(Spot)Prentjes Topic

Reactiescore
967
Je zegt daar heel duidelijk dat je je niet gaat bemoeien met de dingen die Neo deed,lees maar terug,maar je wil wel het gedrag van Chess aanhalen/
Enough said i think.....

Nee, wat ik zei is dat ik niet ga bepalen welke van de 2 partijen het meest kinderlijk omgaat.

Jannes begon idd over respect aangezien er weer een foto op het af werd geknalt door een Neo lid,dat jij de boel zo wil draaien dat uiteindelijk Chess de hypocriet is?
Wat ik al eerder zei,doe eens wat aan je eigen stam ipv alleen maar te zeggen dat je geen kleuterjuf wil spelen,dat is natuurlijk wel heel makkelijk om dat af te schuiven.
En wil je nog meer kwijt of ben je klaar met je gezeur?

De boel probeer te verdraaien? Ik heb meermaals toegegeven dat het not-done is. Dat jij mijn overige punten interpreteert als hypocrisie ligt toch echt bij jezelf.

Maar misschien maar beter om deze discussie te laten rusten inderdaad, want je reageert nogal geprikkeld. En weinig nuttigs komt er toch niet uit.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.457
Nee, wat ik zei is dat ik niet bepalen welke van de 2 partijen het meest kinderlijk omgaat.



De boel probeer te verdraaien? Ik heb meermaals toegegeven dat het not-done is. Dat jij mijn overige punten interpreteert als hypocrisie ligt toch echt bij jezelf.

Maar misschien maar beter om deze discussie te laten rusten inderdaad, want je reageert nogal geprikkeld. En weinig nuttigs komt er toch niet uit.
klopt ik reageer ook op poep,kan je niet een deftige rea verwachten he?
 
Reactiescore
1.454
Ahja, je hebt een wereld met mij 'samengespeeld' dus heb je nu volledige weet over mijn vorm van discussiëren. Mij is echter niet helemaal helder hoe een wereld spelen met iemand en een discussie voeren op het af met elkaar verbonden zouden zijn, maar interessante benadering.

Het nieuwe team heeft helemaal niet besloten met Stevie in zee te gaan. Stevie was gestopt en er was geen zicht op zijn terugkomen. Dus nogmaals kun je het nieuwe team niet erop aanrekenen dat Stevie alsnog besluit roet in het eten te gooien. Waarom de leiding van NEO heeft besloten om hem na z'n 1e stab een nieuwe kans te geven is mij ook een raadsel. Dat was ook voor mij tijd dus heb ik te weinig informatie van om daarover te praten. Echter, weet jij natuurlijk ook dat je een eigenaar niet kunt forceren om z'n account af te staan d.m.v. mailverandering. Desalniettemin, is het nieuwe team genaaid door Stevie en heeft Chess daarvan geprofiteerd terwijl jullie zelf ook erkennen dat het een labiel persoon was. Des te meer reden voor sympathie als je het mij vraagt. Maargoed, ik zal inderdaad wel naïef zijn, wie houdt er nou niet van gratis dorpies.

Ik zeg niet dat ik een volledig beeld ervan heb Daan. Gelieve niet mijn woorden te verdraaien. Je weet beter dan dat! Ik zeg dat ik een goed beeld heb en ook hoe jij dingen aanpakt. Daardoor weet ik dat jij bijzonder koppig bent. Dit pakt soms negatief uit maar net zo vaak positief.

Daarnaast geef ik het nieuwe team dan ook nergens schuld van. Dat heb je mij niet horen zeggen. Wat ik zeg is dat N.E.O veel te verwijten is. Ik raad je aan het nogmaals goed te lezen, want je gaat niet in op wat ik zeg (je verzint maar wat).

Je kan hem idd niet forceren om het account af te geven, maar dan moeten wel de nodige voorzorgsmaatregelen getroffen worden (internen zou een optie zijn). Dit is niet gebeurd en dat kan N.E.O zichzelf aanrekenen.

Het nieuwe team is idd genaait. Ik keur de actie van Stevie dan ook af. Ik keur echter de actie van Chess niet af, omdat zij gewoon recht hadden te profiteren van de fouten die zijn gemaakt door N.E.O. Ze hebben al meer gedaan dan ze hoefden te doen. Om hier dus over te gaan zeuren is naïef en partijdig.

Anyway, als je hier weer opantwoord, zorg er Aub voor dat je daadwerkelijk ingaat op wat ik zeg in plaats van wat jij bedenkt dat ik zeg. Dat is namelijk een beetje vermoeiend.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Het nieuwe team heeft helemaal niet besloten met Stevie in zee te gaan. Stevie was gestopt en er was geen zicht op zijn terugkomen. Dus nogmaals kun je het nieuwe team niet erop aanrekenen dat Stevie alsnog besluit roet in het eten te gooien.

Hij heeft bij het overdragen van zijn account overduidelijk gezegd dat hij ten allen tijden eindverantwoordelijke zou blijven en dat als de Co's er niet uitkwamen hij de eindbeslissing ook zou nemen. Heeft openbaar op het N.E.O forum gestaan. Dat dit niet bekend was bij de nieuwe spelers is zeer jammer voor hun, had een hoop ellende kunnen voorkomen.
 
Reactiescore
967
Hij heeft bij het overdragen van zijn account overduidelijk gezegd dat hij ten allen tijden eindverantwoordelijke zou blijven en dat als de Co's er niet uitkwamen hij de eindbeslissing ook zou nemen. Heeft openbaar op het N.E.O forum gestaan. Dat dit niet bekend was bij de nieuwe spelers is zeer jammer voor hun, had een hoop ellende kunnen voorkomen.

Of de nieuwe spelers op de hoogte waren van Stevies beslissing of niet maakt niet veel uit als hij zo'n ongegronde impulsieve actie uitvoert.

Je kan hem idd niet forceren om het account af te geven, maar dan moeten wel de nodige voorzorgsmaatregelen getroffen worden (internen zou een optie zijn). Dit is niet gebeurd en dat kan N.E.O zichzelf aanrekenen.

Jij weet zelf ook dat het plaatsen van een nieuw team altijd boven het internen van een account zal gaan. Bij het ervan uitgaan dat een eigenaar uit het plaatje is, is zo'n overweging maken ook totaal niet aan de orde. Achteraf was dit misschien nog wel het overwegen waard geweest, maar spijtig genoeg kan men nou eenmaal niet in de toekomst kijken.
 
Reactiescore
1.454
Jij weet zelf ook dat het plaatsen van een nieuw team altijd boven het internen van een account zal gaan. Bij het ervan uitgaan dat een eigenaar uit het plaatje is, is zo'n overweging maken ook totaal niet aan de orde. Achteraf was dit misschien nog wel het overwegen waard geweest, maar spijtig genoeg kan men nou eenmaal niet in de toekomst kijken.

Ben ik met je eens, normaal gesproken is een nieuw team plaatsen de beste optie. In dit geval, met de onvoorspelbare acties van Stevie, was dit niet de beste optie is gebleken.
 
Reactiescore
3.584
Chess hanteert een nette houding, enkel ben ik niet van mening zoals jij het zegt dat een stam zijn eigen principes niet overboord moet gooien als een ander (NEO) in dit geval dat ook gedaan heeft.

In een ideale wereld is dat wel zo, in een oorlogsspel is dat meer naïef zijn. Eigenaar El Capi heeft het zeggenschap over zijn account, zodra hij beslist om te stoppen is dat zijn goed recht hoe spijtig dat ook moge zijn, vanaf dat moment heeft NEO eigenlijk al 0 zeggenschap over zijn dorpen toch hebben ze alle tijd gekregen om meer dan 80% netjes op te edelen.


