(Spot)Prentjes Topic

Reactiescore
967
Vertel ons dan eens waar wij net zo onrespectvol bezig zijn wat in verhouding staat met prive foto's plaatsen op het AF.

Ik ga geen kleuterjuf spelen en onrespectvol gedrag vergelijken op basis van niveau. Het enige wat ik wilde benadrukken is dat Chess over het algemeen nogal een onrespectvolle houding hanteert jegens NEO leden. Dus het laatste waarmee je kunt dreigen is het verwaarlozen van het zogenaamde respect.
 
Reactiescore
3.457
Het enige wat ik wilde benadrukken is dat Chess over het algemeen nogal een onrespectvolle houding hanteert jegens NEO leden. Dus het laatste waarmee je kunt dreigen is het verwaarlozen van het zogenaamde respect.
Geloof dat je prima op de hoogte bent wat er zoal is voorgevallen tussen Neo en Chess aangezien je geregeld een rea plaatste.

Met het aanstellen van een nieuwe leiding hebben we afgesproken om weer met een schone lei te beginnen ,afgelopen week zijn we beschuldigd van het jatten van een account ,( broodje aap verhaal ) op een nogal lage manier proberen om een dorp terug te krijgen van een Mb van Nelis ( lees er werd op het gevoel en moraal ingepraat aangezien het ging om een vervelende privé situatie volgens de moraalheer ,er werd gevraagd om begrip en teruggave dorp terwijl bij navraag de Mb gewoon op vakantie was,keihard liegen dus ) daarnaast worden er weer privé foto’s op het af geknalt ( derde keer) wat massaal werd geliked .
Dat ff in een dikke week tijd

Dan begin jij over onrespect vol gedrag van Chess jegens Neo???
We hebben enorm veel incidenten gehad ,goedgekeurde stab,overnemen van dorpen midden in ons cluster,het toewensen van k naar een moraalbreker van ons waar Neo gewoon mee bleef samenwerken ,begin je nu echt over dat wij geen respect tonen tegen Neo???
Ik ben ten alle tijd bereid om in gesprek te gaan hoe we deze wereld op een normale manier kunnen voortzetten,zou ook echt enorm prettig zijn als de leiding van Neo ervoor zorgt dat hun leden er zich ook een keer aan houden.
 
Reactiescore
3.457
4E17AF1E-7435-4B25-A51E-FA2F4413DB1C.jpeg
Gewoon ff een rea van een Neo lid nadat Neo en Chess een overeenkomst hadden bereikt over de dorpen van El Cap.
Lees jij enig respect over het feit dat wij welwillend stonden over het oplossen van een probleem van Neo ?


Was het weer zo ver ja? Wie deed dat?
Je co Mark
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Stammen mogen mij altijd pm'en als ze mij als sterk leidingsfiguur willen, 500pp per dag
 
Reactiescore
967
Bekijk bijlage 15161
Gewoon ff een rea van een Neo lid nadat Neo en Chess een overeenkomst hadden bereikt over de dorpen van El Cap.
Lees jij enig respect over het feit dat wij welwillend stonden over het oplossen van een probleem van Neo ?

Je co Mark


Zoals ik het zie was het gewoon een smerige actie van de eigenaar van Capitan, waar Chess met beide handen naar gegrepen heeft. Je praat over het zoeken naar een oplossing, maar in feite hebben jullie gewoon geprofiteerd van een stab. In zo'n situatie zou er in mijn ogen gewoon een NAP gegeven moeten worden zodat het opgelost kon worden. En niet met een bullshit voorstel komen voor een 40tal dorpen in ruil voor die NAP. Je kunt zeggen wat je wilt, maar helpen zoeken naar een oplossing is in mijn ogen toch echt het verkeerde woordgebruik.

