SpotPrenten

DeletedUser63648

Guest
Dat hij het kan, wil niet zeggen dat hij daar zin in heeft :D

Overigens, dat valt onder de vaste tactieken; Iemans samen als stam aan te pakken :D
 

DeletedUser69389

Guest
Jaja dat weten we nu wel.Het is ook fyn om een Noob te zyn. Heeft niemand hoge verwachtingenvan je en als het mee zit is het beginners geluk. Ohw en ook nog blond. Wat een fyne combinatie. Heerlyk.

maar zyn jullie scholen al begonnen? want de prestaties zijn nog steeds ondermaats......
Die van ons? neh, wy zyn Noobs, we doen maar wat.

Zijde 1:
Stammen: ~XB~
Zijde 2:
Spelers: David B

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 17
Verschil: 17

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 152,133
Verschil: 152,133

chart




Zijde 1:
Stammen: ~XB~
Zijde 2:
Stammen: Rise!
Spelers: David B

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 8
Kant 2: 33
Verschil: 25

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 71,334
Kant 2: 285,092
Verschil: 213,758

chart




Dit is pas het begin en dat weten jullie zelf ook wel. Jullie wilden zo graag dat we op XB zouden gaan. Nu gaan we eigenlijk pas 1 dag op XB zonder een massa en meteen krijgen we geklaag dat we niet presteren terwijl we +20 dorpen al hebben veroverd en er zeker nog meer zullen bijkomen, omdat zeker de dorpen bij mij niet meer te verdedigen zijn voor jullie. Eer de deff er kan zijn hebben wij daar alles al binnen.


ja met 4 spelers, maar jy kon het toch wel alleen......:rolleyes:

4 Spelers ja whoe wat erg.:eek: Zo werkt een stam toch? Daarnaast is het meestal acc versus acc. Jullie worden gewoon geklopt op kwaliteit. Ik ben benieuwd hoe jullie gaan standhouden met de actie van Divine die nu aankomt. Wees ook gerust. Wij als Rise zijnde zullen jullie zeker niet meer loslaten.;)
 

DeletedUser

Guest
Zijde 1:

4 Spelers ja whoe wat erg.:eek: Zo werkt een stam toch? Daarnaast is het meestal acc versus acc. Jullie worden gewoon geklopt op kwaliteit. Ik ben benieuwd hoe jullie gaan standhouden met de actie van Divine die nu aankomt. Wees ook gerust. Wij als Rise zijnde zullen jullie zeker niet meer loslaten.;)

Een stam werkt samen, ik geef je gelijk daarin.
ipv eens te bewijzen dat jullie effectief sterker zijn dan XB.....Na een dag moet divine alweer helpen...zucht

rise + divine zijn samen 170 milioen punten tegenover 50 milioen van XB.
Dat het zo is akkoord, dat is nu eenmaal oorlog, maar aub kom hier dan niet op het forum komen pronken dat de kwaliteit van rise zoveel beter is dan XB.
Na een dag komt divine al helpen lol

Geef toch toe dat rise het niet alleen aankan tegen XB. Wees eerlijk en geef toe dat jullie de hulp nodig hebben van divine en stop van hier proberen de veel betere uit te hangen.
Dat klinkt als een klein mannetje die stoer doet tegen zijn vrienden enkel wanneer zijn grote zus naast hem staat :D
 

DeletedUser69389

Guest
Een stam werkt samen, ik geef je gelijk daarin.
ipv eens te bewijzen dat jullie effectief sterker zijn dan XB.....Na een dag moet divine alweer helpen...zucht

rise + divine zijn samen 170 milioen punten tegenover 50 milioen van XB.
Dat het zo is akkoord, dat is nu eenmaal oorlog, maar aub kom hier dan niet op het forum komen pronken dat de kwaliteit van rise zoveel beter is dan XB.
Na een dag komt divine al helpen lol

Geef toch toe dat rise het niet alleen aankan tegen XB. Wees eerlijk en geef toe dat jullie de hulp nodig hebben van divine en stop van hier proberen de veel betere uit te hangen.
Dat klinkt als een klein mannetje die stoer doet tegen zijn vrienden enkel wanneer zijn grote zus naast hem staat :D

Divine en Rise vallen afzonderlijk van elkaar aan. Nu loop je wel te janken over dat wij zo groot zijn, maar samen zijn jullie ook 100M. Wij kunnen het zonder Divine makkelijk redden tegen XB, maar waarom zou je niet van elkaars aanvallen gebruik maken? Dat is niet zielig of dom, maar slim. Helaas beschikken jullie niet over dat inzicht.
 

