Spot je prent

DeletedUser80335

Guest
Denk niet dat mensen uit team Discovered veel buiten komen, maar verder leuke prent! :cool:
 
Reactiescore
3.452
WOTN was ik er niet schat, als je een beetje research had gedaan wist je dat. Je kan het ook aan elk stamlid/account lid vragen maar had weken van te voren al vrij gevraagd voor het weekend dat ik weg was ;)
Ja en?Account is toch weggespeeld tevens Deukhoofd waar je daarna speelde?

Wees maar blij dat RBC stoptte anders had je nooit zo hoog gestaan op w60 alsmede op w64;-)
 
Reactiescore
1.363
Dat Conq gratis dorpen afgeeft aan Shine is toch wel de meest zielige actie deze wereld. Niet verwacht van een aantal spelers daar. Idk wat de status is tussen ima en shine maar UTS spuugt Ima in het gezicht met deze actie.

Doet ima toch ook naar ons, met alle ''shine haat''? :)
 

DeletedUser80335

Guest
Rekenen is ook wat lastiger als je stam hun volle aandacht bij het zo snel mogelijk edelen van 10k barbarendorpen die door een lullige verbinding delen fuckup verschenen zijn ligt.
 
Reactiescore
766
Rekenen is ook wat lastiger als je stam hun volle aandacht bij het zo snel mogelijk edelen van 10k barbarendorpen die door een lullige verbinding delen fuckup verschenen zijn ligt.
Butthurt:p
 
Reactiescore
760
eve wat spot prentjes maar plaatse dan maar:eek:

00d5693ab07e2642165673c532630410.png


b42b1626a938fafe1f61fbd975337c9c.png

844174c426e37adb6be87eca7e2f78e1.png


9ef6668ece985a2763d1b35254bbd36f.png
 

DeletedUser34690

Guest



Ik kan het spotprenten topic enorm waarderen, ook wanneer er spotprenten 'tegen' ons worden gemaakt.
Maar jouw spotprenten slaan echt keer op keer nergens op?:eek:
Wat is er om 08:01 gebeurd dan?

Je hebt zo'n grote overmacht, enorm veel offence vanuit de stam en dan ook nog heel je front stacked door alle safe-zone binnen Ima.
Jij voelt jezelf een ultieme god en wilt het vervolgens maar al te graag tegen ons opnemen terwijl wij op een dubbel front vechten (shine + Ima).
Na een hoop clears/fakes denk je vervolgens 60 edels te gooien met opnieuw veel clears/fakes.
Misschien is het alleen niet zo handig om dan voordat deze aankomen al 'stoer' te praten op het forum.
Want guess what?:D Hoeveel dorpen winst?


Mark op het AF wanneer hij 60 edels op account axfire gooit:

giphy.gif




Mark op zijn zolderkamer wanneer alle edels aankomen:

giphy.gif
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Nouja als ik die edels zag was het meer je bezighouden, niet een serieuze aanval.

Verder nog wel wat onwaarheden in je post.

Moet zelf zeggen dat ik de spotprent ook niet begrijp heur.
 
Bovenaan