Spot je prent

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Before:

Team The Man With No Name
64eae2ffcdc81c281bc622565943b6d5.png



After
ZRtrFbV.jpg

 
Reactiescore
767
Het mag gewoon gezegd worden.
Was en is een goede massa door Res uitgevoerd geworden.

Ben blij dat er tenminste nog 1 front is waar er flinke actie is !

Hier even een andere spelers van CB, Massa is inderdaad aardig goed gelopen. Wel leuke gevechten, leuke rapportjes en hopelijk een duidelijk beeld dat Res tot nu toe nog niet afgeschreven is.


Groetjesss

Wouter
 
Reactiescore
767
Het mag gewoon gezegd worden.
Was en is een goede massa door Res uitgevoerd geworden.

Ben blij dat er tenminste nog 1 front is waar er flinke actie is !

Btw ik kom hier nog even op terug, vooral op de onderste regel. Volgens mij waren jullie: "Zelfs zo blij dat jullie Chicago Blackhawks om een nap kwamen smeken van 1 week"

Groetjes,

Wouter
 
Reactiescore
766
Btw ik kom hier nog even op terug, vooral op de onderste regel. Volgens mij waren jullie: "Zelfs zo blij dat jullie Chicago Blackhawks om een nap kwamen smeken van 1 week"

Groetjes,

Wouter
Dan geeft die respect en wordt die weer finaal onderuit gehaald ? Als je Mark haat vecht dat lekker ingame uit maar dat gekloot de hele tijd op het AF, wat vermoeiend. Accepteer het compliment en speel lekker verder.
 

DeletedUser74229

Guest
Dan geeft die respect en wordt die weer finaal onderuit gehaald ? Als je Mark haat vecht dat lekker ingame uit maar dat gekloot de hele tijd op het AF, wat vermoeiend. Accepteer het compliment en speel lekker verder.

Naja na een tijd komt er vanzelf een moment dat het niemand meer boeit hoe iemand reageert als hij zich al die tijd zo kinderachtig heeft gedragen lijkt me?
Als jij 20x iets steelt en 1x wel afrekent, ben jij dan geen dief meer?
Ben het er mee eens hoor dat het een nette reactie was van Mark, maar je kan nu echt niet van iedereen verwachten dat ze opeens lief doen tegen hem.

Het is niet alsof Mark zelf niet genoeg heeft uitgekraamd toen hij zelf een keer een dorpje pakte, en nu gebeurt het andersom en dan moet iedereen opeens maar even normaal doen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook de ander niet.

Xxx N
~ Team Sjonnie
 
Reactiescore
766
Naja na een tijd komt er vanzelf een moment dat het niemand meer boeit hoe iemand reageert als hij zich al die tijd zo kinderachtig heeft gedragen lijkt me?
Als jij 20x iets steelt en 1x wel afrekent, ben jij dan geen dief meer?
Ben het er mee eens hoor dat het een nette reactie was van Mark, maar je kan nu echt niet van iedereen verwachten dat ze opeens lief doen tegen hem.

Het is niet alsof Mark zelf niet genoeg heeft uitgekraamd toen hij zelf een keer een dorpje pakte, en nu gebeurt het andersom en dan moet iedereen opeens maar even normaal doen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook de ander niet.

Xxx N
~ Team Sjonnie
Ben ik het deels mee eens. Alleen dan telt jouw laatste uitspraak niet meer. Jullie doen nu precies wat Mark eerder heeft gedaan. Ik snap dat er sommige dingen nog vervelend zijn, maar om hem na zijn redelijk nette reactie weer te bashen, vind ik persoonlijk overdreven.
 
Reactiescore
182
Dan geeft die respect en wordt die weer finaal onderuit gehaald ? Als je Mark haat vecht dat lekker ingame uit maar dat gekloot de hele tijd op het AF, wat vermoeiend. Accepteer het compliment en speel lekker verder.

Dus omdat het eerste deel van zijn post getuigt van respect, mag de hypocrisie van het laatste deel niet aangehaald worden? Toch gek.
 

DeletedUser74229

Guest
Ben ik het deels mee eens. Alleen dan telt jouw laatste uitspraak niet meer. Jullie doen nu precies wat Mark eerder heeft gedaan. Ik snap dat er sommige dingen nog vervelend zijn, maar om hem na zijn redelijk nette reactie weer te bashen, vind ik persoonlijk overdreven.

Ten eerste is ''jullie'' wel erg kort door de bocht als er 2/3 spelers zijn die er wat over zeggen lijkt me.

Ten tweede om in de sfeer van de oude bekende spreekwoorden te blijven, wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten
 
Reactiescore
766
Dus omdat het eerste deel van zijn post getuigt van respect, mag de hypocrisie van het laatste deel niet aangehaald worden? Toch gek.
Ik zeg nergens dat het niet mag. Ik uit enkel mijn persoonlijk ongenoegen. Doe wat je niet laten kunt, ik vind het enkel overdreven en het is een beetje vermoeiend om te lezen :)
 
Reactiescore
766
Ten eerste is ''jullie'' wel erg kort door de bocht als er 2/3 spelers zijn die er wat over zeggen lijkt me.

Ten tweede om in de sfeer van de oude bekende spreekwoorden te blijven, wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten
Toppie, dan doe je inderdaad gewoon terug wat jullie (edit:jij) zelf dus zo haten (edit:haat). Dan zijn wij hierbij uitgepraat, succes! ;)
 
Reactiescore
767
Dan geeft die respect en wordt die weer finaal onderuit gehaald ? Als je Mark haat vecht dat lekker ingame uit maar dat gekloot de hele tijd op het AF, wat vermoeiend. Accepteer het compliment en speel lekker verder.
Ik heb geen haat tegen Mark, ben zelf een van de makkelijkste spelers om na veel gezeik nog een functioneel gesprek mee te kunnen voeren. Vond het alleen even leuk om wat olie op het vuur gooien :engel:

Maar goed, zeker respect op de wijze waarop Mark ons moeilijk probeert te maken. Zo blijft het spel nog leuk ;-)
Daarbij denk op de wijze waarop wordt aangevallen en gedeft kun je zeker zien dat dit een gevecht is wat echt tot de laatste troepen door gaat.
Gr

Wouter
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan