SpotPrenten

DeletedUser61131

Guest
Als je zo goed bent als mij is iedereen ook noob :D

Maar over mijn IG kwaliteiten ; ik ben nog niemand tegengekomen hier die mij aankon , heb zat vv's gedaan om te deffen en de enige speler die mij een beetje in moeilijkheden kon brengen was fyurosity. Maar als je denkt iemand te weten die ik niet aankan mag je hem altijd aan mijn front zetten , dan zal ik die ook wel ff afmaken

Ja, dat bewijst inderdaad dat jij geen noob bent. Echt super inderdaad!
En dan een geheimpje die niemand weet. Dit zou betekenen dat ik jou met gemak aan zou kunnen als het klopt wat jij beweerd. Denk daar maar eens goed over na.

Dus het zou fijn zijn dat er nu eens gestopt wordt met het schreeuwen naar BB spelers dat ze noobs zijn. Blijkbaar beschikken wij over genoeg kwaliteiten om in ieder geval de onoverwinnelijke zenj007 te verslaan en de rest van Divine en Rise dus ook. Want zenj007 is de beste speler van beide stammen volgens hemzelf! :D
 

DeletedUser69389

Guest
Precies. Je wordt er dus blij van, en diep respect gaat wat ver, maar een beetje respect is er dus wel. Farmen is dus nuttig, anders zou je er niet blij van worden.

Ik wordt hier net keihard op afgemaakt op die stelling. Mag ik nu even van diezelfde personen de kritiek op Cgrain zijn stellingen aanhoren? Ik vermoed zomaar dat die er niet gaan komen :D

Jouw omschrijving was gewoon dramatisch en overtrokken. Farmen is handig, maar een prestatie nee.;)
 

DeletedUser63648

Guest
Je denkt toch niet dat ik respect heb voor mensen die er een issue van maken om elke dag meerdere uren bezig zijn met tw? Het is een keuze, dat farmen. Daar kan je niet trots op zijn, daar kan je geen respect voor hebben. Ook geen disrepect; Het is een keuze en iedereen vult dat op zijn manier in. Daar oordeel ik niet over, want ik heb dat ook tijdenlang gedaan, en sommigen hebben werkelijk niks beters te doen. Dus nee, farmen is dus géén prestatie. Ik zeg écht totaal iets anders dan wat jij beweert.

E: anders gezegd, farmen is nuttig. Dorpen uitbouwen is nuttig als je geen AM hebt. AM aanzetten is nuttig als je dat wel hebt. Maar daar ga ik echt geen respect voor hebben. Desalniettemin ben ik blij als mijn co dat voor me doet, want dan hoef ik het niet te doen.
 

DeletedUser73657

Guest
Ja, dat bewijst inderdaad dat jij geen noob bent. Echt super inderdaad!
En dan een geheimpje die niemand weet. Dit zou betekenen dat ik jou met gemak aan zou kunnen als het klopt wat jij beweerd. Denk daar maar eens goed over na.

Dus het zou fijn zijn dat er nu eens gestopt wordt met het schreeuwen naar BB spelers dat ze noobs zijn. Blijkbaar beschikken wij over genoeg kwaliteiten om in ieder geval de onoverwinnelijke zenj007 te verslaan en de rest van Divine en Rise dus ook. Want zenj007 is de beste speler van beide stammen volgens hemzelf! :D

Ik zeg niet de beste, ik zeg enkel dat de mensen waarmee ik front heb gehad of waar ik via vv's front mee had geen bedreiging voor mij vormde. Enkel fyurosity was een speler die het mij wel eens moeilijk maakte, de rest stelde maar weinig voor :) En ik schreeuw niet zomaar in het wild dat iedereen noob is, ik zeg dat jullie noob zijn door jullie AF posts. Zulke redeneringen die ik hier voorbij zie komen, sorry hoor maar een speler met een beetje verstand zegt zo een dingen niet. Als jij het een prestatie vind om gelijk een hersendode op a, b of c te duwen dan is dat heel leuk voor je, maar dat is echt geen prestatie. Dorpen nemen van een sterke speler is een prestatie, maar wat barbaren edelen en farmen kan iedereen. Als jij dingen kan die andere niet kunnen onderscheid je je van de rest en dan ben je een sterke speler, maar wie kan nu niet 3 knopjes induwen en edels sturen? Juist ja, iedereen kan dat :) Nu mag jij er trots op zijn dat je iets kan wat iedereen kan , bravo!


Korp beer die over IQ gaat beginnen, dit is toch wel echt een nieuw dieptepunt voor w39.
 

DeletedUser

Guest
tssss, ik reageer eens een halve dag niet en het is alweer om het meest gelijk krijgen en chaos :eek:

Ik zal alles maar eens duidelijk maken.
Definitie van prestatie:
- Resultaat van een actie. Actie of gedrag die belangrijk is voor het behalen van organisatiedoelstellingen.
Is farmen belangrijk om het behalen van een doelstelling op TW ja want je groeit sneller en kan daarmee op nr 1 eindigen.
Farmen is dus een prestatie.

- Een prestatie is het volbrengen van een gesteld doel of verplichting.
Hij is op nr 1 geraakt en heeft dus zijn doel bereikt. Het is dus een prestatie.

Het is wel zo dat een bepaalde actie voor de ene als en prestatie aanvoelt maar dezelfde actie voor iemand anders niet als een prestaie aanvoelt.

wilekeurige voorbeeld. Met een tractor rijden en verrichtingen mee uitvoeren is voor mij geen prestatie maar een gewone handeling.
Voor iemand anders kan met een tractor rijden net wel een hele prestatie zijn.