Dat wij profijt hebben gehaald uit de situatie kan je wel stellen maar dit neemt niet weg dat NEO onder de omstandigheden hier toch ook een goede zaak gedaan heeft, dit neemt ook niet weg dat NEO de kans heeft gekregen de schade zo te beperken en het stamcluster zo te krijgen het geen pijnlijke situatie is geworden. Als je wilt wij heilig moreel gaan spelen word er gewoon beter spel verwacht vanuit NEO kant. Beter spel als in dat als er een NAP word afgesproken met El capi en hij zich daaraan niet houd jullie ipv dit te accepteren het afkeuren en maatregelingen nemen om maar een voorbeeld te geven waarin NEO de kans had een goed figuur te slagen (slaan GRR) maar dit niet deed.


Of NEO onder druk werd gezet in de deal tegen Chess valt ook te betwisten, als wij maximaal wouden profiteren van de situatie waren we meteen op El capi gesprongen, waren onderhandelingen over een gezamenlijke oplossing geen optie en zat NEO nu met een heel lastig front en stamcluster.

Als Chess NEO onder druk wou zetten betreft de deal die gemaakt is hadden we ook tijdens de deal al op El capi kunnen springen met de instelling 'pas als de afspraak er staat volgt er een nette verdeling tot die tijd pakken we al wat te pakken valt, indien we niet tot een akkoord komen hebben we toch al een goede voorsprong'.

Nee ook daar heeft Chess niet voor gekozen, het probleem El Capi werd gemeld en ipv als beesten profijt eruit te halen zijn er vanuit Chess 0,0 aanvallen gestuurd geweest en heeft NEO de tijd gekregen hierover te praten en zo tot een afspraak te komen waarin beide partijen tevreden mee konden zijn naar mogelijkheden. Als er verwacht werd dat Chess de heilige Maria gaat spelen zullen we nog veel mensen teleurstellen, dat is een rol die enkel gespeeld zal worden indien de tegenstrever zich altijd respectvol naar anderen zou gedragen en om geen open deuren in te trappen is dat nu niet iets waar NEO voor staat of gestaan heeft.

Als je de stelling maakt 'iemand moet het voortouw nemen' dan zou ik zeggen, zowel Chess als NEO hebben altijd het voortouw genomen. Chess nam het voortouw als stijlvolle stam met morele waardes en NEO nam het voortouw alles maar toe te staan als er maar eigen voordeel behaald werd.

Chess volgt in mindere mate NEO daarin wegens noodzaak, wilt NEO een respectvollere wereld moet er in eigen boezem gekeken worden, Chess heeft geen enkel probleem om ook daar in mee te gaan. Omgekeerd ligt dat beduidend anders.
 

DeletedUser67275

Guest
Chess hanteert een nette houding, enkel ben ik niet van mening zoals jij het zegt dat een stam zijn eigen principes niet overboord moet gooien als een ander (NEO) in dit geval dat ook gedaan heeft.

In een ideale wereld is dat wel zo, in een oorlogsspel is dat meer naïef zijn. Eigenaar El Capi heeft het zeggenschap over zijn account, zodra hij beslist om te stoppen is dat zijn goed recht hoe spijtig dat ook moge zijn, vanaf dat moment heeft NEO eigenlijk al 0 zeggenschap over zijn dorpen toch hebben ze alle tijd gekregen om meer dan 80% netjes op te edelen.


Dat wij profijt hebben gehaald uit de situatie kan je wel stellen maar dit neemt niet weg dat NEO onder de omstandigheden hier toch ook een goede zaak gedaan heeft, dit neemt ook niet weg dat NEO de kans heeft gekregen de schade zo te beperken en het stamcluster zo te krijgen het geen pijnlijke situatie is geworden. Als je wilt wij heilig moreel gaan spelen word er gewoon beter spel verwacht vanuit NEO kant. Beter spel als in dat als er een NAP word afgesproken met El capi en hij zich daaraan niet houd jullie ipv dit te accepteren het afkeuren en maatregelingen nemen om maar een voorbeeld te geven waarin NEO de kans had een goed figuur te slagen (slaan GRR) maar dit niet deed.


