(Spot)Prentjes Topic

DeletedUser79312

Guest
ik denk dat gewoon 'TBN - N.E.O' hier zetten zelfs genoeg is om als spotprentje te zien. Als ze al heel de week problemen hebben ermee moeten ze niet plots gaan doen alsof het een excuus is dat gebruikt kan worden. Durf te wedden dat als Chess. hetzelfde had geprobeerd N.E.O ook zou reageren met 'bekijk het maar, wij doen verder'.
 

DeletedUser79447

Guest
wel wanneer is het laatst dat iets 1vs1 kon doen :p

Als we een datum hebben regelen we dat gewoon, alles os netjes weg zodat die 2 haantjes 1 vs 1 kunnen doen. Maar zal wel niks van komen vanaf chess zijde.

Iets eerlijk laten verlopen kennen zij daar niet.
 
Reactiescore
1.380
Als we een datum hebben regelen we dat gewoon, alles os netjes weg zodat die 2 haantjes 1 vs 1 kunnen doen. Maar zal wel niks van komen vanaf chess zijde.

Iets eerlijk laten verlopen kennen zij daar niet.

ben jij nou echt zo naief met eerlijk spelen van CHESS zijn kant of bedoel je je eigen stam?

ten eerste als dit al een week gaande is waarom geef je dit niet meteen aan dan kan er rekening mee gehouden worden en is chess echt wel zo eerlijk om daar rekening mee te houden.

Dan komt het punt als je een issue hebt door eigen toedoen waarom kan je dan wel vollop aanvallen nog in die week dat het gebeurd en hoe kan je dan wel dorpen edelen en snipen en recappen.

En waarom zeg je het pas als de eerste klappen aankomen en niet wanneer de aanvallen verstuurd worden.

Allemaal vragen waar waarschijnlijk geen onderbouwt antwoord op gegeven kan worden of toch wel dan hoor ik wij ze graag
 

DeletedUser81254

Guest
Belofte maakt schuld. Dat iemand ff een account voor hem fikst zo dat die kut def noobje eens goed gerekt kan worden.
 
Reactiescore
743

Jij bent wel een erg grote imbeciel als je denkt dat Roy leider is hoor? denk niet dat je weet dat ik de enige ben die de leiding doet binnen N.E.O?
Als je gaat refereren op het feit dat ik Roy het gesprek met Inge en Jannes heb laten leiden, dan kan ik je vertellen dat dat komt omdat Roy het toen ervaren heeft en ik hem zijn zegje heb laten doen en het heb laten uitleggen.

Wat mensen zeuren en zagen dat het al een week bekend was, er is al een post geweest die dat ontkracht heeft. Er is toen een support ingediend en alles leek opgelost. Jammer genoeg was dat niet zo. Ben wel erg teleurgesteld in het beleid van Chess, met name de beslissing van Jannes en Inge in bijzonder. Ik heb ALTIJD eerlijk geoordeeld en fouten die N.E.O maakte gestraft op een keurige manier en ook altijd een compensatie aangeboden waar akkoord me gegaan is door Inge en Jannes. Om nu dan te gaan beweren dat ik niks doe zijn manifeste leugens.

Ben nogal teleurgesteld in jullie Chess, en de acties die nu plaats zullen vinden gaan jullie niet terug kunnen werpen aan N.E.o voor laag spel, maar aan het profiteren van een Bug of wat het ook mag zijn.

I'm out.
 

DeletedUser69389

Guest
Gaat wel op voor sommige spelers hier...

ik-ben-niet-gek1494182090.jpg
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ik, als iemand die doof is, voel mij gekwetst :(
 
Reactiescore
702
Gaat wel op voor sommige spelers hier...

ik-ben-niet-gek1494182090.jpg

Denk dat wat the Pianist in andere topic schreef wel al duidelijk is. Enigste wat er nog aan toegevoegd hoeft te worden is dat het probleem de fout van TBN is. En niet van TW zelf. Anders zou er allang opheldering zijn gegeven en maatregelen genomen worden.

Roy, het punt is gewoon, dikke pech voor jullie. Jullie hadden dit makkelijk kunnen oplossen. Jullie hadden voor de aanvallen naar ons toe kunnen stappen met het probleem. Dan waren er geen aanvallen geweest. Jullie hadden kunnen zien dat er een probleem was en er tijdelijk een speler van een account binnen N.E.O op kunnen zetten (wat erg makkelijk is geworden door de 1 dag regel), maar dit hebben jullie niet gedaan. Jullie zijn pas aankomen kakken met dit probleem toen jullie dorpen verloren. Dat is gewoon te laat. Dat wij dan zeggen, helaas pindakaas, is niet immoreel, maar gewoon logisch (99% van de ervaren rotten hadden het ook gedaan, vooral na de handelingswijze van N.E.O de afgelopen tijd). We hebben jullie al een deal gegeven bij El Capitan als teken van goede wil, maar daar wordt over gepraat alsof wij de schuldige zijn, vind je het vreemd dat wij nu zeggen: Stik er maar in met jullie beledigende gedrag!

Al met al: het is toch niet onze rotzorg dat jullie je zooi niet op orde hebben?
 

DeletedUser69389

Guest
Denk dat wat the Pianist in andere topic schreef wel al duidelijk is. Enigste wat er nog aan toegevoegd hoeft te worden is dat het probleem de fout van TBN is. En niet van TW zelf. Anders zou er allang opheldering zijn gegeven en maatregelen genomen worden.
De spotprent sloeg niet per definitie op deze situatie hoor maar meer in zijn algemeenheid over de tendens op deze wereld.
 

DeletedUser79447

Guest
Is het account dan definitief naar intern gezet na get deffslurpen afgelopen weken.
 

Bijlagen

  • huilende-wolk-stock-illustraties__k19227064.jpg
    huilende-wolk-stock-illustraties__k19227064.jpg
    18 KB · Weergaven: 32
Reactiescore
1.454
Is het account dan definitief naar intern gezet na get deffslurpen afgelopen weken.

In tegenstelling tot jullie, lossen wij de problemen die de stam heeft op, in plaats van de dorpen praktisch gezien weg te geven en dan de tegenstander te beschuldigen van immoreel spel wanneer ze de dorpen overnemen...
 
Bovenaan