Voor sommige mensen is 60 kg opheffen geen prestatie maar voor mij is dat wel en prestatie....enz enz.

Kwestie van een beetje het denkvermogen wat ruimer te maken dan enkel het kleine smalle wereld waar sommigen in leven.
Afkomen met, als het voor mij gen prestatie is dan is het voor niemand anders een prestatie is heel kortzichtig zijn.
Niet iedereen heeft dezelfde normen en waarden, maar andere normen hebben betekent niet noob zijn.

Veel begrijpend lezen plezier ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73204

Guest
Korp beer die over IQ gaat beginnen, dit is toch wel echt een nieuw dieptepunt voor w39.

jaaa en een prestatie. Maar als ik het nieuwe diepte punt is, wat was dan die oude.....:rolleyes:? Ik heb my opleiding al behaald. Dus een beetje IQ heb ik wel.
 

DeletedUser73204

Guest
opleiding paaldansen was te moeilyk voor my. ik heb daarom maar gewoon dierengeneeskunde gevolgt
 

DeletedUser63648

Guest
Dat is dus precies wat erin verscholen ligt hé. :D:D:D
Natuurlijk is een noob trots als hij het een tijdje volhoud. Hij weet (onbewust) dat hij naar de algemene maatstaven, slecht is. Dus is het knap als hij dat soort dingetjes bereikt. Als iemand trots is op dingen die gewoon dagelijkse kost is, dan is hij dus minder goed dan wij. Wij zijn er namelijk niet trots op; het is immers dagelijkse kost. Hij zou er niet trots op zijn als hij er daar niet zijn hand voor zou omdraaien. Hij zit dus onder de standaard en is derhalve noob.

Ik zeg ook niet dat anderen het misschien niet als prestatie opvatten; Ik zeg enkel dat ik dat niet doe. In mijn ogen is het dus niet zo, dus ik zal dat blijven herhalen. Kan je daar niet tegen? Pech. Jammer dan. Helaas pindakaas.

Jammer ook dat nadat ik het zo duidelijk aan jaapsh heb uitgelegd welke definitie ik hanteer, jij denkt dat jij dan toch de gelegenheid hebt om het op jouw manier te interpreteren. Spijtig.
 

DeletedUser

Guest
Just saying maar niemand leest dit hoor :D

Toch wel, jij :p

Dat is dus precies wat erin verscholen ligt hé. :D:D:D
Natuurlijk is een noob trots als hij het een tijdje volhoud. Hij weet (onbewust) dat hij naar de algemene maatstaven, slecht is. Dus is het knap als hij dat soort dingetjes bereikt. Als iemand trots is op dingen die gewoon dagelijkse kost is, dan is hij dus minder goed dan wij. Wij zijn er namelijk niet trots op; het is immers dagelijkse kost. Hij zou er niet trots op zijn als hij er daar niet zijn hand voor zou omdraaien. Hij zit dus onder de standaard en is derhalve noob.

Ik zeg ook niet dat anderen het misschien niet als prestatie opvatten; Ik zeg enkel dat ik dat niet doe. In mijn ogen is het dus niet zo, dus ik zal dat blijven herhalen. Kan je daar niet tegen? Pech. Jammer dan. Helaas pindakaas.

Jammer ook dat nadat ik het zo duidelijk aan jaapsh heb uitgelegd welke definitie ik hanteer, jij denkt dat jij dan toch de gelegenheid hebt om het op jouw manier te interpreteren. Spijtig.

Verschil tussen jij en ik is dat je vanuit jouw standpunt uitlegt.
Ik leg het meer algemeen uit, ook daarom heb ik er 2 voorbeelden geplaatst.
Als iemand zijn doel bereikt door te farmen is dat een prestatie, voor de ene is dat de moeite niet om dat als prestaie aan te zien, voor de andere is dat een kleine prestatie en voor nog iemand anders is dat een grote prestatie.
Alledrie hebben ze gelijk vanuit hun eigen perspectief.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63648

Guest
Ze hebben misschien gelijk uit hun eigen perspectief, maar ze mogen dan niet verbaasd opkijken als ik ze dan noob noem. Zo simpel is het, mansom.
 

DeletedUser

Guest
Ze hebben misschien gelijk uit hun eigen perspectief, maar ze mogen dan niet verbaasd opkijken als ik ze dan noob noem. Zo simpel is het, mansom.

Op het AF verbaasd me niets meer :D
juist maar dan moet je ook niet verbaasd zijn als ze dat anders zien dan jou en hun eigen standpunt gaan verdedigen.
 

DeletedUser63648

Guest
veranderd écht niks aan het feit dat jullie noobs zijn hoor, of jullie het nou geloven of niet :D
 

DeletedUser73204

Guest
veranderd écht niks aan het feit dat jullie noobs zijn hoor, of jullie het nou geloven of niet :D

Jaja dat weten we nu wel.Het is ook fyn om een Noob te zyn. Heeft niemand hoge verwachtingenvan je en als het mee zit is het beginners geluk. Ohw en ook nog blond. Wat een fyne combinatie. Heerlyk.

maar zyn jullie scholen al begonnen? want de prestaties zijn nog steeds ondermaats......
Die van ons? neh, wy zyn Noobs, we doen maar wat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73657

Guest

DeletedUser73204

Guest
Ohw. Is jy toch je stam nodig? Valt me een beetje tegen van je. Je kon toch iedereen aan.
 
Bovenaan