SpotPrenten

DeletedUser61131

Guest
Laat ze toch lekker. Kunnen ze straks zeggen dat er een acc van hen 1e heeft gestaan. Dat dat acc later dan is afgeslacht en zonder prestaties 1e kwam te staan doet er niet toe. Maar dat het acc 1e heeft gestaan is een prestatie opzichzelf.:rolleyes:

Een account die 1e staat heeft er per definitie veel tijd in moeten stoppen. Alleen mensen met het IQ van een doppinda zullen proberen te beweren dat een account zonder enige vorm van prestatie op 1 kan komen te staan. :ram:
 

DeletedUser69389

Guest
Een account die 1e staat heeft er per definitie veel tijd in moeten stoppen. Alleen mensen met het IQ van een doppinda zullen proberen te beweren dat een account zonder enige vorm van prestatie op 1 kan komen te staan. :ram:

Dat kan inderdaad door simpelweg als een gek te lopen farmen en dan de boel bij elkaar te internen.;)
 

DeletedUser61131

Guest
Dat kan inderdaad door simpelweg als een gek te lopen farmen en dan de boel bij elkaar te internen.;)

Precies. Dat farmen is een prestatie, en het internen ook. Dus wat is je punt?
Het kost namelijk een hoop tijd dat farmen. Daarom zitten er vaak ook speciale co spelers op een account puur voor het farmen. Dus ga mij nu niet vertellen dat dit een onbelangrijk deel is van het spel?

Daarnaast internen spelers van Divine, Rise, XB, BB etc ongeveer even veel.
 

DeletedUser63648

Guest
WHahahahahahahahahahahahahaha

Internen is een prestatie!

Laat het opgetekend worden! :D:D:D Wat een lolbroek ben je ook zeg :D:D

Je laatste uitspraak is overigens volledig ongefundeerd en onjuist, wat je daar beweert over Divine en Rise.
 

DeletedUser73657

Guest
Precies. Dat farmen is een prestatie, en het internen ook. Dus wat is je punt?
Het kost namelijk een hoop tijd dat farmen. Daarom zitten er vaak ook speciale co spelers op een account puur voor het farmen. Dus ga mij nu niet vertellen dat dit een onbelangrijk deel is van het spel?

Daarnaast internen spelers van Divine, Rise, XB, BB etc ongeveer even veel.

Noob
 

DeletedUser69389

Guest
Precies. Dat farmen is een prestatie, en het internen ook. Dus wat is je punt?
Het kost namelijk een hoop tijd dat farmen. Daarom zitten er vaak ook speciale co spelers op een account puur voor het farmen. Dus ga mij nu niet vertellen dat dit een onbelangrijk deel is van het spel?

Daarnaast internen spelers van Divine, Rise, XB, BB etc ongeveer even veel.

Dus omdat je ergens tijd in investeert maakt het meteen dat het een prestatie is?:eek: Logica van een noob. Farmen en internen is presteren yeah right. Dat maakt het verschil tussen waarom een groot deel van Divine en Rise eenvoudig kan meespelen op een classic en BB en XB niet.;):rolleyes:o
 

DeletedUser61131

Guest
Farmen en internen is presteren yeah right. Dat maakt het verschil tussen waarom een groot deel van Divine en Rise eenvoudig kan meespelen op een classic en BB en XB niet.;):rolleyes:o

Dat is exact wat ik bedoel. Ik denk niet dat jullie mijn bedoelingen überhaupt begrijpen.

Farmen is een prestatie
Internen is een prestatie
Het niet reageren op een aanval en daardoor veel troepen verliezen is een prestatie
Het wegspelen van een speler is een prestatie
Het behalen van de nr1 positie is een prestatie
Tw een jaar volhouden en 1 miljoen punten halen en dan op grijs gaan is een prestatie
Een 1 halen voor een tentamen is een prestatie
De wereld winnen is een prestatie

Allemaal prestaties. De ene is alleen wat groter als de andere. En er kunnen ook negatieve prestaties tussen zitten. Echt. wat een prutsers zijn jullie zeg. Altijd maar dat negatieve denken en beweren dat je zelf slimmer, beter bent. Denk eens wat beter na!

En ja. farmen is een POSITIEVE prestatie. Ik heb respect voor spelers die dit goed kunnen en lang kunnen volhouden. Dat kan ik namelijk niet. Dus vind ik het een prestatie. En als jullie dat niet vinden dan halen jullie per direct jullie co van je account die dit voor jullie doen lijkt mij?
 