DeletedUser63648

Guest
We moeten niet helpen, we willen helpen. XB verliest gemiddeld ruim 10 dorpen per dag, denk je nou echt dat rise het niet alleen af kan? Wil niet zeggen though dat wij ook niet een beetje willen helpen. Je kan moeilijk verwachten dat die spelers op hun luie kontvlak gaan zitten. Denk toch eens na man, en probeer op een betere manier te p en p 'en. Je wordt uitgelachen voor al deze oprecht debiele dingen die je nu uitkraamt. Maar goed, het schijnt iets van noobs te zijn, dat 1 tegen 1 zo'n belangrijk issue is. Wij hebben daar gewoon schijt aan, en zo gek is dat niet.
 

DeletedUser69389

Guest
Er liggen voor XB en BB meer dan genoeg kansen om te proberen de wereld nog spannend te houden, maar dit doen jullie niet. Met samenwerking kom je ergens, maar dat doen jullie amper i.p.v. elkaar kansloos stacken. Dat jullie bij elkaar vv'en merk ik niks van als ik zie hoe er verdedigd wordt bij mijn targets of bij de accounts waar ik via vv aanval.

Jullie betitelen Rise en/of Divine zielig omdat we het niet in ons eentje doen terwijl het veelal gewoon acc tegen acc is. David tegen Harm, Erlend tegen The Redds, maar presteren jullie dan iets nee totaal niet. Grow up. De enige kant die zielig is dat zijn jullie, want jullie janken alleen maar en presteren ho maar. Met een paar dorpen van Bird of Prey tre hebben gepakt denken jullie ons al te ownen. Ja het was een goede aanval, maar dat jullie er nu niets meer van bakken op dit account horen we ook niets meer over.:eek: De laatste verliezen waren gewoon verliezen om het een mooi front te geven en reken maar dit krijgen jullie driedubbel terug op zijn minst.;)
 

DeletedUser

Guest
Divine en Rise vallen afzonderlijk van elkaar aan. Nu loop je wel te janken over dat wij zo groot zijn, maar samen zijn jullie ook 100M. Wij kunnen het zonder Divine makkelijk redden tegen XB, maar waarom zou je niet van elkaars aanvallen gebruik maken? Dat is niet zielig of dom, maar slim. Helaas beschikken jullie niet over dat inzicht.

Begrijpend Lezen is moeilijk he soms....
Of heb je dat stuk gemist??............Dat het zo is akkoord, dat is nu eenmaal oorlog,
Dat jullie samen aanvallen is nu eenmaal een deel van de oorlog.

Wat ik wel bedoel heb je blijkbaar ook niet gelezen....Geef toch toe dat rise het niet alleen aankan tegen XB. Wees eerlijk en geef toe dat jullie de hulp nodig hebben van divine en stop van hier proberen de veel betere uit te hangen.
Stop dus van te pronken alsof Rise zoveel beter is en dingen als Rise zal winnen en rise zal jullie niet meer loslaten en rise dit en rise dat... ZONDER Divine redden jullie het niet.
Een beetje meer respect naar divine toe mag wel zeker. Je praate in je stuk alsof rise het allemaal doet en divine maar een extraatje is.
Ik heb gisteren gelezen op xb forum dat iemand os nodig head tegen rise maar bijna niets kon krijgen omdat....de meeste os naar divines front naartoe ging.
Zonder divine gingen jullie clears nu doodlopen op al die os. Dus een mooi dank u divine mag wel, en ook toegeven dat zonder Divine jullie het veel veel moeilijker zou hebben


We moeten niet helpen, we willen helpen. XB verliest gemiddeld ruim 10 dorpen per dag, denk je nou echt dat rise het niet alleen af kan? Wil niet zeggen though dat wij ook niet een beetje willen helpen. Je kan moeilijk verwachten dat die spelers op hun luie kontvlak gaan zitten. Denk toch eens na man, en probeer op een betere manier te p en p 'en. Je wordt uitgelachen voor al deze oprecht debiele dingen die je nu uitkraamt. Maar goed, het schijnt iets van noobs te zijn, dat 1 tegen 1 zo'n belangrijk issue is. Wij hebben daar gewoon schijt aan, en zo gek is dat niet.

Correct, maar rise mag wel een toontje lager zingen, nu klinkt het alsof zij alles doen en jullie maar een extraatje zijn.
 

DeletedUser63648

Guest
Correct, maar rise mag wel een toontje lager zingen, nu klinkt het alsof zij alles doen en jullie maar een extraatje zijn.

ff serieus, zonder divine had rise het ook wel gekund, nu is het echter nog duidelijker dat ze tegen een edeltekort aanlopen ipv dat er geen mogelijkheid is om te edelen. Maar dat was sowieso het geval geweest. Geen ijdele hoop hebben en denken dat het komt omdat we nu een overmacht hebben. We hebben gewoon dat kwaliteitsverschil, en bij xb werd er al genoeg geprutst afgelopen dagen dat ik makkelijk kan vaststellen dat dát de oorzaak was van het deftekort ipv te veel front. XB's front/save verhouding was volgens mij namelijk nog steeds best prima.
 

DeletedUser

Guest
ff serieus, zonder divine had rise het ook wel gekund, nu is het echter nog duidelijker dat ze tegen een edeltekort aanlopen ipv dat er geen mogelijkheid is om te edelen. Maar dat was sowieso het geval geweest. Geen ijdele hoop hebben en denken dat het komt omdat we nu een overmacht hebben. We hebben gewoon dat kwaliteitsverschil, en bij xb werd er al genoeg geprutst afgelopen dagen dat ik makkelijk kan vaststellen dat dát de oorzaak was van het deftekort ipv te veel front. XB's front/save verhouding was volgens mij namelijk nog steeds best prima.

Rise is al 7 maanden aan het proberen, nu Divine zich ook op XB kan richten merk je direct het verschil.
 

DeletedUser63648

Guest
Het ging niet zo hard, maar ze hebben nooit problemen gehad:
Zijde 1:
Stammen: Rise!
Zijde 2:
Stammen: ~XB~

Timeframe: 01/02/2015 00:00:00tot23/08/2015 13:27:20

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 441
Kant 2: 111
Verschil: 330

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,829,372
Kant 2: 1,027,193
Verschil: 2,802,179

chart

Tja, dat het nu nog wat harder gaat is logisch. Maar dat ze het niet alleen afkonden is dus onzin. Heb je niet geleerd van je moeder dat je niet mag liegen?
 

DeletedUser69389

Guest
Begrijpend Lezen is moeilijk he soms....
Of heb je dat stuk gemist??............Dat het zo is akkoord, dat is nu eenmaal oorlog,
Dat jullie samen aanvallen is nu eenmaal een deel van de oorlog.

Wat ik wel bedoel heb je blijkbaar ook niet gelezen....Geef toch toe dat rise het niet alleen aankan tegen XB. Wees eerlijk en geef toe dat jullie de hulp nodig hebben van divine en stop van hier proberen de veel betere uit te hangen.
Stop dus van te pronken alsof Rise zoveel beter is en dingen als Rise zal winnen en rise zal jullie niet meer loslaten en rise dit en rise dat... ZONDER Divine redden jullie het niet.
Een beetje meer respect naar divine toe mag wel zeker. Je praate in je stuk alsof rise het allemaal doet en divine maar een extraatje is.
Ik heb gisteren gelezen op xb forum dat iemand os nodig head tegen rise maar bijna niets kon krijgen omdat....de meeste os naar divines front naartoe ging.
Zonder divine gingen jullie clears nu doodlopen op al die os. Dus een mooi dank u divine mag wel, en ook toegeven dat zonder Divine jullie het veel veel moeilijker zou hebben




Correct, maar rise mag wel een toontje lager zingen, nu klinkt het alsof zij alles doen en jullie maar een extraatje zijn.