En ja ik weet dat er een verleden is op deze wereld met praktijken waar niet altijd even redelijk gehandeld is(zo ook bij Capitan), maar in mijn ogen zou je daarvoor je morele principes niet aan de kant moeten zetten. En dat is volgens mij ook waar die pm over gaat. Al neemt geen van beide het hef in handen voor de 1e stap in de goede richting, blijft het niveau kelderen en moet en zal er dus profijt gehaald moeten worden uit dergelijke situaties zoals de stab van Stevie.
 
Reactiescore
3.457
Het was smerig geweest als wij niet open stonden voor een afspraak en gewoon meteen hadden aangevallen.
Wij hebben een voorstel gedaan zodat beide fronten weer rechtgetrokken werden,ging om nog geen 500k van een account die dik 3.1 miljoen aan punten was.
Zo vreselijk was dat voorstel dus niet,je insinueert nu namelijk dat we laag hebben gehandeld ,het was laag geweest zoals ik al eerder zei,als we schijt hadden gehad aan Neo en meteen gegooid hadden met edels.
Oh ja over de nap,er werd een nap gevraagd van 3 weken voor beide stammen ,je snapt zelf wel dat we daar niet op in zijn gegaan?
3 weken stil liggen als stam omdat Neo te maken had met een stabber
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
967
Het was smerig geweest als wij niet open stonden voor een afspraak en gewoon meteen hadden aangevallen.
Wij hebben een voorstel gedaan zodat beide fronten weer rechtgetrokken werden,ging om nog geen 500k van een account die dik 3.1 miljoen aan punten was.
Zo vreselijk was dat voorstel dus niet,je insinueert nu namelijk dat we laag hebben gehandeld ,het was laag geweest zoals ik al eerder zei,als we schijt hadden gehad aan Neo en meteen gegooid hadden met edels.
Oh ja over de nap,er werd een nap gevraagd van 3 weken voor beide stammen ,je snapt zelf wel dat we daar niet op in zijn gegaan?

Je kunt het draaien of keren hoe je wilt, maar als je werkelijk denkt dat een voorstel voor 500k intern van een 3,1M account tijdens het begaan van een stab reëel is, in ruil voor een nap dan vrees ik inderdaad voor de toekomst. En ik insinueer helemaal niets, ik zeg gewoon simpelweg dat er laag gehandeld is. Al profileer je als Chess zijnde dat je morele principes hoog hebt zitten, dan profiteer je gewoon niet van zo'n situatie, ongeacht het verleden en ongeacht of er domme voorstellen komen gebaseerd op impuls. Ook daar hoor je dan niet op in te gaan.
 
Reactiescore
3.457
Je kunt het draaien of keren hoe je wilt, maar als je werkelijk denkt dat een voorstel voor 500k intern van een 3,1M account tijdens het begaan van een stab reëel is, in ruil voor een nap dan vrees ik inderdaad voor de toekomst. En ik insinueer helemaal niets, ik zeg gewoon simpelweg dat er laag gehandeld is. Al profileer je als Chess zijnde dat je morele principes hoog hebt zitten, dan profiteer je gewoon niet van zo'n situatie, ongeacht het verleden en ongeacht of er domme voorstellen komen gebaseerd op impuls. Ook daar hoor je dan niet op in te gaan.
Je kan de boel draaien zoals je wil Daan,de leiding van jouw stam was er tevreden mee en heeft ons hartelijk bedankt voor de medewerking.
Je begon te posten vandaag met de stelling dat Chess geen respect heeft voor Neo leden,volgens mij moet je de rollen omdraaien.
Als je het ergens niet mee eens bent of graag anders wilt zien,spreek je leiding aan ipv achteraf te lopen mekkeren tegen ons.
Zou ook Nice zijn als je op de rest wilt ingaan ipv alleen op de stab.
 
Reactiescore
1.278
Je kan de boel draaien zoals je wil Daan,de leiding van jouw stam was er tevreden mee en heeft ons hartelijk bedankt voor de medewerking.
Je begon te posten vandaag met de stelling dat Chess geen respect heeft voor Neo leden,volgens mij moet je de rollen omdraaien.
Als je het ergens niet mee eens bent of graag anders wilt zien,spreek je leiding aan ipv achteraf te lopen mekkeren tegen ons.
Zou ook Nice zijn als je op de rest wilt ingaan ipv alleen op de stab.

