Spotprenten

DeletedUser81766

Guest
Och, op dat topic blijven wij niet hangen hoor. Lees gesprekken maar terug dan vind je je antwoorden.

Als je niet weet wat je op het AF moet posten of hoe je verder moet reageren, wilt dat niet zeggen dat je iets moet posten hoor. Je hoeft niet persé te posten, je mag ook gewoon lezen
 

Deleted User - 487957763

Guest
Maar @Tidal je mist mijn punt waar Lylvstifire dinges ontkracht dat Jeroentje de runner is. Even excuus maken
 

DeletedUser81766

Guest
Als je tijd genoeg heb valse accusaties op het AF te verspreiden, heb je je baan al opgezegd. Dan kan een excuses uit respect er aller minst van af.
 
Reactiescore
35
Benieuwd waar jij zonder front plezier uit haalt :p
Hij geniet al om dagelijks met mij te mogen praten..

Maar @Tidal je mist mijn punt waar Lylvstifire dinges ontkracht dat Jeroentje de runner is. Even excuus maken

Hij is niet de snelste runner, maar heeft het ook opgegeven. Het was ook vooral zijn co met de grootste mond hoor, maar ook jeroen had wel een paar leuke uitspraken.. Helemaal vrijuit gaat hij ook niet.
 
Reactiescore
80
Hij geniet al om dagelijks met mij te mogen praten..



Hij is niet de snelste runner, maar heeft het ook opgegeven. Het was ook vooral zijn co met de grootste mond hoor, maar ook jeroen had wel een paar leuke uitspraken.. Helemaal vrijuit gaat hij ook niet.
Verpest zijn avond nu niet..

Nu staat hij alweer voor lul. Hij kan er zowat zijn baan van maken
 

Deleted User - 487957763

Guest
Hij geniet al om dagelijks met mij te mogen praten..



Hij is niet de snelste runner, maar heeft het ook opgegeven. Het was ook vooral zijn co met de grootste mond hoor, maar ook jeroen had wel een paar leuke uitspraken.. Helemaal vrijuit gaat hij ook niet.
Jij weet ook wel dat uiteindelijk een situatie uitzichtloos kan worden.

En praatjes wie niet hier kijk naar Tidal wat voor droeftoeter dat onderhand geworden is lol.
 
Reactiescore
80
Jij weet ook wel dat uiteindelijk een situatie uitzichtloos kan worden.

En praatjes wie niet hier kijk naar Tidal wat voor droeftoeter dat onderhand geworden is lol.
Kijk je uit straks maak je me nog verdrietig.

Maarjah. in jullie account zit zoveel geld en dan nog niks kunnen, zou ik ook frustrerend vinden als je dan een account ziet aankomen met 0 euries erop.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Kijk je uit straks maak je me nog verdrietig.

Maarjah. in jullie account zit zoveel geld en dan nog niks kunnen, zou ik ook frustrerend vinden als je dan een account ziet aankomen met 0 euries erop.
Zo frustrerend man dat mijn co’s er geld in willen stoppen. Als zij dat willen best, maar voor mij hoeft dat niet.
 

DeletedUser81396

Guest
Jij weet ook wel dat uiteindelijk een situatie uitzichtloos kan worden.

En praatjes wie niet hier kijk naar Tidal wat voor droeftoeter dat onderhand geworden is lol.
Hij heeft iig een toeter.....

En we zullen zien wie er hier uiteindelijk droevig zullen zijn ;p

Mis moeten de dames wat minder of het af spenderen .... t lijkt hier wel een naaikransje .... ik zou bijna koekjes uit gaan delen
 
Bovenaan