(Spot)Prentjes Topic

Reactiescore
64
Ben al lang blij dat er een spotprent word gepost ipv 3 pagina's aan zeikende mensen :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
En wat maakt dat precies uit?

Tis dat ik zelf nauwelijks wat heb gedaan deze massa, ik logde deze ochtend pas voor de eerste keer om alles nog te dubbelchecken. Duur deffen boeit geen ene flikker tbh.
 
Reactiescore
604
8966794fe77d1726e0051245a9abe252.jpg
 

Deleted User - 697374

Guest
En wat maakt dat precies uit?

Tis dat ik zelf nauwelijks wat heb gedaan deze massa, ik logde deze ochtend pas voor de eerste keer om alles nog te dubbelchecken. Duur deffen boeit geen ene flikker tbh.

Tuurlijk maar bleef het wonderlijk vinden dat er 13 dorpen verloren gingen waarvan 10 gerecapt van de 20 dorpen die niet gestackt zijn ongeveer. Daar zal je het mee eens zijn. Maar 3 dorpen verliezen is dan nog steeds slecht. Persoonlijk hoopte ik op mee resultaat maar ach het zit niet altijd meer.
 
Reactiescore
140
En wat maakt dat precies uit?

Tis dat ik zelf nauwelijks wat heb gedaan deze massa, ik logde deze ochtend pas voor de eerste keer om alles nog te dubbelchecken. Duur deffen boeit geen ene flikker tbh.

Met de grote praatjes van je had ik dan nog wel wat meer verwacht..... volgende keer maar ff triple checken ;)
 
Reactiescore
2.386
Met de grote praatjes van je had ik dan nog wel wat meer verwacht..... volgende keer maar ff triple checken ;)
Het is dat nog je andere werelden zou spelen en toch wat slaap kan gebruiken. :)
 

DeletedUser79447

Guest
Naja wel deffen, maar gewoon heel duur :p

Is sowieso bullshit dat er 'heel' duur is gedeffed. Minimaal 1 op 2,2. Ja er zullen vast dure rappjes zijn geweest. Dat is overal, zeker om diepe dorpen te behouden. Echter als je kijkt waar de gesloopte deff vandaan komt, maakt het niet eens uit. Ik kan beamen dat alle loses vanuit onze deff binnen 50 uur weer terug gemaakt zijn, en wij hadden de os'er.

Daarnaast, blame bolletje en strange de volgende keer ook maar. Die hebben 1 op 1,1 gedeffed laatste week;)

Muren bouwen knop hebben ze daar nog steeds niet echt gevonden.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Met de grote praatjes van je had ik dan nog wel wat meer verwacht..... volgende keer maar ff triple checken ;)

Als je wil, def ik de volgende keer alles persoonlijk en maken we er een 1vs1 van. We zullen zien wie hier dan de grote praatjes heeft schat. :)
 
Reactiescore
1.454
Is sowieso bullshit dat er 'heel' duur is gedeffed. Minimaal 1 op 2,2. Ja er zullen vast dure rappjes zijn geweest. Dat is overal, zeker om diepe dorpen te behouden. Echter als je kijkt waar de gesloopte deff vandaan komt, maakt het niet eens uit. Ik kan beamen dat alle loses vanuit onze deff binnen 50 uur weer terug gemaakt zijn, en wij hadden de os'er.

Daarnaast, blame bolletje en strange de volgende keer ook maar. Die hebben 1 op 1,1 gedeffed laatste week;)

Muren bouwen knop hebben ze daar nog steeds niet echt gevonden.

Je weet dat er letterlijk halve deff dorpen niet gedodged zijn he. Je weet ook dat er regelmatig 1 op 1 gedeffd is. Ik kan niet zien waar de deff vandaan komt, maar dat neemt niet weg dat er echt ronduit dramatisch gedeffd is.
 
Bovenaan