Spotprenten

Reactiescore
1.454
Lijk je alles van te weten ofniet...

Zeik alleen over dingen die het zeiken waard zijn zoals kata’ers, niet over grappen die je niet grappig vind of niet begrijpt...
 
Reactiescore
1.367
Nja wat is het probleem wanneer Inni geen afspraken wilt maken? Ja het is kut. Maar het is niet dat het niet mag ofzo en zorgt misschien juist wel voor mogelijkheden voor hen.

Geen probleem, maar dan kunnen we ze toch wel de gek aansteken op het AF?
 

DeletedUser81223

Guest
Ze hebben nog niet definitief gezegd dat ze geen afspraken willen toch? Dacht dat ze morgen wilde reageren??
 
Reactiescore
489
Ze hebben nog niet definitief gezegd dat ze geen afspraken willen toch? Dacht dat ze morgen wilde reageren??

Ze wouden eerst geen afspraken, nu Pion akkoord is gegaan en Danny erachter hen een laatste deadline heeft gegeven zullen ze morgen eindelijk hun antwoord geven.
 
Reactiescore
1.367
Ze hebben nog niet definitief gezegd dat ze geen afspraken willen toch? Dacht dat ze morgen wilde reageren??

Was eerst een nee, op aandringen komen ze morgen met eigen iets.
 
Reactiescore
533
Nja wat is het probleem wanneer Inni geen afspraken wilt maken? Ja het is kut. Maar het is niet dat het niet mag ofzo en zorgt misschien juist wel voor mogelijkheden voor hen.
Dus een spotprent moet 100% juist zijn?
 

DeletedUser74418

Guest
3jcmkv.jpg
 
Reactiescore
1.454
Sorry, ik zal de volgende keer een duidelijkere template gebruiken. :(
Ik weet ook niet zeker of ik hem wel helemaal goed heb toegepast.

Je hebt hem goed toe gepast hoor, maar je moet de meme template kennen, anders is het lastig :p
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan