Spot je prent

DeletedUser76932

Guest
Er zijn echt te veel posters hier die alleen komen voor de likes!

Like als je dat ook vind!
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.633
Ik vraag nooit om likes.
Like als je het niet eens bent!
 
Reactiescore
634
touv36l5ms.jpg
 
Reactiescore
634
hij gooit 60 edels gericht maar hij wilde er geen dorpen mee pakken?
Een gefaalde aanval prima, maar het feit dat hij hier al stoer kwam doen voordat de aanvallen überhaupt waren aangekomen is achteraf wel lachwekkend natuurlijk... En we lachen hem al zo vaak uit

En dan nog is het je niet gelukt gister? Ja dat is frustrerend he Markie

Markje normaal of op een nette manier poste is jou net weggelegd he , of een respectvole antwoorden , is ook niet vreemd dat er dan zoveel mense haat naar je hebbe , dan of het een serieuze massa of niet is vervolgens andere noob te noemen terwijl je zelf gefaald heb bewijst maar weer dat het je diep zit.

Is het jullie wel gelukt met 72 edels ?

Onze clears kwamen rond 08:00 uur. Pas nadat onze clears waren gepasseerd werden er "groene" edels verstuurd met hier en daar een clear tussen verstopt.
Jij deed precies wat er van een Noob verwacht werd en je dorpen met lage muur lvl verdedigen, hierdoor verloor je veel def.
Als wij deze wave niet als sloop hadden ingezet, dan zouden wij de edels heus wel timen achter de clears.

Of was het zoals ik in mijn eerdere bericht poste bedoeld om def te slopen ?
Indien wel, waarom dan zulke domme reacties plaatsen
 
Reactiescore
634
w8 mark begint over duur deffen?


10b9e1a60d5bd721f720bc03b4a13569.png

Dat er een dodge tussen de 625 inc gemist is, is niet echt een zonde.
Om hier nu een post over te maken toont wederom aan dat jullie schaamte zijn voor de Noobs klasse.

Als je toch zo stoer wilt doen, vraag eens aan Axfire, hoeveel dodge fouten daar zijn gemaakt
 

DeletedUser34690

Guest
Is het jullie wel gelukt met 72 edels ?
Of was het zoals ik in mijn eerdere bericht poste bedoeld om def te slopen ?
Indien wel, waarom dan zulke domme reacties plaatsen

Wij zijn niet diegene die van te voren een grote mond op hebben gezet hoor, maar inderdaad vanaf account axfire zijn er zo'n 6 treintjes op je achterland doodgelopen.
Wat ook wel grappig is is dat je vandaag 44 clears op ons bent doodgelopen en dit vervolgens ontkent tegen de buitenwereld en ons eigenlijk voor gek verklaart.
Ik heb ze net nageteld, en het zijn er precies 44 vandaag.

Dat er een dodge tussen de 625 inc gemist is, is niet echt een zonde.
Om hier nu een post over te maken toont wederom aan dat jullie schaamte zijn voor de Noobs klasse.

Als je toch zo stoer wilt doen, vraag eens aan Axfire, hoeveel dodge fouten daar zijn gemaakt

Dodge fouten? Ook bij ons zit er natuurlijk een enkel foutje tussen, maar ik heb er bij jou echt wel een behoorlijk aantal gezien vandaag...
Beetje vreemd dat je juist dit dan aanhaalt nu?

Na de confrontatie in de PM over de clears begin je nu met 'Ow ik heb eigenlijk nog niet echt goed gekeken, zal morgen eens tellen'
Hetzelfde geldt dan voor de dodge foutjes zeker?:D
 

DeletedUser79415

Guest
LEKKER JANKEN OM PAAR DODGE FOUTJES MET 600+ AANTAL INCS VAN BEIDE KANTEN, WHO CARES ZIJN GEEN ROBOTS....

5/8 DAGEN EN JE HEBT JE CLEAR WEER LOL
 
Reactiescore
634
Jullie proberen nu iets te verdraaien om een eerdere opmerking over de groene edels goed te praten nu.
Als er door Axfire beweert wordt dat met 60 groene edels geen dorpen kunnen edelen mislukte massa is, dan is jullie massa ook een mislukking met 72 edels geen dorp weten te edelen.

Over Dodge fouten ben ik niet begonnen en als je iets verder dan je neus zou kijken, dan zou je zien dat ik Reactie geef op een rapport en aangeef dat wij de Dodge fouten van Axfire niet eens ter sprake hadden gebracht.

Wat ook wel grappig is is dat je vandaag 44 clears op ons bent doodgelopen en dit vervolgens ontkent tegen de buitenwereld en ons eigenlijk voor gek verklaart.
Ik heb ze net nageteld, en het zijn er precies 44 vandaag.

Wederom toon je aan dat je Noob bent.
5 clear halen muur niet omlaag
Resterende clears halen muur lvl minimaal 3 lvl's omlaag
Zijn ook veel clear die muur lvl +10 lvl's omlaag halen.

En wie had Avvd trouwens ?
En wie had Vvdd trouwens ?

5 axfire
123091_thumb
Res 463.540 gisteren
6 Coruscant
121749_thumb
Ima. 418.143 gisteren

Als je met iets op AF komt posten, doe dan je huiswerk goed.

Dorp Punten Oude eigenaar Nieuwe eigenaar Datum/Tijd
103| Chicago Blackhawks (523|457) K45 4,112 Coruscant [Ima.] Chicago Blackhawks[Res] 2019-02-15 - 08:29:40
 
Reactiescore
760
nou knap zeg je hebt een dorp voor 15min waar amper off in stond in ge edelt:) markje wat proberen je nou te zeggen .
 

DeletedUser80078

Guest
zullen we dan meteen heel de tafel vullen met snacks en wat te drinken?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.633
Nhou, Christiaan wegspelen is ook niet moeilijk tho
 
Bovenaan