Het is logisch dat de leiding tevreden was, het was namelijk beter dan het alternatief waarbij jullie als dollen de barbarendorpen of dorpen van el capitan konden edelen om er CF's te leggen. De machtspositie lag geheel bij Chess iets wat tijdens de onderhandelingen natuurlijk meerdere keren naar voren is gekomen, gingen naar horen zeggen zelfs geluiden op om helemaal geen NAP te doen.

Dat NEO uiteindelijk akkoord gaat betekent natuurlijk niet dat het een eerlijke deal was vanaf de kant van Chess. In mijn ogen is de machtspositie die Chess had maximaal uitgebuit. Door de stab van capitan zijn direct een 50tal dorpen bij Chess terecht gekomen en heeft NEO afstand moeten doen van CF's. Uiteindelijk komt NEO aanzienlijk zwakker uit de STAB en Chess een stuk sterker. Ik snap niet dat Chess op zo'n manier de achterstand op de vijand goed wilt maken.

Mij lijkt het logisch dat je als stammen de koppen bij elkaar steekt om ervoor te zorgen dat de STAB bijna geen invloed heeft op de strijd. Dit zou net en fair zijn... helaas was Chess gretig.
 
Reactiescore
967
Je kan de boel draaien zoals je wil Daan,de leiding van jouw stam was er tevreden mee en heeft ons hartelijk bedankt voor de medewerking.
Je begon te posten vandaag met de stelling dat Chess geen respect heeft voor Neo leden,volgens mij moet je de rollen omdraaien.
Als je het ergens niet mee eens bent of graag anders wilt zien,spreek je leiding aan ipv achteraf te lopen mekkeren tegen ons.
Zou ook Nice zijn als je op de rest wilt ingaan ipv alleen op de stab.

De enige reden waarom de leiding er tevreden mee was, is omdat ze überhaupt in zijn gegaan op die belachelijke voorstellen die van jullie kant kwamen. Dat er uiteindelijk onderhandeld is over het aantal dorpen en de duur van die nap is dan ook op z'n zachts uitgedrukt dom. Echter werden ze natuurlijk ook wel erg onder druk gezet aangezien jullie het voorstel dusdanig in jullie voordeel trachten te zetten. Mijn mening over dit onderwerp is ook bij ze bekend. Dit verandert niets aan mijn eerdere opmerking dat er überhaupt geen voorstel had mogen komen vanaf jullie kant aangezien jullie zogenaamd zo moreel handelen.

Ik beweer nergens dat ik de manier van NEO's posten wel als respectvol kan bestempelen. Het enige wat ik afgelopen posts heb gezegd, is dat wanneer je dreigt met het overboord gooien van respect jegens de vijand er wel respect voor de vijand moet zijn om overboord te kunnen gooien.
 
Reactiescore
3.457
De machtspositie lag geheel bij Chess iets wat tijdens de onderhandelingen natuurlijk meerdere keren naar voren is gekomen, gingen naar horen zeggen zelfs geluiden op om helemaal geen NAP te doen.
Stevie werd keihard gesteund door Neo toen hij zijn eerste stab uitvoerde.
Tijdens die stab is er vier keer geprobeerd om een dorpenruil te doen,maar Stevie sloeg alles in de wind .
Dat waren de dorpen btw die nu in bezit zijn van ons .
Er is verschillende keren aangekaart dat Stevie niet te vertrouwen was,ook dat werd in de wind geslagen door Neo.
En nu komen jullie ons op de vingers tikken dat we misbruik hebben gemaakt van een stab die al eerder de regels aan zijn laars lapte?
En achterstand goedmaken?
We hebben altijd een achterstand gehad dus als jij denkt dat wij dat wilde “inhalen” door deze stab is nogal bekrompen gedacht.
Genoeg aanbiedingen gehad van spelers om die achterstand in 1 keer te compenseren waar wij niet op in zijn gegaan,dus om nu te benoemen dat dat onze intentie was is nogal verkeerd he?

