Spotprenten

Reactiescore
2.444
BG's?
Grappig, eerst hard roepen, je bent de beste en jullie maken iedereen af. Nu vallen mensen je dus van alle kanten aan en is het huilen.
Dodgefouten, ik heb ze nog niet maar mij werd verteld dat dit geen uitzondering is.

Wellicht moet je wat tw2 oefenen. je recap wars lijken er ook niet beter op te gaan of moeten je edels nog landen?

Ondanks dat jullie samenwerkingen met vrijwel alle RIM stammen in onze rug hebben afgesloten. Staan wij nog steeds in de plus in al die oorlogen, dat er fouten zijn gemaakt aan onze kant is duidelijk maar van deze fouten zullen wij leren.. Jullie hebben ons een prachtige uitdaging gegeven, een waarbij wij tegen de gehele wereld moeten vechten. Of we dit gaan behalen valt nog te zien, maar ik weet wel dat ik ontzettend meer voldoening zou halen uit deze winst dan uit een winst waarbij men het nodig acht talloze samenwerkingen op te zetten om de winst proberen binnen te slepen ;).
 

Deleted User - 487957763

Guest
Punt is dat we van het begin af aan hebben moeten horen hoe geweldig jullie clubje wel niet is en van iedereen word maar verwacht zich slaafs aan jullie zelf verzonnen regeltjes te houden. Uit eindelijk blijkt dat tot nu toe veel geblaat weinig wol.....

En ipv dat lekker een potje knallen wat jullie jongens (ja jullie allemaal btw) schijnbaar zo graag willen, spenderen jullie meer tijd aan roddelen als een stel oude dames......

Zo langzamerhand word dit hele af een beetje zielig heen en weer gesmijt van jullie overtollige testosteron :rolleyes:
51B4C42A-B3CE-4919-AB78-BDA4D5BE8036.png
IG ook gewoon bezig hoor :)
 
Reactiescore
967
Punt is dat we van het begin af aan hebben moeten horen hoe geweldig jullie clubje wel niet is en van iedereen word maar verwacht zich slaafs aan jullie zelf verzonnen regeltjes te houden. Uit eindelijk blijkt dat tot nu toe veel geblaat weinig wol.....

En ipv dat lekker een potje knallen wat jullie jongens (ja jullie allemaal btw) schijnbaar zo graag willen, spenderen jullie meer tijd aan roddelen als een stel oude dames......

Zo langzamerhand word dit hele af een beetje zielig heen en weer gesmijt van jullie overtollige testosteron :rolleyes:

Klopt dat wij ons in het begin wellicht te arrogant hebben geprofileerd, dit is al meerdere keren aangehaald en ook excuses voor aangeboden. Naar mijn inziens profileren we ons laatste tijd een stuk beter.

Een stukje zelfreflectie zou jullie wel goed doen...Zijn jullie niet degene die iedereen noob noemt etc als er aan de andere kant iets mis gaat? Verder vind ik het raar dat je zo negatief doet over dat wij op het AF te vinden zijn, het is toch juist een leuke manier om met je vijand in contact te staan? En volgens mij vind je vriend Tidal dat ook, die start zowat alle gesprekken hier :)

Maar je hebt gelijk, ik kan maar beter ff stoppen met het AF. Ik stel mn research paper al te veel uit o_O
 
Reactiescore
80
Eerst, ik huil er niet om, vind het eigenlijk best leuk; geeft is wat actie. Echter vind ik het wel komisch dat je zo trots bent op de speelstijl die jullie hanteren, namelijk: BG's BG's BG's. Zou mij erg saai lijken maar you do you.
Wij zijn gewoon vriendelijk, iedereen wil vrienden met ons zijn.
Wellicht omdat wij geen regels stellen dat ze voor ons moeten werken, als slaafjes.
Bg's met iedereen terwijl je talloze mb stammen hebt. De grootste du stam van de wereld. Zeur dan niet om een paar rimstammetjes.

Of is jullie nieuwe tactiek nu co-schap aanbieden en dan dorpen gratis pakken?