DeletedUser69389

Guest
Het is alleszins al een enorme prestatie dat je in je eigen illusies durft te dromen en dat als een waarheid loopt te verkondigen.:eek:
 

DeletedUser73657

Guest
Dat is exact wat ik bedoel. Ik denk niet dat jullie mijn bedoelingen überhaupt begrijpen.

Farmen is een prestatie
Internen is een prestatie
Het niet reageren op een aanval en daardoor veel troepen verliezen is een prestatie
Het wegspelen van een speler is een prestatie
Het behalen van de nr1 positie is een prestatie
Tw een jaar volhouden en 1 miljoen punten halen en dan op grijs gaan is een prestatie
Een 1 halen voor een tentamen is een prestatie
De wereld winnen is een prestatie

Allemaal prestaties. De ene is alleen wat groter als de andere. En er kunnen ook negatieve prestaties tussen zitten. Echt. wat een prutsers zijn jullie zeg. Altijd maar dat negatieve denken en beweren dat je zelf slimmer, beter bent. Denk eens wat beter na!

En ja. farmen is een POSITIEVE prestatie. Ik heb respect voor spelers die dit goed kunnen en lang kunnen volhouden. Dat kan ik namelijk niet. Dus vind ik het een prestatie. En als jullie dat niet vinden dan halen jullie per direct jullie co van je account die dit voor jullie doen lijkt mij?

Het is een prestatie om zo noob te zijn :boer:
 

DeletedUser63648

Guest
Wat een verloedering en verruiming van het woord prestatie. In het dagelijks taalgebruik houdt prestatie in dat je iets gedaan hebt waar men met recht trots op kan zijn; Ik ga niet mierenneuken om dat soort dingen. Ik hanteer die definitie, en als jij dan een ander gevoel in je hoofd hebt is dat jouw probleem. Je gebruikt mijn definitie maar. Ik kan niet trots op mezelf zijn als ik een 1 haal voor mijn tentamen. Ik kan niet trots op mezelf zijn als ik na een jaar spelen enkel en miljoen punten heb. Ik kan niet trots op mezelf zijn als ik tw een jaar lang 'volhoud'. En dus: Ik kan niet trots op mezelf zijn als ik voornamelijk zou internen. Anderen zouden dat ook niet moeten zijn, maar dat hebben ze láng niet allemaal zelf door.

Hoe moeilijk is het nou. Jij weet ook wel dat we deze definities hanteren. Dan kan je wel leuk mierenneuken over dit soort linguistisch gedoe, maar daar gaat het toch helemaal niet om?

Maar goed, ik zie dat wel vaker. Gebeurt vaak als mensen zich in allerlei bochten moeten wringen om nog een weerwoord te hebben.
 

DeletedUser61131

Guest
Het is een prestatie om zo noob te zijn :boer:

Het lijkt erop dat jij het begint te snappen.

- Het is een grote prestatie om noob te zijn na 7 jaar lang TW spelen.
- Het is niet een grote prestatie om noob te zijn na een paar dagen TW spelen.

Valt me wel op dat jij gewoon iedereen noob noemt en verder nooit iets inhoudelijks te melden hebt. Compenseer je daar je eigen ingame kwaliteiten mee?
 

DeletedUser69389

Guest
Ook daar scoor ik al dus. Het is een en al compliment wat ik binnenhark vandaag! Onderbouw trouwens eens iets?

Volgens mij heb ik hierboven al eens onderbouwd over wat voor een onzin jij uitkraamt. Ik kan wel reageren op deze onzin, maar daarmee verdoe ik mijn tijd. Dan kan ik beter doorgaan met jullie vernietigen.:cool:
 

DeletedUser63648

Guest
Het lijkt erop dat jij het begint te snappen.

- Het is een grote prestatie om noob te zijn na 7 jaar lang TW spelen.
- Het is niet een grote prestatie om noob te zijn na een paar dagen TW spelen.

Valt me wel op dat jij gewoon iedereen noob noemt en verder nooit iets inhoudelijks te melden hebt. Compenseer je daar je eigen ingame kwaliteiten mee?

Ik heb het eerder zien gebeuren hoor, je zou de eerste niet zijn.
 

DeletedUser73657

Guest
Het lijkt erop dat jij het begint te snappen.

- Het is een grote prestatie om noob te zijn na 7 jaar lang TW spelen.
- Het is niet een grote prestatie om noob te zijn na een paar dagen TW spelen.

