Spot je prent

DeletedUser79415

Guest
2tntum.jpg

Bekijk bijlage 14105


Ja 5reeten
 
Reactiescore
634
Man man man... zoals ik al vaker heb gezegd heb ik nog nooit zo'n hekel gehad aan iemand op dit spelletje, en ik ben zeker niet de enige..
Zelfs tijdens zo'n discussie irriteer ik mezelf aan jou.
Je doet nu net alsof het gewoon zomaar wat aanvalletjes waren en het de bedoeling helemaal niet was om dorpen te pakken.
Je wist dat ons front bij jou zo goed als leeg stond omdat je daar al dagen lang op liep samen met je stamgenoten.
Je weet zelf ook dat dit de grootste onzin is man, je gooide niet voor niets clears voor je edels.
Dat je ons dan beschuldigt van een enkele keer duur deffen om een dorp te behouden is wel lachwekkend terwijl je zelf continu heel duur troepen verloor met je edels (1000 zc of 2k off troepen?).
Je hebt gewoon gefaald terwijl zoals gezegd jij zelf helemaal volgepompt staat door je stam; 3 clears per dorp en de muur zakt geen lvl.
Jullie zijn veel groter, hebben veel meer safe-zone en dus deff, veel meer stootkracht, wij hebben een dubbel-front etc etc.
En dan nog is het je niet gelukt gister? Ja dat is frustrerend he Markie

Je hebt Noobs.
Maar ga jou geen Noob meer noemen, zal vanaf nu een belediging zijn voor de Noobs.
Dus promoveer ik jou hierbij tot de Domme Spelers klasse.

Elke vorm van contact doe jij niks anders als janken janken janken janken.
Als je volgende keer in meervoud vorm spreek, geef dan ook namen of accounts door, zodat je nutteloze beweringen enigszins stand kunnen houden.

Je geeft aan dat je 3 clears op een dorp stuurt en de muur niet omlaag krijgt.
Dat jullie clears getagged waren had ik al eerder doorgegeven.
Kerel jullie hadden zelfs geen aanvalsvlaggen en vallen een dorp aan waar een def ridder zit en tevens def boosters staan actief, wat verwacht je dan :)

Door de doelloze houding van je, is Res nu al meerdere accounts kwijt geraakt.
Dus ga vooral door met Janken Janken Janken, vooral nog vaker Mark typen.

@Chicago blackhawks

Niet eerst via Skype en PM janken over Axfire en nu hier mannetje komen uithangen.
Jij hebt nu ook je front, dus doe je ding :)
 
Reactiescore
767
Mark wel weer grappig dat je over het verleden begint. terwijl je steeds zelf maar afvraagt waarom mensen je zo haten?
als je nou eens fatsoenlijk post plaats van puberal achtig .
 
Reactiescore
1.478
Goed, hier de befaamde schaal van tw-niveaus die een bepaalde speler kan bereiken. (Gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek.)

Je begint altijd als Noob. Vandaar kun je meerdere kanten op gaan. Ikzelf zit hardstuck op deze Fase.

Als je het spel totaal niet snapt, zoals een zekere lorenzo, dan zak je van Noob af naar het niveau van een Domme speler.
Als je de basis begrijpt, dan ga je van een Noob naar een Normale Speler.
Als toch net iets beter bent dan dat, en enige strategische inzichten heb + een paar keer 200k aangetikt heb, ga je van Normale speler naar een Bovengemiddelde Speler.
Als je bekend met in de tw-communitie, en een paar keer door stom geluk of door je co's gecarryed bent naar een paar 1m-accjes + een Wereldwinst, word je een Pro Speler, eigenlijk wel het hoogste wat je kunt bereiken als een normaal mens zijnde.

Dan heb je toch nog een trap daarboven, ook wel een Mark, of Goddelijke Speler genaamd. Dit is echter alleen weggelegd voor bijzonder knappe en getalenteerde supertalentjes. Voorbeeld hier is Mark. Team Coruscant is dan ook enorm blij met hem.

Ik hoop dat jullie wat geleerd hebben van mijn spreekbeurt.
 

DeletedUser78972

Guest
je bent koning noob vergeten maat maar de troon kan pas worden overgenomen zodra ik ben gestopt.
 

DeletedUser80078

Guest
volgens mij komt die term hier meermaal daags langsvliegen dus dat is niet zoeken
 
Reactiescore
1.365
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.365

DeletedUser78972

Guest
Haha hebben we hem ook wel weer. Zoek jij het gewoon in de zoektermen op NOOB, of volg je dit forum actief?

Nee zag dat je iets gepost had dus dacht zal vast wel weer iets idioots zijn en tot mijn verbazing was dit een heel mooi stukje tekst Wat ik super fijn vond om te lezen.

Nou doei he rotnoobs
 
Reactiescore
767
timtim is weer likes aan het geilen
 
Reactiescore
1.478
Nee zag dat je iets gepost had dus dacht zal vast wel weer iets idioots zijn en tot mijn verbazing was dit een heel mooi stukje tekst Wat ik super fijn vond om te lezen.

Nou doei he rotnoobs
Proffesional shitposter je weet zelf. :rolleyes:
 
Bovenaan