Of NEO onder druk werd gezet in de deal tegen Chess valt ook te betwisten, als wij maximaal wouden profiteren van de situatie waren we meteen op El capi gesprongen, waren onderhandelingen over een gezamenlijke oplossing geen optie en zat NEO nu met een heel lastig front en stamcluster.

Als Chess NEO onder druk wou zetten betreft de deal die gemaakt is hadden we ook tijdens de deal al op El capi kunnen springen met de instelling 'pas als de afspraak er staat volgt er een nette verdeling tot die tijd pakken we al wat te pakken valt, indien we niet tot een akkoord komen hebben we toch al een goede voorsprong'.

Nee ook daar heeft Chess niet voor gekozen, het probleem El Capi werd gemeld en ipv als beesten profijt eruit te halen zijn er vanuit Chess 0,0 aanvallen gestuurd geweest en heeft NEO de tijd gekregen hierover te praten en zo tot een afspraak te komen waarin beide partijen tevreden mee konden zijn naar mogelijkheden. Als er verwacht werd dat Chess de heilige Maria gaat spelen zullen we nog veel mensen teleurstellen, dat is een rol die enkel gespeeld zal worden indien de tegenstrever zich altijd respectvol naar anderen zou gedragen en om geen open deuren in te trappen is dat nu niet iets waar NEO voor staat of gestaan heeft.

Als je de stelling maakt 'iemand moet het voortouw nemen' dan zou ik zeggen, zowel Chess als NEO hebben altijd het voortouw genomen. Chess nam het voortouw als stijlvolle stam met morele waardes en NEO nam het voortouw alles maar toe te staan als er maar eigen voordeel behaald werd.

Chess volgt in mindere mate NEO daarin wegens noodzaak, wilt NEO een respectvollere wereld moet er in eigen boezem gekeken worden, Chess heeft geen enkel probleem om ook daar in mee te gaan. Omgekeerd ligt dat beduidend anders.

Had me voorgenomen om weinig tot niets meer te reageren op het AF, maar dit bericht laat mij echt letterlijk nog meer kotsen dan wanneer ik een anderhalve literfles wodka moet adten.

Ik ben het met je eens dat Chess redelijk fair gehandeld heeft op de uiteindelijke verdeling die gemaakt is qua dorpen verdeling. Jullie hadden ons ook gigantisch kunnen naaien inderdaad.

Je laatste getypte alinea’s staan echter vol met pure stront. Ik heb het idee dat jij, en enkele andere stamgenoten van je, ontzettend narcistisch zijn. Chess classificeren als stijlvolle stam gaat er bij mij niet in. Als voorbeeldje wil ik maar noemen dat de buurman van Plato en mij (Mr. V), helemaal in het zuiden, is benaderd met de vraag aan welke kant hij stond, om hier vervolgens gebruik van te maken. Vind je dat serieus stijlvol Jannes? Roy is hierom naar jullie toegekomen om afspraken aan te scherpen. En wat dacht je van het nieuwe dorpje van TUF, ook stijlvol zeker. Zo zijn er nog meerdere voorbeelden te noemen waar ik de stijlvolheid van Chess enorm betwijfel.

Aan de andere kant wordt NEO keer op keer beticht van vies spel, en keer op keer wordt daar een en hetzelfde voorbeeld genoemd: El Capi. We hebben openlijk toegegeven dat het gewoon een probleem account was en dat we achteraf anders hadden moeten handelen. Toch worden we daar nog continue op gewezen. Erg stijlvol.

Als je je ingame zogezegd aanpast aan het gedrag van de tegenstander, stop dan met jezelf verheerlijken en moreel noemen op het AF.

