Spotprenten

Reactiescore
1.367

DeletedUser81766

Guest
Hem aanvallen is slecht ivm moraal dus geen def sturen is dan wel doeltreffend :D

Het is maar net hoe je moraal interpreteert, in Jester zijn geval is zijn moraal alleen maar omhoog gegaan na de eerste massa. Mag dan hopen dat het bij jullie niet stil zou staan.

Verder worden je Jester MB grappen alweer te vaak genoemd, de humor valt er nog harder af als de Niagara watervallen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.918
Het is maar net hoe je moraal interpreteert, in Jester zijn geval is zijn moraal alleen maar omhoog gegaan na de eerste massa. Mag dan hopen dat het bij jullie niet stil zou staan.

Verder worden je Jester MB grappen alweer te vaak genoemd, de humor valt er nog harder af als de Nigeriaanse watervallen.


1579504979785.png
 
Reactiescore
80
Het is maar net hoe je moraal interpreteert, in Jester zijn geval is zijn moraal alleen maar omhoog gegaan na de eerste massa. Mag dan hopen dat het bij jullie niet stil zou staan.

Verder worden je Jester MB grappen alweer te vaak genoemd, de humor valt er nog harder af als de Nigeriaanse watervallen.

Was jij niet jeroen van Black cop? :D
 

DeletedUser81223

Guest
Was jij niet jeroen van Black cop? :D

Help me ff, wie was Jeroen ook al weer?
Was dat diegene die zo hard runde dat een hyena moeite had om hem bij te houden? Of heb ik de verkeerde in gedachte?
 

DeletedUser81223

Guest
Is dit tw2 humor?

Volgens mij bedoelen jullie die Conservative

Wij zoeken Jeroen van Black Cop, hij schijnt weer gesignaleerd te zijn ;) . En omdat het de vorige keer zon deugd deed hem te ontmoeten waren we benieuwd waar hij uithing(Team Chef jah?)
 

DeletedUser81766

Guest
Ja, ik speelde mee op Black Cop. Nee ik runde wel degelijk niet. Sterker nog, ik was vrijwel de enige die staande voet hield en mijn best probeerde te doen met een verloren situatie. Tot dat het gehele team maar besloot er een punt achter te zetten. In verdediging tot mijn team op Black Cop, wij hadden als team ons continue leeg gezet en ingezet voor andere stamleden. Het is erg jammer dat deze dienst niet terug geleverd was vanuit de andere stamspelers, zo waren er meerdere die hun def liever beschikbaar stelde tegen een rim stam die niet actief oorlog voerde.

Vervolgens had ik mij alweer volledig ingezet met devil in disguise, toen ik vv draaide vanuit chef. Dit stopte omdat ownage een verdelings afspraak wou maken en INNI met Pion wou samenwerken tegen R2W. Ik vind het leuk dat je dit onderwerp aanhaalt, laat mij je maar gelijk even wat meer hier over vertellen om de sensatie op het AF omhoog te zetten.

Tring en Pion was een pre-made stam, wat vele waaronder het team van chef was gezegd dat het er een stuk of 6-7 spelers zou komen. Integendeel, het waren er al snel 30 en het bestuur was niet aan te halen. Laat staan het trieste gedrag waarin wij allen geheimhouding moesten voort zetten over de samenwerking. Ik had nog nooit als stam in geheel zo een slechte tw ervaring gehad. Mijn contacten met andere spelers was gelukkig dat betreft goed waardoor ik op meerdere accounts terecht kon als co. Zo ook jullie eigen stam speler, lvlysticfire.

Je zou zeggen nadat tring uit het plaatje was dat Pion het opnieuw kon oppakken en herstellen. Dit was niet zo, en het bleef ongeorganiseerd zonder structuur. Het verbaast mij niet dat op den duur genoeg, genoeg was bij mijn co’s van chef. Ik had mijn opinie er niet eens over gegeven maar het was bij verre de beste keuze geweest voor ons om Pion te verlaten. We hebben nu al anderhalve maand weer enorm veel plezier in het spelen van TW met onze mede-spelers uit de stam.

Ook in mijn stam nu, draai ik continue vv’s en sta ik voortdurend garant voor mijn mede-spelers.
 
Bovenaan