En helemaal geen nap?
Dan weet je meer dan mij
 
Reactiescore
1.454
@Serenity , verspil je moeite niet met een discussie met Daan. Die heeft zijn standpunt al ingenomen en zelfs met alle logica van de wereld zal hij daar niet van afzien.

Daarnaast snap ik dit gezeur over de El Capitan situatie dan ook niet. Jullie moeten niet vergeten dat Chess helemaal geen deal hoefde te maken, maar dit uit respect juist wel heeft gedaan. Ik heb toen der tijd zelfs nog aangegeven dat we gewoon moeten pakken wat we kunnen; het is toch niet onze schuld dat N.E.O in zee gaat met labiele spelers die ze niet kunnen controleren. De fout heeft dus in eerste instantie gelegen bij N.E.O (naja eerste instantie is natuurlijk El Capitan, maar je snapt wat ik bedoel) en wie zijn kont brand moet op de blaren zitten.

In mijn opinie is Chess over de El Capitan situatie niks te verwijten.
 
Reactiescore
3.457
Vind het gewoon frappant dat een stel nieuwe spelers op w66 wel ff gaan zeggen hoe de status is op deze wereld.
Er is teveel gebeurd namelijk ,en om dan met een domme uitspraak te komen dat wij als Chess geen respect hebben voor de Neo leden ?
Precies andersom,al moet ik eerlijk bekennen dat met Jamie als nieuwe leider ik de wereld toch iets rooskleuriger eruit vind zien.
Die pakt tenminste dingen meteen aan
 
Reactiescore
967
@Serenity , verspil je moeite niet met een discussie met Daan. Die heeft zijn standpunt al ingenomen en zelfs met alle logica van de wereld zal hij daar niet van afzien.

Daarnaast snap ik dit gezeur over de El Capitan situatie dan ook niet. Jullie moeten niet vergeten dat Chess helemaal geen deal hoefde te maken, maar dit uit respect juist wel heeft gedaan. Ik heb toen der tijd zelfs nog aangegeven dat we gewoon moeten pakken wat we kunnen; het is toch niet onze schuld dat N.E.O in zee gaat met labiele spelers die ze niet kunnen controleren. De fout heeft dus in eerste instantie gelegen bij N.E.O (naja eerste instantie is natuurlijk El Capitan, maar je snapt wat ik bedoel) en wie zijn kont brand moet op de blaren zitten.

In mijn opinie is Chess over de El Capitan situatie niks te verwijten.

Haha iemand is nog salty dat ik z'n W50 account waardeloos noemde. Verder verbaast het me vrij weinig dat jij één van de spelers was die helemaal geen nap wilde geven en los wilde gaan als wilde dieren. Natuurlijk valt NEO niets te verwijten over het feit dat de gestopte eigenaar even terugkomt en besluit het account op delete te zetten en het wachtwoord verandert. Wat is dat nou weer voor een belachelijke redenering. Het nieuwe gedupeerde team had niets te maken met wat Stevie in het verleden heeft uitgespookt met het account en staat daar dan dus ook volledig buiten.

Natuurlijk had Chess geen NAP hoeven te geven, maar dan blijkt natuurlijk wel hoeveel die grote woorden en morele principes van Chess daadwerkelijk waard zijn.

Vind het gewoon frappant dat een stel nieuwe spelers op w66 wel ff gaan zeggen hoe de status is op deze wereld.
Er is teveel gebeurd namelijk ,en om dan met een domme uitspraak te komen dat wij als Chess geen respect hebben voor de Neo leden ?

Status van de wereld? Overdrijven is ook een vak zeg. Ik zeg enkel dat ik via het af nou niet direct kan waarnemen dat Chess een gehele andere manier van respectvol omgaan hanteert. Maar misschien is dat jullie manier van P&P voeren.
 