Ik ga hier verder geen discussie over met je aan, dalijk onstaat er weer een topic met 800 berichten zoals je al eens eerder had op W62.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.584
Ik heb volstrekt geen idee over welke 'buurman' het gaat en welk punt je probeert te maken met het feit hij benaderd is met de vraag aan welke kant hij staat. Ik mis de context en snap het probleem er niet van.

Het dorpje van TUF was voor jouw leiding legaal, voor mij niet. Ik heb dan ook tegen jouw leiding gezegd we het gaan afstaan. Echter door miscommunicatie tussen mij en Roy (en die blame leg ik eigenlijk volledig bij hem) zijn beide stammen verkeerd op de hoogte gesteld. Waardoor volgens NEO, de cf van Nelis wel mocht en die van TUF ook terwijl het voor mij beide niet mocht.

Ik heb daarin NEO hun zin gegeven en beide spelers mogen ze houden al had ik ze beide liever afgestaan zien worden. Dus als je Chess wilt blame voor het dorp van TUF zou ik zeggen, wij wouden ze afstaan dus wat is precies je punt hierover.

En zoals ik eerder zei, NEO heeft heel wat op de kerfstok, Chess gaat niet de heilige Maria spelen dus als er discutabele acties zijn geweest vanuit Chess zal ik deze ook helemaal niet ontkennen. Laat ik mezelf corrigeren: Het is de bedoeling Chess staat voor een stijlvolle stam te zijn of dat lukt laat ik dan in het midden.

En ja wij zijn allemaal narcisten en ja ik heb de behoefte om voor alles een mega topic te maken, doei!
 
Reactiescore
3.457
El Capi. We hebben openlijk toegegeven dat het gewoon een probleem account was en dat we achteraf anders hadden moeten handelen. Toch worden we daar nog continue op gewezen. Erg stijlvol.
Volgende keer als een stamgenoot van je op het af gooit dat wij laag en hebberig hebben gehandeld over de #piep# kwestie verwacht jij van ons dat we daar niet op reageren aangezien Neo inziet dat ze anders hadden moeten handelen achteraf?
Lol.Wenst hare majesteit nog wat anders?
 

DeletedUser79568

Guest
Als voorbeeldje wil ik maar noemen dat de buurman van Plato en mij (Mr. V), helemaal in het zuiden, is benaderd met de vraag aan welke kant hij stond, om hier vervolgens gebruik van te maken.

Ik weet niet precies waar je op doelt, maar hoe komt Niels ookalweer aan die walgelijke gratis CF in het achterland bij ons?
MoWo werd in hun "hoogtijd" meerdere malen door NEO benaderd om te zorgen dat ze chuchu en suicide zoveel mogelijk dwars zouden zitten.

Zoals Jannes al benoemd, moeten jullie eens nadenken waar bepaalde acties (lees reacties) bij Chess vandaan komen.
 
Reactiescore
1.380
Vind tbh wel dat je mb's, barbarendorpjes en random noobjes buiten een oorlog moet houden. Anders is er helemaal geen plezier meer en heb ik ook gewoon 500cfs in iemand anders zn cluster.

Wel triest dat je het zelf ook doet terwijl je op andere kritiek geeft
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Volgens mij werd dit door jullie afgedaan als "het mag want ze vallen ons aan". Dat mijn team hetzelfde dan doet, moet je niet om komen janken.

:)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Wat een rare spotprenten hier op w66
 
Reactiescore
1.380
Volgens mij werd dit door jullie afgedaan als "het mag want ze vallen ons aan". Dat mijn team hetzelfde dan doet, moet je niet om komen janken.

:)

Ik ben tegen die regels dus mij hoor je niet janken.

Jij bent juist diegene die huilt erover en het dan ook zelf doet. Je bent dan gewoon net een klein kind.

Van mij mogen die regels overboord is er ook geen gezeik meer
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Jij bent dan ook een volslagen noob. Anarchie is nooit goed.
 
Reactiescore
2.508
Ik vind de kwalitet wel wat naar beneden gaan. Je ziet duidelijk dat het geplakt is.
 
Bovenaan