Spotprenten

Reactiescore
1.478
maat? s of m?
Of allebei?
Nee wij leren daar gewoon blocken. Scheelt een hoop :)

Na verhaal te halen schijnt het toch niet zo rooskleurig te zijn dan je beweerd.
Bekijk bijlage 16952
BG's?
Grappig, eerst hard roepen, je bent de beste en jullie maken iedereen af. Nu vallen mensen je dus van alle kanten aan en is het huilen.
Dodgefouten, ik heb ze nog niet maar mij werd verteld dat dit geen uitzondering is.

Wellicht moet je wat tw2 oefenen. je recap wars lijken er ook niet beter op te gaan of moeten je edels nog landen?
Op 2 fronten aangevallen is nu eenmaal vervelend. Onze eigen fout natuurlijk, daar niet van. Maar wij van jester hebben nooit gezegd dat wij de beste zijn. Ik heb zelfs toegegeven dat het een mooie massa was.
Met de massa op EJ zijn er genoeg fouten door INNI zelf gemaakt. Het verschil in professionaliteit en kwaliteit zit hem al in het feit dat wij onze fouten inzien, erkennen en verbeteren. Jullie proberen ze enkel te ontwijken, vermijden en vergeten.
Dat verbeteren gebeurd intern en zal dus niet snelbaan de buitenwereld zichtbaar zijn.
Ook daar sla je de plank mis, wellicht even met triador overleggen voor je iets roept.
Crush? zoiets, onlangs nog ten huwelijk gevraagd.
En wat zei ze?
Ben nog steeds benieuwd waar dit nu op slaat? :confused2:
The alcoholic dream.
 
Reactiescore
967
Spotprenten prima haha, maar als je een rapport met niet de eerdere doodgelopen aanvallen toont en zegt dat het een Dodge fout is en geen pre Noble + recap, zie ik daar niet echt iets grappigs aan
 
Bovenaan