Ik vind contact altijd leuk. Dat is m'n baan. M''n leven, niet iedereen is perfect :D
 

DeletedUser81396

Guest
Ik ben geen Jullie........... en volgens mij zit ik hier zelden tot nooit op t af (plaatsvervangende schaamte krijg ik er bijna van)

"Jullie" "mannen" "jongens" "boys" mogen idd met z'n allen wel even een stukje gezelliger gaan doen.....

En wie hard roept moet hard waarmaken....... Zo niet kan je verwachten dat je commentaar krijgt.....

Ik stel voor dat jullie wat minder zeuren en wat meer gaan spelen zonder iedere keer t monopolybord door de kamer te slingeren of er eigen regels aan te hangen....

Degene die dit wel doen moeten ook niet janken als ze dan een keer een flinke bitch slap door t forum krijgen....
 
Reactiescore
80
Ik ben geen Jullie........... en volgens mij zit ik hier zelden tot nooit op t af (plaatsvervangende schaamte krijg ik er bijna van)

"Jullie" "mannen" "jongens" "boys" mogen idd met z'n allen wel even een stukje gezelliger gaan doen.....

En wie hard roept moet hard waarmaken....... Zo niet kan je verwachten dat je commentaar krijgt.....

Ik stel voor dat jullie wat minder zeuren en wat meer gaan spelen zonder iedere keer t monopolybord door de kamer te slingeren of er eigen regels aan te hangen....

Degene die dit wel doen moeten ook niet janken als ze dan een keer een flinke bitch slap door t forum krijgen....
Maar elkaar verwijten maken is zo leuk :D
Sommige nare mensen moet je gewoon negeren, maar het lijkt dat garen wel tegen iets kan en enigszins normaal reageert :like:
 

DeletedUser81396

Guest
Maar elkaar verwijten maken is zo leuk :D
Sommige nare mensen moet je gewoon negeren, maar het lijkt dat garen wel tegen iets kan en enigszins normaal reageert :like:
Ik ga mn nagels lakken.... is spannender hahahaha
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Hou jullie prive gezeik eens voor in jullie account chat. Interesseert niemand.

Verder vind ik zeuren om arrogantie nogal laag, als je elke rimstam tegen een vijand opzet. Dan bewijs je net hun punt, maar hey, daar heb je een positief IQ voor nodig om je dat te realiseren.
 

DeletedUser81766

Guest
Je kan natuurlijk ook gewoon stoppen met discusseren als je weet dat je de discussie niet gaat winnen.

Met de massa op EJ zijn er genoeg fouten door INNI zelf gemaakt. Het verschil in professionaliteit en kwaliteit zit hem al in het feit dat wij onze fouten inzien, erkennen en verbeteren. Jullie proberen ze enkel te ontwijken, vermijden en vergeten.

Verder is de groei van onze stam even sterk en op veel momenten sterker geweest als de groei van INNI en Pion samen. Dit is niet door internen maar de winsten op de rim.

Je stelt jullie zelf erg belachelijk hier, in eerste instantie door het vergelijken van onze rim stam tegenover die van jullie waar je al weken mee bezig bent met ruim de helft van jullie kwantitatieve capaciteiten. Wij boeken succes op een veel grotere bondgenootschap in de rim bij ons met veel minder middelen. Zo is de 2 mil stam hatari vrijwel gebroken door 3 spelers, in 3/4 waves 3/4 spelers weg.

Dit heb ik bij Roem nog niet zien gebeuren, triest.
 
Reactiescore
80
Hou jullie prive gezeik eens voor in jullie account chat. Interesseert niemand.

Verder vind ik zeuren om arrogantie nogal laag, als je elke rimstam tegen een vijand opzet. Dan bewijs je net hun punt, maar hey, daar heb je een positief IQ voor nodig om je dat te realiseren.
Wellicht is jou iq net iets te laag om te snappen dat ze daar zelf erg letterlijk om gevraagd hebben, onze inbreng was 0 hierin.
Maar ach je kan niet alles hebben

@pony Als je gaat vragen ingame of Lilith een vrouw van zeden is in jouw benaming bewijst dat veel van jullie niveau. geblokkeerd op elk front vanaf nu dus.
Wel heel laag om zulke dingen te gaan pmmen. Ik zou je er persoonlijk voor kicken als je nog in inni had gezeten
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Het was maar een grapje. Het is niet omdat jij geen humor bezit, dat wij die niet mogen bezitten. Verder betekent booty hebben niet ‘een vrouw van zeden’ zijn. Ironisch als je ziet dat jij wat zegt over IQ, als je dat niet eens doorhebt.

