SpotPrenten

DeletedUser34153

Guest
Je bent gewoon super jaloers dat jij nooit eerste zal staan op deze wereld, wat je ook maar probeert, het zal je niet lukken :p

Lol wat een zever, eerste worden met zijn stats op dit moment is gewoon belachelijk, zo zou je nog niet eens 1ste willen worden
 

DeletedUser69389

Guest
Je bent gewoon super jaloers dat jij nooit eerste zal staan op deze wereld, wat je ook maar probeert, het zal je niet lukken :p

Hoef ik ook niet.:eek: Ik sta liever 2e met strijd dan 1e met interns. Vaak genoeg meegespeeld om rang 1. Daarnaast vergis je je behoorlijk, want zover staat David B niet van de top 3 af. Met gemak halen wij rovers van 200M per dag.


Dit hieronder stelt XB voor en die nu gaan inzien dat ze te stoere praatjes hielden.

media_xl_1360766.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61131

Guest
Lol wat een zever, eerste worden met zijn stats op dit moment is gewoon belachelijk, zo zou je nog niet eens 1ste willen worden

Dat is wel wat een rare opmerking Eddy. Want moet ik dan gewoon stoppen met edelen om te wachten op de Divine / Rise leden ofzo? Daarnaast is het totale bullcrap dat ik alleen maar hoef te internen, maar heb totaal niet de behoefte om me daar over te gaan verantwoorden. Is totaal niet belangrijk namelijk.
 

DeletedUser73204

Guest
Korp Beer en Mansom. Daarnaast hebben wij wel wat beters te doen op dit moment. Zijn afgang komt nog wel.;)

Ohw die is nieuw voor me. Ik hou me helemaal nie bezig met de nr1.
Wie het is, hoe hy er komt en waardoor hij er komt zal my volledig worst zyn.
Leuk voor hem dat hy 1 is en mag hy ervan genieten.Stuur maar gebak, dan is het echt leuk:)
 

DeletedUser69112

Guest
Aangezien er geen spotprenten komen, zal ik deze dwaze discussies dan maar doorbreken d.m.v een anti spotprent :p

tqssi5nelib.jpg
 

DeletedUser73204

Guest
oioioi waar kan hem vinden? Hy zal het best goed doen op my bank:)
 

DeletedUser63648

Guest
Tsja, hij bleef een beetje over... Er zitten paar kleine defectjes aan helaas :(
 

DeletedUser

Guest
Aangezien er geen spotprenten komen, zal ik deze dwaze discussies dan maar doorbreken d.m.v een anti spotprent :p

tqssi5nelib.jpg

LOL
Zelfs met die prent zet je Divine in de schijnwerper en rise aan de zijkant.
Wel mooi gedaan moet ik zeggen :)
 

DeletedUser

Guest
Jarl wil je soms ruzie stoken met ons :mad:

niet echt meer, als rise blij is met hun status van eeuwige tweede en de naam van hulpje van divine leg ik me daar bij neer. Jammer, ik had wat meer power verwacht, zeker op het AF doen jullie alsof jullie zonder divine kunnen en evengoed zijn maar tussen het AF en ingame is er blijkbaar een groot verschil.
 

DeletedUser73657

Guest
niet echt meer, als rise blij is met hun status van eeuwige tweede en de naam van hulpje van divine leg ik me daar bij neer. Jammer, ik had wat meer power verwacht, zeker op het AF doen jullie alsof jullie zonder divine kunnen en evengoed zijn maar tussen het AF en ingame is er blijkbaar een groot verschil.

Idd, wij zijn nu eenmaal de slaafjes van divine he :(
 
Bovenaan