710

Guest
Ik dacht dat je minder tijd ging hebben voor TW, je lijkt actiever dan ooit te zijn nu :) .

volledig leegzetten was trouwens niet het enige probleem, als je 50+ ( of hoeveel waren het er ook ) dorpen aan een front internt en er word dan niet goed gestackt is dat een groter probleem lijkt me. Sowieso zoveel dorpen op een paar dagen internen aan een front is nooit gunstig.

Hij heeft goed kunnen oefenen op black kwa internen dus daarom mocht hij nu bij chef
 

DeletedUser81766

Guest
Hij heeft goed kunnen oefenen op black kwa internen dus daarom mocht hij nu bij chef

Grappig, die misplaatste opmerkingen overal. Ik was tegen internen, tegen de grote stam en tegen de lompe start waarin ze stamgenoten naar onze locatie lieten jumpen en ons opsloten.

Zo was ik verantwoordelijk voor vrijwel alle dorpen die niet geinternd waren op black cop. En precies om die redenen ben ik bij Chef beland, omdat mijn profiel goed past bij het account en meer niet. Vanaf start van de wereld deelden wij dezelfde gedachte.

Verder maak je alleen jezelf belachelijk op het AF, de meeste van INNI hebben ODA rangen waar je om kan janken. Daarbij is ook nog een enorme hoeveelheid geboost door de straf die wij respectvol hebben gelaten voor wat het was van Autismal.

Ons krijg je niet klein met woordjes hier hoor, probeer het eerst maar eens in game met een massa. INNITERNERS.
 
Reactiescore
80
Ze vallen ons niet continue aan hé, eerst statistieken even boosten door zo lang over een rimstam te doen. Jullie verdienen het, feit dat jullie er nu nog altijd staan zegt genoeg.

Gelukkig verliezen wij niet aan een rimstam. Iets wat aan jullie zijde wel gebeurt als je de akte mag geloven
 
Reactiescore
300
Grappig, die misplaatste opmerkingen overal. Ik was tegen internen, tegen de grote stam en tegen de lompe start waarin ze stamgenoten naar onze locatie lieten jumpen en ons opsloten.

Zo was ik verantwoordelijk voor vrijwel alle dorpen die niet geinternd waren op black cop. En precies om die redenen ben ik bij Chef beland, omdat mijn profiel goed past bij het account en meer niet. Vanaf start van de wereld deelden wij dezelfde gedachte.

Verder maak je alleen jezelf belachelijk op het AF, de meeste van INNI hebben ODA rangen waar je om kan janken. Daarbij is ook nog een enorme hoeveelheid geboost door de straf die wij respectvol hebben gelaten voor wat het was van Autismal.

Ons krijg je niet klein met woordjes hier hoor, probeer het eerst maar eens in game met een massa. INNITERNERS.


Oda rangen om van te janken?
Zegt de nummer 2 van de wereld met oda rang 11..... lol
 
Reactiescore
967
Gelukkig verliezen wij niet aan een rimstam. Iets wat aan jullie zijde wel gebeurt als je de akte mag geloven

Hoe bedoel je verliezen? Al meerdere spelers weggespeeld hoor, gaat natuurlijk wat langzamer als je niet met iedereen BG"s afspreekt he
 

Deleted User - 487957763

Guest
Gelukkig verliezen wij niet aan een rimstam. Iets wat aan jullie zijde wel gebeurt als je de akte mag geloven
Sadum die al eerder +10 dorpen verloor bedoel je? Ja die kan nu wat terugpakken van Jester omdat die dorpen nog net nieuw waren en Jester van 2 kanten gepakt wordt...

Verder doet Uno het niet bijster best hoor in 2 dagen is die TimeforChange kerel gehalveerd...

Edit: toch een dorp verloren aan de almachtige Heesie80!!
536423C8-0AE0-479C-ADF2-F494484EE94A.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
80
Hoe bedoel je verliezen? Al meerdere spelers weggespeeld hoor, gaat natuurlijk wat langzamer als je niet met iedereen BG"s afspreekt he

Als ik de aktes weer bekijk, doe jij het ook niet zo best kerel :')
Wanneer worden jij en jester intern?

Genoeg offtopic, tijd voor plaatjes :D
 
Reactiescore
967
Iedereen kan leuke rapportjes op het forum zetten. Wij hebben niet voor niks AVVD ATM. Wel grappig over hoe trots je bent dat er schijnbaar dodge fouten zijn gemaakt bij Jester, terwijl jullie alleen een wereld kunnen spelen dmv BG's in de rug van je vijand te nemen.
 
Reactiescore
80
Iedereen kan leuke rapportjes op het forum zetten. Wij hebben niet voor niks AVVD ATM. Wel grappig over hoe trots je bent dat er schijnbaar dodge fouten zijn gemaakt bij Jester, terwijl jullie alleen een wereld kunnen spelen dmv BG's in de rug van je vijand te nemen.
BG's?
Grappig, eerst hard roepen, je bent de beste en jullie maken iedereen af. Nu vallen mensen je dus van alle kanten aan en is het huilen.
Dodgefouten, ik heb ze nog niet maar mij werd verteld dat dit geen uitzondering is.

Wellicht moet je wat tw2 oefenen. je recap wars lijken er ook niet beter op te gaan of moeten je edels nog landen?
 
Reactiescore
967
BG's?
Grappig, eerst hard roepen, je bent de beste en jullie maken iedereen af. Nu vallen mensen je dus van alle kanten aan en is het huilen.
Dodgefouten, ik heb ze nog niet maar mij werd verteld dat dit geen uitzondering is.

Wellicht moet je wat tw2 oefenen. je recap wars lijken er ook niet beter op te gaan of moeten je edels nog landen?


Eerst, ik huil er niet om, vind het eigenlijk best leuk; geeft is wat actie. Echter vind ik het wel komisch dat je zo trots bent op de speelstijl die jullie hanteren, namelijk: BG's BG's BG's. Zou mij erg saai lijken maar you do you.
 

DeletedUser81396

Guest
Iedereen kan leuke rapportjes op het forum zetten. Wij hebben niet voor niks AVVD ATM. Wel grappig over hoe trots je bent dat er schijnbaar dodge fouten zijn gemaakt bij Jester, terwijl jullie alleen een wereld kunnen spelen dmv BG's in de rug van je vijand te nemen.
Punt is dat we van het begin af aan hebben moeten horen hoe geweldig jullie clubje wel niet is en van iedereen word maar verwacht zich slaafs aan jullie zelf verzonnen regeltjes te houden. Uit eindelijk blijkt dat tot nu toe veel geblaat weinig wol.....

En ipv dat lekker een potje knallen wat jullie jongens (ja jullie allemaal btw) schijnbaar zo graag willen, spenderen jullie meer tijd aan roddelen als een stel oude dames......

Zo langzamerhand word dit hele af een beetje zielig heen en weer gesmijt van jullie overtollige testosteron :rolleyes:
 
Bovenaan