Reactiescore
3.457
Natuurlijk valt NEO niets te verwijten van het feit dat de gestopte eigenaar even terugkomt en besluit het account op delete te zetten en het wachtwoord te veranderen
Zij hadden het volste vertrouwen in Stevie na zijn eerste stab op de de wereld,dus ssst maar weer.

Natuurlijk had Chess geen NAP hoeven te geven, maar dan blijkt natuurlijk wel hoeveel die grote woorden en morele principes van Chess daadwerkelijk waard zijn.
Ah ga je weer op die toer net als op w62?

Eind van dit verhaal ,Daan vind 1 dag voor het vervallen van de nap de overeenkomst laag en hypocriet .

Daarbij begon hij het verhaal over respectloos behandelen van Neo leden maar gaat selectief om met reageren ,na het benoemen van 3 dingetjes afgelopen week om aan de tonen dat respect toch echt van twee kanten moet komen .

Stop met mekkeren en geef zelf een aanzet tot een leukere wereld zou ik zeggen.
Altijd dat gejank...
 
Reactiescore
1.454
Haha iemand is nog salty dat ik z'n W50 account waardeloos noemde. Verder verbaast het me vrij weinig dat jij één van de spelers was die helemaal geen nap wilde geven en los wilde gaan als wilde dieren. Natuurlijk valt NEO niets te verwijten over het feit dat de gestopte eigenaar even terugkomt en besluit het account op delete te zetten en het wachtwoord verandert. Wat is dat nou weer voor een belachelijke redenering. Het nieuwe gedupeerde team had niets te maken met wat Stevie in het verleden heeft uitgespookt met het account en staat daar dan dus ook volledig buiten.

Natuurlijk had Chess geen NAP hoeven te geven, maar dan blijkt natuurlijk wel hoeveel die grote woorden en morele principes van Chess daadwerkelijk waard zijn.

Ben niet salty hoor. Heb me zelf daar verdedigt en die discussie is over. Het punt waarom ik deze reactie gaf was omdat jouw onderhand een beetje ken (je leert veel van iemand als je met hem samen hebt gespeeld) en geef gewoon puur aan hoe jij bent in discussies. Dat jij dat in verband wil brengen met situaties die niet relevant zijn ten opzichte van de huidige situatie, zegt dan ook genoeg over jouw vorm van discussieren.

Verder is deze reactie leuk, maar heeft het geen meer waarde (helaas) in de al zeer nutteloze discussie die hier gevoerd wordt.

Is het rot voor de nieuwe spelers? Ja natuurlijk. Echter wisten de spelers van de uitermate labiele en impusielve gedrag van Stevie en hebben besloten om hier mee alsnog in zee te gaan. Daarnaast is niet het email adres niet veranderd (het eerste waar ik meteen op aan stuur wanneer de orginele speler van het account af is) waardoor je deze situatie niet hebt voorzien.

Het feit is, Chess heeft meer gedaan dan het had hoeven te doen. Zeggen dat Chess in deze situatie immoreel gehandeld heeft is domweg naïef en partijdig.
 
Reactiescore
967
Zij hadden het volste vertrouwen in Stevie na zijn eerste stab op de de wereld,dus ssst maar weer.


Ah ga je weer op die toer net als op w62?

Eind van dit verhaal ,Daan vind 1 dag voor het vervallen van de nap de overeenkomst laag en hypocriet .

Daarbij begon hij het verhaal over respectloos behandelen van Neo leden maar gaat selectief om met reageren ,na het benoemen van 3 dingetjes afgelopen week om aan de tonen dat respect toch echt van twee kanten moet komen .

Stop met mekkeren en geef zelf een aanzet tot een leukere wereld zou ik zeggen.
Altijd dat gejank...

Ik vond de overeenkomst al laag en hypocriet het moment dat hij werd opgebracht. Dat ik pas heb besloten mijn mening te openbaren het moment dat jullie over respect begonnen is dan ook geheel irrelevant. Verder ga ik niet in op je overige punten omdat ik in mijn vorige posts al heb gezegd dat ik de handelingen van een enkeling neo leden ook niet respectvol vind. Echter, als je goed gelezen had, had ik het er ook over dat één van de partijen de grotere man moet zijn en dient te proberen de situatie om te draaien, ofwel een wereld waar je wel met fatsoen oorlog kunt voeren en niet telkens de grens hoeft op te zoeken of profijt dient te halen uit een betreurende situatie.