Weer een jammerlijke poging om te proberen een wig tussen ons te drijven.:eek: Wij kunnen het met gemak tegen XB en hebben Divine daar inderdaad niet voor nodig. Ik bedoel we hebben zonder hulp van Divine twee accounts die met hun dorpen tegen ons aanliggen in het noorden uitgeschakeld. Gisteren een aanvaller van 1.8m behaald en de verdediger was lager. Dat is ronduit schandalig en ongehoord. Dat er een defftekort is komt niet doordat er teveel front is. Met zo'n robuust cluster zou dat niet mogen. Nee dit komt doordat er abominabel wordt gedefft door XB. Stacks van 60K elk die zo naar 0 zakken omdat er niet actief wordt gedefft. I.P.V. dat je slim gaat deffen stacken jullie overmatig waardoor er een tekort ontstaat. Wij hebben meer dan 500 clears verzonden en ruim de helft is nog heel dus meer deff was geen probleem geweest. Wij hoeven Divine geen dankjewel te geven over het feit dat ze front hebben met XB. Wij zijn de aanvallen begonnen toen er nog niet eens sprake van was dat Divine ook zou gaan rammen met andere woorden hebben wij juist de focus verlegt. Divine is verre van een extraatje, want Divine en Rise zijn complementair aan elkaar, de leden althans.

I.p.v. al die jammerlijke pogingen om ons uit elkaar te gaan drijven kunnen jullie beter werken aan jullie deffskills en zelf eens actie ondernemen...


Daarnaast dat gelul over 7 maanden niet tegen XB kunnen winnen. Er bestaat/bestond meer dan XB. Ook andere vijanden bestonden er en ook die moesten aangepakt worden net als dat Divine af en toe ook onze off kon gebruiken. Jullie zijn nu voor Rise target nummer 1 en zullen dat ook blijven en ik zal niet rusten totdat dat laatste dorpje weg zal zijn. Maarja misschien recruit XB er wel iemand weer bij zoals zo vaak. Ondertussen zal ik met mijn eigen acc wel richting jullie bb noobs opstomen en daar is eens de grote mond van gaan dicht klappen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63648

Guest
ze kunnen weinig meer recruten nu (chuckle) of het moet ver weg van hun cluster liggen (chuckle)
 

DeletedUser34153

Guest
Ik weet dat ik hierop laat reageer maar serieus dat jullie vinden dat Dissolution een prestatie heeft gehaald?

Hij staat 1ste ja, proficiat maar kijk eens naar zijn ODA,ODD. Die kerel heeft nog niks moeten doen, zo kan iedereen makkelijk nummer 1 hale. ODA 25M waarvan het de laatste maand ong 13M is gestege ( puur door bb dorpen te clearen ) en 1M ODD, dat is echt om te wenen.

Jullie zeggen dan wel dat hij veel farmt, maar ik zie niet veel awards van rover of plunderaar bij hem hoor, maar 1* rover en 2* plunderaar, zijn veel spelers die die awards veel meer hebben.
 

DeletedUser61131

Guest
Ik weet dat ik hierop laat reageer maar serieus dat jullie vinden dat Dissolution een prestatie heeft gehaald?

Hij staat 1ste ja, proficiat maar kijk eens naar zijn ODA,ODD. Die kerel heeft nog niks moeten doen, zo kan iedereen makkelijk nummer 1 hale. ODA 25M waarvan het de laatste maand ong 13M is gestege ( puur door bb dorpen te clearen ) en 1M ODD, dat is echt om te wenen.

Jullie zeggen dan wel dat hij veel farmt, maar ik zie niet veel awards van rover of plunderaar bij hem hoor, maar 1* rover en 2* plunderaar, zijn veel spelers die die awards veel meer hebben.

Volgens mij vindt niemand dat hier een grote prestatie? Wie zegt dat dan?
Al valt het me wel tegen dat Divine spelers dit niet simpel hebben weten te voorkomen...
 

DeletedUser69389

Guest
Volgens mij vindt niemand dat hier een grote prestatie? Wie zegt dat dan?
Al valt het me wel tegen dat Divine spelers dit niet simpel hebben weten te voorkomen...

Korp Beer en Mansom. Daarnaast hebben wij wel wat beters te doen op dit moment. Zijn afgang komt nog wel.;)
 
Bovenaan