Valt me wel op dat jij gewoon iedereen noob noemt en verder nooit iets inhoudelijks te melden hebt. Compenseer je daar je eigen ingame kwaliteiten mee?

Als je zo goed bent als mij is iedereen ook noob :D

Maar over mijn IG kwaliteiten ; ik ben nog niemand tegengekomen hier die mij aankon , heb zat vv's gedaan om te deffen en de enige speler die mij een beetje in moeilijkheden kon brengen was fyurosity. Maar als je denkt iemand te weten die ik niet aankan mag je hem altijd aan mijn front zetten , dan zal ik die ook wel ff afmaken
 

DeletedUser61131

Guest
Wat een verloedering en verruiming van het woord prestatie. In het dagelijks taalgebruik houdt prestatie in dat je iets gedaan hebt waar men met recht trots op kan zijn; Ik ga niet mierenneuken om dat soort dingen. Ik hanteer die definitie, en als jij dan een ander gevoel in je hoofd hebt is dat jouw probleem. Je gebruikt mijn definitie maar. Ik kan niet trots op mezelf zijn als ik een 1 haal voor mijn tentamen. Ik kan niet trots op mezelf zijn als ik na een jaar spelen enkel en miljoen punten heb. Ik kan niet trots op mezelf zijn als ik tw een jaar lang 'volhoud'. En dus: Ik kan niet trots op mezelf zijn als ik voornamelijk zou internen. Anderen zouden dat ook niet moeten zijn, maar dat hebben ze láng niet allemaal zelf door.

Hoe moeilijk is het nou. Jij weet ook wel dat we deze definities hanteren. Dan kan je wel leuk mierenneuken over dit soort linguistisch gedoe, maar daar gaat het toch helemaal niet om?

Maar goed, ik zie dat wel vaker. Gebeurt vaak als mensen zich in allerlei bochten moeten wringen om nog een weerwoord te hebben.

Cgrain. Je reactie is eindelijk een van een aardig niveau. Iets wat de rest van de reageerders hier niet halen. Jou verhaal ondersteund mijn theorie alleen maar. Alleen omschrijf je het iets anders.

Even een vraag aan jou dan. Want de andere reageerders vielen over deze uitspraak:
- Heb jij respect voor accounts die veel farmen?
- Heb jij respect voor een co die dit werk dag in dag uit doet? (farmen dus)

Of is dit nutteloos en kan je hier niet trots op zijn en zijn dit per definitie noobs zoals zenj007 aangeeft?
 

DeletedUser63648

Guest
Heel simpel: Ben blij met ze, maar als ze verder niks kunnen zeg ik toedeloe.

E: anders gezegd: Iedereen kan farmen, lang niet iedereen heeft er de moeite voor over. Ik ga geen diep respect hebben voor mensen die de verhouding tw/andere shit anders leggen. Ben er hooguit blij mee dat ik ervan kan profiteren.

E2: De rest heeft gewoon niet datzelfde lerarengeduld als ik, wat voor mij toevallig een best bijzonder gevoel is. Ik weet ook niet wat er mis met me is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73204

Guest
Als je zo goed bent als mij is iedereen ook noob :D

Maar over mijn IG kwaliteiten ; ik ben nog niemand tegengekomen hier die mij aankon , heb zat vv's gedaan om te deffen en de enige speler die mij een beetje in moeilijkheden kon brengen was fyurosity. Maar als je denkt iemand te weten die ik niet aankan mag je hem altijd aan mijn front zetten , dan zal ik die ook wel ff afmaken

wat fyn dat jy je zo geweldig vind. maar gelukkig komt ook in deze reactie het woord "Noob" in voor. Ik was al even bang dat Je IQ iets was gestegen....
 

DeletedUser61131

Guest
Heel simpel: Ben blij met ze, maar als ze verder niks kunnen zeg ik toedeloe.

E: anders gezegd: Iedereen kan farmen, lang niet iedereen heeft er de moeite voor over. Ik ga geen diep respect hebben voor mensen die de verhouding tw/andere shit anders leggen. Ben er hooguit blij mee dat ik ervan kan profiteren.

Precies. Je wordt er dus blij van, en diep respect gaat wat ver, maar een beetje respect is er dus wel. Farmen is dus nuttig, anders zou je er niet blij van worden.

Ik wordt hier net keihard op afgemaakt op die stelling. Mag ik nu even van diezelfde personen de kritiek op Cgrain zijn stellingen aanhoren? Ik vermoed zomaar dat die er niet gaan komen :D
 
Bovenaan