Ben niet salty hoor. Heb me zelf daar verdedigt en die discussie is over. Het punt waarom ik deze reactie gaf was omdat jouw onderhand een beetje ken (je leert veel van iemand als je met hem samen hebt gespeeld) en geef gewoon puur aan hoe jij bent in discussies. Dat jij dat in verband wil brengen met situaties die niet relevant zijn ten opzichte van de huidige situatie, zegt dan ook genoeg over jouw vorm van discussieren.

Verder is deze reactie leuk, maar heeft het geen meer waarde (helaas) in de al zeer nutteloze discussie die hier gevoerd wordt.

Is het rot voor de nieuwe spelers? Ja natuurlijk. Echter wisten de spelers van de uitermate labiele en impusielve gedrag van Stevie en hebben besloten om hier mee alsnog in zee te gaan. Daarnaast is niet het email adres niet veranderd (het eerste waar ik meteen op aan stuur wanneer de orginele speler van het account af is) waardoor je deze situatie niet hebt voorzien.

Het feit is, Chess heeft meer gedaan dan het had hoeven te doen. Zeggen dat Chess in deze situatie immoreel gehandeld heeft is domweg naïef en partijdig.

Ahja, je hebt een wereld met mij 'samengespeeld' dus heb je nu volledige weet over mijn vorm van discussiëren. Mij is echter niet helemaal helder hoe een wereld spelen met iemand en een discussie voeren op het af met elkaar verbonden zouden zijn, maar interessante benadering.

Het nieuwe team heeft helemaal niet besloten met Stevie in zee te gaan. Stevie was gestopt en er was geen zicht op zijn terugkomen. Dus nogmaals kun je het nieuwe team niet erop aanrekenen dat Stevie alsnog besluit roet in het eten te gooien. Waarom de leiding van NEO heeft besloten om hem na z'n 1e stab een nieuwe kans te geven is mij ook een raadsel. Dat was ook voor mij tijd dus heb ik te weinig informatie van om daarover te praten. Echter, weet jij natuurlijk ook dat je een eigenaar niet kunt forceren om z'n account af te staan d.m.v. mailverandering. Desalniettemin, is het nieuwe team genaaid door Stevie en heeft Chess daarvan geprofiteerd terwijl jullie zelf ook erkennen dat het een labiel persoon was. Des te meer reden voor sympathie als je het mij vraagt. Maargoed, ik zal inderdaad wel naïef zijn, wie houdt er nou niet van gratis dorpies.
 
Reactiescore
3.457
Ik ga geen kleuterjuf spelen en onrespectvol gedrag vergelijken op basis van niveau. Het enige wat ik wilde benadrukken is dat Chess over het algemeen nogal een onrespectvolle houding hanteert jegens NEO leden.

Je zegt daar heel duidelijk dat je je niet gaat bemoeien met de dingen die Neo deed,lees maar terug,maar je wil wel het gedrag van Chess aanhalen/
Enough said i think.....

Ik vond de overeenkomst al laag en hypocriet het moment dat hij werd opgebracht. Dat ik pas heb besloten mijn mening te openbaren het moment dat jullie over respect begonnen is dan ook geheel irrelevant
Jannes begon idd over respect aangezien er weer een foto op het af werd geknalt door een Neo lid,dat jij de boel zo wil draaien dat uiteindelijk Chess de hypocriet is?
Wat ik al eerder zei,doe eens wat aan je eigen stam ipv alleen maar te zeggen dat je geen kleuterjuf wil spelen,dat is natuurlijk wel heel makkelijk om dat af te schuiven.
En wil je nog meer kwijt of ben je klaar met je gezeur?
 
Bovenaan