Er werd me al verteld dat jij een zure noob was, maar dit slaat wel boven mijn verwachtingen. :D
 

DeletedUser81396

Guest
Echt super sneu dit.....

En wat pony betreft.... je gaat er nog wel achter komen wat voor type vrouw ik ben als mijn clears en mijn edels straks bij jou langs komen....

Uit deze acties blijkt wel weer dat jullie veelte veel onderling lopen te zeuren, anders hadden jullie daadwerkelijk op de hoogte geweest van hoe de zaken ervoor staan....
 
Reactiescore
300
Je kan natuurlijk ook gewoon stoppen met discusseren als je weet dat je de discussie niet gaat winnen.

Met de massa op EJ zijn er genoeg fouten door INNI zelf gemaakt. Het verschil in professionaliteit en kwaliteit zit hem al in het feit dat wij onze fouten inzien, erkennen en verbeteren. Jullie proberen ze enkel te ontwijken, vermijden en vergeten.

Verder is de groei van onze stam even sterk en op veel momenten sterker geweest als de groei van INNI en Pion samen. Dit is niet door internen maar de winsten op de rim.

Je stelt jullie zelf erg belachelijk hier, in eerste instantie door het vergelijken van onze rim stam tegenover die van jullie waar je al weken mee bezig bent met ruim de helft van jullie kwantitatieve capaciteiten. Wij boeken succes op een veel grotere bondgenootschap in de rim bij ons met veel minder middelen. Zo is de 2 mil stam hatari vrijwel gebroken door 3 spelers, in 3/4 waves 3/4 spelers weg.

Dit heb ik bij Roem nog niet zien gebeuren, triest.


Er is ook niet echt gedefft aan die kant. Maar dat kan je aan jullie oda ook wel zien.....
 
Reactiescore
967
Wellicht is jou iq net iets te laag om te snappen dat ze daar zelf erg letterlijk om gevraagd hebben, onze inbreng was 0 hierin.
Maar ach je kan niet alles hebben

@pony Als je gaat vragen ingame of Lilith een vrouw van zeden is in jouw benaming bewijst dat veel van jullie niveau. geblokkeerd op elk front vanaf nu dus.
Wel heel laag om zulke dingen te gaan pmmen. Ik zou je er persoonlijk voor kicken als je nog in inni had gezeten

Voor iemand die rapt over andere accs vermoorden, reageer je wel heel heftig op de vraag of ze booty showt... Heb je toevallig een crush op haar :oops:
 
Reactiescore
80
Voor iemand die rapt over andere accs vermoorden, reageer je wel heel heftig op de vraag of ze booty showt... Heb je toevallig een crush op haar :oops:
Ook daar sla je de plank mis, wellicht even met triador overleggen voor je iets roept.
Crush? zoiets, onlangs nog ten huwelijk gevraagd.
 
Reactiescore
967
Oh dats wel oprecht cute, gefeliciteerd <3

Maar kom op... Je bent zelf ook best hard met je woorden de hele tijd, en zegt tegen een geintje te kunnen/ dat verwijten maken leuk is, ik snap niet hoe jij dit als te ver acht maar what ever.
 
Reactiescore
376
Het lijkt wel of iedereen hier een stijve krijgt van al dat gekibbel want het gaat ook maar gewoon door.
 
Reactiescore
80
Oh dats wel oprecht cute, gefeliciteerd <3

Maar kom op... Je bent zelf ook best hard met je woorden de hele tijd, en zegt tegen een geintje te kunnen/ dat verwijten maken leuk is, ik snap niet hoe jij dit als te ver acht maar what ever.
Bedankt!

Ik kan heel goed tegen geintjes, de grens ligt daar dus :)
 
Bovenaan